Onko sulla villasukat ja villapaita/neuletakki päällä?
Kommentit (78)
Kotona on aina villasukat, kun lattiat on kylmät ja muutenkin herkästi palelevana pitkä paita ja villatakki usein päällä ja lähettyvillä.
On itsetehdyt villasukat ja villa säärystimet nilkoissa ja fleese takki päällä tarpeen vaatiessa. Lämpö puilla lämmittäessä 20.7 astetta. Kun varaava takka on keskellä taloa niin se lämmittää koko talon. Kovilla pakkasilla se ei ihan riitä niin että täytyy laittaa lattia lämmitystä lisäksi.
Jos oikein alkaa viluttamaan niin menen korkeaan jenkki sänkyyni paksun peiton alle lämmittelemään ja katselemaan telkkarista ohjelmia.
Ei ole. Päivällä oli, kun tein töitä istuskellen koneen äärellä. Sitten kävin lyhyellä kävelylenkillä ja tuli lämmin.
Mulla on miehen flanellinen kauluspaita, shortsit ja villasukat :D
On villasukat ja pörröinen neuletakki. Tultiin töiden jälkeen mökille, oli aluksi hieman viileää vaikka nostin ilmalämpöpumpun lämmön jo aamulla kännykästä. Juuri kävin kolaamassa pihaa, takassa palaa tuli, nyt kyllä jo tarkenee hyvin. Nyt tuntuu jo jouluiselta, lumisen kaunista ja hiljaista.
Villasukat on jalassa, on aina elokuu-toukokuu välisen ajan. Myös kesällä muutaman kerran viikossa. Jos jalat on lämpimät, niin on muutenkin lämmin. Alakerrassa on 19,5 ja yläkerrassa 20 astetta. Melko normi. Kovilla pakkasilla ei riitä hönkä vesikiertopattereissa, vaan silloin täytyy "muuttaa" yläkertaan kokonaan, kun siellä on se 20, mutta alakerrassa vain 17 astetta. On niin harva talo.
Illalla lämmitän jyvätyynyn mikrossa ja otan kainaloon :) Paras keksintö evö!
Ei ole. Villasukkia pidän joskus saapassukkina ja neuleisiin kyllästyin vuosia sitten, joten pistin ne kiertoon.
Jos tulee kylmä, niin laitan untuvaliivin päälle, mutta ei täällä nyt tarvitse, kun sisällä on lämmintä +20. Mies kysyi äsken laittaisiko hän takkaan tulen, mutta kielsin. Lämmitän illemmalla puilla lämpiävän ihanan saunamme.
N47
20 astetta himassa, ei nyt just villaa yllä. Hyvin pärjää
Mulla on kesät talvet merinovillasukat
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Villasukkia pidän joskus saapassukkina ja neuleisiin kyllästyin vuosia sitten, joten pistin ne kiertoon.
Jos tulee kylmä, niin laitan untuvaliivin päälle, mutta ei täällä nyt tarvitse, kun sisällä on lämmintä +20. Mies kysyi äsken laittaisiko hän takkaan tulen, mutta kielsin. Lämmitän illemmalla puilla lämpiävän ihanan saunamme.
N47
Ikävän kuuloista kieltää toista. Jos toinen haluaa polttaa takassa tulta, anna polttaa. Onhan se kai hänenkin takkansa. Mitä jos hän kieltääkin sinua lämmittävästä saunaa.
Sähkölaskussa säästetään lämmittäen varaavaa takkaa. Ei haittaa jos lämpötila laskee kun olen heti virkeämpi viileässä kun on vaihdevuodet. Vaikka on lievä estrogeeni korvaushoito niin siltikin herään kamalasta hiki lammikosta aamulla ja kroppani kuin lämpö patteri joka lämmittää koko talon. Ilalla vähän palelen ja sitten kun herään aamulla niin olen ihan märkänä varsinkin yö paidan kaulus ja jumalattoman kuumana koko roppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47Ikävän kuuloista kieltää toista. Jos toinen haluaa polttaa takassa tulta, anna polttaa. Onhan se kai hänenkin takkansa. Mitä jos hän kieltääkin sinua lämmittävästä saunaa.
Höpö höpö, en vain ymmärrä miksi samana iltana pitäisi lämmittää sekä takka että kiuas. Ja tavallaan en kieltänyt, sanoin vain, että takan voi lämmittää vaikka lauantaina, niin sen ääressä ehtii ollakin. Meillä on polttopuita paljon, mutta talvi on vasta aluillaan.
Palelen herkästi. Sisälämpötila 21,5. Mies on t-paidassa. Minulla pitkähihainen aluspaita, neule, villatakki polviin saakka ja fleece-aamutakki, pitkätkalsarit, villahousut, merinovillasukat ja villasukat. Arvatkaa nautinko?
Tällä pienssä vuokr kämpässä vetoa.Latian lämpötila 17 ja asunon lämpötila rukapöydän korkudella 18. Pipo,kaulahuivi.Villapusero,Naisten Pitkät kalsaarit ja ulkoilu housut , hyvin pärjä.Kuin Kuuma tee, kuppillinen teetä tossa vieressä.Ei mitään hätää.
Kahdet ohuet villasukat päällekkäin. Uloimmissa reiät joten siksi kahdet. Päällä trikoopaita ja villatakkia. jalassa merinovillahousut.
Mulla on AiNA villasukat niin kesät kun talvetkin Olen aina kylmissäni
Ei, paljaat varpaat ja t-paita. Meillä ei tarvitse kituuttaa lämmityksen kanssa, aloittajan ilmeisesti tarvitsee.
En käytä villasukkia, villaneuletakkia käytän muualla kuin kotona. Nyt on toppi, alushousut ja vähän lakanaa päällä.