Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla villasukat ja villapaita/neuletakki päällä?

Vierailija
02.12.2022 |

Miten on?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja lisäksi ohut villamyssy päässä. Hyvin tarkenee. Lämmintä on 23 astetta.

Vierailija
42/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on. Tulin juuri töistä ja istahdin hetkeksi sohvalle viltin alle niin tavallinen college riittää. Muuten usein villapaita myös. Täällä palstalla on selkeästi kuumaveristä porukkaa kun +20c on monille lämmin. Minulla on 21c, tosi kylmät lattiat ja palelen helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3/4-hihainen trikoopaita, trikoohame ja puolipaksut sukkahousut. Ja alkaa olla kuuma. Pitää riisua nämä sukkahousut. Lämpöä täällä on 21 astetta. Olen kuumakissa ja pysyn helpolla lämpimänä. En juuri koskaan käytä kotona mitään villaista. Mikä tahansa päällyspaitakin rupeaa nopeasti tuntumaan liialta.

Vierailija
44/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Rakastan villatakkia ja -sukkia. Ap ilmeisesti kieriskelee jossain nihkeissä ja nyppyisissä Tokmannin tekokuiduissa

Vierailija
45/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpaidassa siten, että polvet ovat koukussa istuessa sen sisällä jolloin jalkaterätkin jäävät yöpaidan helman alle. Lämpö jää sisään ja tarkenen.

Vierailija
46/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Villasukat, ohuehko villaneule ja viel sen päällä pitkä villatakki. Ulottuu pohkeisiin asti eli tosi pitkä.

Talvella mulla on aina villaa päällä. Muuten tulee kylmä.

Vierailija
47/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Asun maassa, jossa näin talvellakin vedetään shortseissa ja topissa. Ei kyllä olisi Suomi-kodissakaan, meillä on ilmastointi ja lämpöpumppu.

Vierailija
48/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkölaskussa säästetään lämmittäen varaavaa takkaa. Ei haittaa jos lämpötila laskee kun olen heti virkeämpi viileässä kun on vaihdevuodet. Vaikka on lievä estrogeeni korvaushoito niin siltikin herään kamalasta hiki lammikosta aamulla ja kroppani kuin lämpö patteri joka lämmittää koko talon. Ilalla vähän palelen ja sitten kun herään aamulla niin olen ihan märkänä varsinkin yö paidan kaulus ja jumalattoman kuumana koko roppa. 

Estrogeenikorvaushoito, hikilammikko, lämpöpatteri, yöpaita.

Vierailija
49/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä pienssä vuokr kämpässä vetoa.Latian lämpötila 17 ja asunon lämpötila rukapöydän korkudella 18. Pipo,kaulahuivi.Villapusero,Naisten  Pitkät kalsaarit ja ulkoilu housut , hyvin pärjä.Kuin Kuuma tee, kuppillinen teetä tossa vieressä.Ei mitään hätää.

Täällä on läpivirtauslämmitin joku semmoinen, maksoi 20 e.

Joskus paleltaa, laitan kahdet villasukat, shaali jalkojen päälle.  Toisaalta nukkuu paremmin kun hiukan viileää.  Nyt on lämmin.

Vierailija
50/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi jalassa puuvillasukat. Muu vaatetus on kalsarit ja puuvillatunika. Kaulassa on kyllä huivi kun kurkku on vähän karkea.

Vierailija
51/78 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja collarit. Patteri ei ole päällä. Lämpö tulee ilmeisesti naapurista, tosin ihmettelen kyllä miten se sellaisessa tropiikissa oikein viihtyy.

Vierailija
52/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Collegepaita ja punaiset puuvillasukkahousut

Vierailija
53/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin villatakkia, alkoi paleltaa niin vedin pidemmän ja paksumman villatakin päälle vielä.

Villahousuja en laittanut vaan menin peiton alle.

Villasukat mulla on melkein aina jalassa.

Vierailija
54/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kolmet villasukat (yhdet niistä ohuet) ja villapaita.

Vierailija
55/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin villatakkia, alkoi paleltaa niin vedin pidemmän ja paksumman villatakin päälle vielä.

Villahousuja en laittanut vaan menin peiton alle.

Villasukat mulla on melkein aina jalassa.

Vierailija
56/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet villasukat päällekkäin, ohuet merinosukat ja paksummat perinteiset.

Vierailija
57/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on, kuten melkein aina.

Vierailija
58/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti parempi

Vierailija
59/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Housut ja nilkkasukat heitin pois, tarkenee paidalla ja 20 den mustilla sukkahousuilla.

60/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaankaan, meillä on sisällä 22 °C.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi