Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkiero! Siivoustähti Auri Kananen purki kihlauksensa!

M G T O W
02.12.2022 |

"Kananen kertoo, että päätös oli enimmäkseen hänen."

AIVAN!!

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, ja nyt alkoi viestit katoilemaan :D

Vierailija
42/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*** !!! KANAŠHOKKI !!! ***

Tästä selviänkö koskaan ??

KANASHOCK! Katso dramaattiset kuvat!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus nainen. Ajattelee kaiken tasojen kautta, ei osaa rakastaa.

Nyt kun on kuuluisa ja rahaa on, niin alkaa tavoitella top 0.01% miestä...eli yli oman tasonsa.

Tuo nainenhan ei siis ulkonäöllisesti ole mitään kärkikastia, ja hän kuvittelee liikoja itsestään.

Varallisuus ja status ei nimittäin nosta naisen tasoa niin paljon kuin miehen, vaikka nainen aina niin kuvitteleekin.

Katsokaa vaikka miten lihavat ja seinästä revittyjen näköiset naiset mainostavat koulutustaan ja työtään deittiapeissa.

Ja sitten itse alat tilittää tasoista, kuinka Auri ei olisi riittävän tasokas? :D

Kyllä ne ovat sinunkaltaiset miehet, jotka näistä tasoista jankkaavat.

Vaikka naiset eivät tiedostaisi tasoja, ei se silti poista niiden olemassaoloa.

Ihan samalla tavalla kuin minä en ymmärrä yleistä suhteellisuusteoriaa, niin ei se silti tee siitä invalidia.

Älä turhaan yritä puhua naisille järkeä. Se on sama kuin yrittäisi sekoittaa vettä ja öljyä.

No nyt sitten niitä faktoja ja analyysejä tiskiin tästä erosta, jos kerran niitä sinulta löytyy.

Voisin laittaakin, mutta aina kun tällä palstalla tehdään niin, ketju poistatetaan pikavauhtia. Totuudet kun ei tunteita tottele...

Vierailija
44/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on kuuluisa ja rahaa on, niin alkaa tavoitella top 0.01% miestä...eli yli oman tasonsa.

Tuo nainenhan ei siis ulkonäöllisesti ole mitään kärkikastia, ja hän kuvittelee liikoja itsestään.

Varallisuus ja status ei nimittäin nosta naisen tasoa niin paljon kuin miehen, vaikka nainen aina niin kuvitteleekin.

Katsokaa vaikka miten lihavat ja seinästä revittyjen näköiset naiset mainostavat koulutustaan ja työtään deittiapeissa.

Ja sitten itse alat tilittää tasoista, kuinka Auri ei olisi riittävän tasokas? :D

Ihan samalla tavalla kuin minä en ymmärrä yleistä suhteellisuusteoriaa, niin ei se silti tee siitä invalidia.

Miten voit syyllistää naisia tästä asiasta, jos kerran olet sitä mieltä että ne ovat jo absoluuttisesti totta? Sama tasohömppä on siis silloin ihan miehissäkin. 

Eiköhän jokainen ymmärrä, että ihmisten kesken on vaikka mitä tasoja, mutta ne eivät ole noin yksiselitteisiä ja yksinkertaisia kuin väität. Et sinä tiedä miksi tämä pari on eronnut. Omassa päässäsi vain päätit, että Auri kuvittelee itsestään jotain liikoja ja haluaa top lässynlää miehiä. 

Tämän keskustelupalstan kommenttien perusteella hyvin harva nainen ymmärtää että ihmiset ovat eri tasoilla tuossa mielessä.

Tämän palstan perusteella hyvin harva miehistä tajuaa naisista tai rakkaudesta yhtään mitään.

Vierailija
45/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas ylistrollit pääsi vauhtiin.

Vierailija
46/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetellyt sen pinkkiä toppia vai onko se essu, no kuitenkin että on hihaton toppi aina, ikään kuin haluaisi vähän wt-tyyliin esitellä avujaan

Vierailija
47/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan yritä puhua naisille järkeä. Se on sama kuin yrittäisi sekoittaa vettä ja öljyä.

No nyt sitten niitä faktoja ja analyysejä tiskiin tästä erosta, jos kerran niitä sinulta löytyy.

Ihanko tosiaan haluat niitä ANALYYSIÄ Tiskiin jonkun erosta. 😂😂😂😂😂

Vierailija
48/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tais jäädä eron myötä työttömäksi.

Vierailija
49/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaapi olla melkoinen heltta sillä kukolla joka Aurin syömmen vie/vei?

Vierailija
50/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellyt sen pinkkiä toppia vai onko se essu, no kuitenkin että on hihaton toppi aina, ikään kuin haluaisi vähän wt-tyyliin esitellä avujaan

Juu, oksettavaa ja hutsahtavaa, kun olkapäät vilahtaa siivouksen lomassa :( 

Naiset pilalla ja luostariin pitäisi laittaa jne.

Vierailija
51/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, ja nyt alkoi viestit katoilemaan :D

Hurrikaani  m o d e  iskee...!

52/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Auri Kananen?

Vierailija
53/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat liian erilaisia, eli mies ei ollut kiinnostunut siivoamisesta ja oli epäsiisti muutenkin (Aurin mittapuulla)?

Kuulemma Auri siivoaa ylhäältä alaspäin ja mies alhaalta ylöspäin. Ei siitä mitään tullu.

Vierailija
54/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosiaan haluat niitä ANALYYSIÄ Tiskiin jonkun erosta. 😂😂😂😂😂

Totta kai haluan, jos kerran nuo tasojankkaajien tiedot tästä erosta ovat JÄRKEÄ. Joten faktaa ja analyysiä nyt sitten tulille tästä maailman ensimmäisestä tosiasiasta :D

Vierailija
55/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti rahallinen menestys ei ole noussut hattuun ja ajatellaan ettei tavallinen hyvä mies enää riitä vaan pitää olla joku spesiaalimpi.

Vierailija
56/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä siivouskomerossa ennenkin ollut sutinaa, jopa Sinipiian ja Mattomikonkin välillä.

Vierailija
57/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkapäiden näyttäminen on jotain todella intiimiä. Voisiko Auri siivota shaalin tai burkhan kanssa?

Vierailija
58/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti rahallinen menestys ei ole noussut hattuun ja ajatellaan ettei tavallinen hyvä mies enää riitä vaan pitää olla joku spesiaalimpi.

Entä miten itse tekisit vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
59/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkapäiden näyttäminen on jotain todella intiimiä. Voisiko Auri siivota shaalin tai burkhan kanssa?

Siivousta musta kokoburkha päällä. Tuota voisin katsellakin...

Vierailija
60/104 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä siivouskomerossa ennenkin ollut sutinaa, jopa Sinipiian ja Mattomikonkin välillä.

Sinähä nohevan kommentin rykäsit.. 😂🙈