Shokkiero! Siivoustähti Auri Kananen purki kihlauksensa!
"Kananen kertoo, että päätös oli enimmäkseen hänen."
AIVAN!!
Kommentit (104)
Kanaemo otti eron heti kun sai naamansa telkkariin, perus kuvio.
– Hän kertoi mulle kuinka hyvä mun kanssa on olla ja että hän haluaa olla mun kanssa aina, Kananen kertoo.
Aika hysteerisen oloinen tapaus. Ei ihme, että mies meni omia menojaan.
Vierailija kirjoitti:
Auri vaikuttaa olevan topakka ja aikaansaava. Miksi hän jäisi junnaamaan ihmissuhteeseen, johon ei ole tyytyväinen. Säälistä miesparkaa kohtaan?
Jännä miten naiselle mies on päivästä riippuen joko maailman ihanin ja rakkain tai täysin turhake...
Vierailija kirjoitti:
– Hän kertoi mulle kuinka hyvä mun kanssa on olla ja että hän haluaa olla mun kanssa aina, Kananen kertoo.
Niin? Uutisessa lukee, että Auri halusi erota! Olivat kuulemma liian erilaisia.
Mikä on eron syy? Olikohan Trendin viime numero tai joku muu naisten lehti, missä hehkutti kihlattuaan.
Kuka tuollaisen kanan kanssa jaksaisi ollakaan?
Saanko kysyä, miksi juuri sinua kiinnostaa pätkän vertaa semijulkkiksen seukkailut? MIKSI? En ole koskaan tajunnut julkkisten elämää pähkäileviä ääliöitä.
Auriksella on amerikkalainen ilmavoimien kenraali kiikarissa.
Tässä sen taas näkee. Menestys ja kuuluisuus ei takaa onnea rakkaudessa.
Luulin että myös tämä mies touhusi jotain niiden Kanasen videoiden parissa, vai oliko sittenkin veli?
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä, miksi juuri sinua kiinnostaa pätkän vertaa semijulkkiksen seukkailut? MIKSI? En ole koskaan tajunnut julkkisten elämää pähkäileviä ääliöitä.
Saanko kysyä näin miespuolisena miksi asia sinua nyppii noin paljon? Ei sinun ole yhtään mikään pakko lukea sellaisista asioista, jotka eivät sinua lainkaan kiinnosta. Netissä on kyllä tilaa.
Ikävä uutinen. Olivat söötti pari. :(
Mielestäsikö eropäätöstä ei saa tehdä yksipuolisesti, väkisin pitää riippua suhteessa jos ei kiinnosta jos toinen vaan haluaa olla yhdessä? Vai mihin tuo aivan viittasi?
Olivat liian erilaisia, eli mies ei ollut kiinnostunut siivoamisesta ja oli epäsiisti muutenkin (Aurin mittapuulla)?
Veikkaan, että silli liittyy jotenkin tähän asiaan.
Nakkasi senkin roskan rikkaämpäriin...
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisen kanan kanssa jaksaisi ollakaan?
Kateellisen puhetta. Minulle kelpaisi oikein hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyi siivoamaan miehen sotkuja.
Ei ikinä!
Jaaha, joistain viesteistä päätellen taisi itse henkilökin tulla paikalle :DD
Meillä on paskasta, tulis meille