Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Haukio - yläluokkainen leidi

Vierailija
02.12.2022 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009241880.html
Varmaan hieno oleskella päivät kartanoissa, lukea runoja ääneen runoilloissa juoda iltapäiväteetä hienoista kupeista sekä väitellä ajan kuluksi tohtoriksi. Tämähän on kuin romanssin aikaisesta novellista.

Kommentit (510)

Vierailija
1/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on niin kiltti, suorastaan ylikiltti.

Vierailija
2/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääköhän Jenni halailla metsässä puita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin väritön on tämä ihminen mutta muuten ihan OK mielestäni.

Vierailija
4/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi kokoomuslaiseksi. Sopisi paremmin vihervassariksi.

Kokoomuslaisen tyylin tunnistaa jo kuvasta. 

Vierailija
5/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsipähän tohtoriksi.

Vierailija
6/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin ei tarvitse huolehtia raha-asioista eikä oikein mistään muustakaan. Kunhan hymyilee nätisti Saulin vieressä. Kyllä mullekin tuollainen kelpaisi, elämä olisi helpompaa ja näkisi ilmaiseksi maailmaa.

Vierailija
7/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yläluokkainen taustansa tai asemansa perusteella. Kadehdin kyllä. 

Vierailija
8/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi, kiitos ihanan söpöstä kysymyksestä! Kyllä, minä pidän kovasti puiden halailemisesta metsässä. Me harrastamme sitä Aaro-poikamme kanssa usein ollessamme hänen kanssa metsäkävelyillä. Jouluisin terveisin, Jenni."

'On syksy taikka talvi lie, niin aatos aina vie mun sinne, missä kukkii kesän kaunein tie.'

Vierailija
9/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennin ei tarvitse huolehtia raha-asioista eikä oikein mistään muustakaan. Kunhan hymyilee nätisti Saulin vieressä. Kyllä mullekin tuollainen kelpaisi, elämä olisi helpompaa ja näkisi ilmaiseksi maailmaa.

On huvittavaa, kun Suomessa Sauliin ja Jenniin suhtaudutaan ikäänkuin he olisivat kuninkaallisia.

No haittaako se? Tuon lähemmäksi hienoa väkeä ei täällä pääse.

Seuraava pressa on jo valitettavasti paljon rahvaanomaisempi mitä todennäköisimmin.

Vierailija
10/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukiosta tulisi erinomainen lastentarhanopettajatar.

Vierailija
11/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi, kiitos ihanan söpöstä kysymyksestä! Kyllä, minä pidän kovasti puiden halailemisesta metsässä. Me harrastamme sitä Aaro-poikamme kanssa usein ollessamme hänen kanssa metsäkävelyillä. Jouluisin terveisin, Jenni."

'On syksy taikka talvi lie, niin aatos aina vie mun sinne, missä kukkii kesän kaunein tie.'

'Ja siellä nuo metsän puutkin mulle kuiski, kaikki aina näin, sun luokses armas sydämeni iäks jäi.'

Vierailija
12/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulin pitäisi saada vähän suurempaa palkkiota, että rahat riittäisi ostamaan sen verran kangasta, että Jenni saisi pitkät hihat!

Vierailija
13/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Haukiosta tulisi erinomainen lastentarhanopettajatar.

Onko oikeasti lapsenmielinen heittäytyjä, antaa varsin pidättyväisen vaikutelman. 

Vierailija
14/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni tulee saamaan puolet Saulin eläkkeestä, ja sillä voi hyvin pitää elintasoa yllä vaikka ei duunia olisikaan.

Mutta onhan se niinkin, että Jenni ei olisi niin paljon julkisuudessa, jos ei olisi naimisissa tasavallan presidentin kanssa.

Vierailija
15/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ammoinen poikaystäväkin on kehunut häntä hauskaksi ja miellyttäväksi, voinemme uskoa. Kyllä siellä pressan puolisona saa tai joutuu edustamaan , tapaamaan ihmisiä ja olemaan kiinnostunut asiasta kuin asiasta. Kyllä se ottaa aikaa. Luulen ettei hän saa palkkaakaan puolisona.

Vierailija
16/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mielummin hillitty, kauniisti käyttäyvä, omillaan toimeentuleva isänmaallinen maan äiti kuin esimerkiksi joku maailmanhalaaja sometyrkky, joka kuppaa veronmaksajien rahoja ja lentelee yksityislennoilla sinnetänne.

Vierailija
17/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa tuota ihastuttavan kaunista, lumentäyteistä puuta! Mikä luonnon taideteos! Mikä postikorttimaisema!

Vierailija
18/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin milloin AVn koulukiusaajat ja weetee-peelot alkaa taas Haukion maalittamisen, onhan ollut tänään otsikoissa väitöskirjatilaisuuden takia.

Vierailija
19/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi kokoomuslaiseksi. Sopisi paremmin vihervassariksi.

Kokoomuslaisen tyylin tunnistaa jo kuvasta. 

Aivan. Upea tyyli, upea Jenni!

Vierailija
20/510 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa tuota ihastuttavan kaunista, lumentäyteistä puuta! Mikä luonnon taideteos! Mikä postikorttimaisema!

Ah tätä autuutta tuorehen tohtorinnan, mutta löytyykö ihmistä alta hymisevän pinnan?

Kukkaloistoa löytyy hoidetun puutarhan, omaksumme ilolla tämän tuoksuvan harhan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi