Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi kokki, äitisi vai anoppisi?

Vierailija
09.11.2006 |

Minulla ei kummassakaan ole kehumista. Äiti on kätevä avaamaan säilykepurkkeja ja anopin ruoka on vesivelliä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on jo liikaa mulatteja, vai mitä ne nyt on?

Vierailija
22/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai Afrikasta tuleva on mustaihoinen, siellähän kaikki asuu slummeissa tai savimajoissa ja tulee tänne vain sosiaaliturvan takia! Älä nyt kehtaa väittää muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suomessa on jo liikaa mulatteja, vai mitä ne nyt on?

Vierailija
24/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muuta väitäkkään kun mitä täällä on kerrottu. Voi olla musta tai ei, mut mitä väliä. Itsekin olen aina mulattilapsen halunnut. Vaan valkoisia noi on.

Vierailija
25/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuorinut ja paloitellut ruokia. Oma äitikin vähän samanlainen, muttei niin paha.

Vierailija
26/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon käyny pari kertaa, ja tänä viikonloppuna taas menossa, mutta koska en ole koskaan syönyt Afrikassa tai afrikkalaisen ihmisen tekemää ruokaa, niin en tiedä, onko se African Kitchen ihan humpuukia vai oikeaa afrikkalaista.

Vierailija
27/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikin on hyvä mutta anoppi on silti parempi :)

Vierailija
28/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tekee aivan ihanaa kotiruokaa, mutta anoppi koittaa kaikkea erikoista ja hienoa joka kerta kun siellä olemme. semmoisista pihveistä ja kastikkeista en ole itse kuullutkaan. vähän kateeksi käy - käyttää rahaa ihan mielettömästi ja kattaa upeasti. arvostaa kyllä ruokaa kun ruokaa kai.. ja arkena toki erilailla. mutta niin, hyvät on opettajat olleet.

Vierailija
29/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin palanut ruskeakastike, jossa mustia sipulinpaloja, puistattaa.

Vierailija
30/30 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi sotkee kolmen päivän ruuanjämät keskenään ja tarjoaa meille kun satumme käymään. Viimeeksi saimme lihapulla- joku lihapala- nakkikastiketta ja klimppistä muussia.