Kumpi on parempi kokki, äitisi vai anoppisi?
Minulla ei kummassakaan ole kehumista. Äiti on kätevä avaamaan säilykepurkkeja ja anopin ruoka on vesivelliä.
Kommentit (30)
tottakai Afrikasta tuleva on mustaihoinen, siellähän kaikki asuu slummeissa tai savimajoissa ja tulee tänne vain sosiaaliturvan takia! Älä nyt kehtaa väittää muuta!
En mä muuta väitäkkään kun mitä täällä on kerrottu. Voi olla musta tai ei, mut mitä väliä. Itsekin olen aina mulattilapsen halunnut. Vaan valkoisia noi on.
se on kuorinut ja paloitellut ruokia. Oma äitikin vähän samanlainen, muttei niin paha.
Ite oon käyny pari kertaa, ja tänä viikonloppuna taas menossa, mutta koska en ole koskaan syönyt Afrikassa tai afrikkalaisen ihmisen tekemää ruokaa, niin en tiedä, onko se African Kitchen ihan humpuukia vai oikeaa afrikkalaista.
Äitini tekee aivan ihanaa kotiruokaa, mutta anoppi koittaa kaikkea erikoista ja hienoa joka kerta kun siellä olemme. semmoisista pihveistä ja kastikkeista en ole itse kuullutkaan. vähän kateeksi käy - käyttää rahaa ihan mielettömästi ja kattaa upeasti. arvostaa kyllä ruokaa kun ruokaa kai.. ja arkena toki erilailla. mutta niin, hyvät on opettajat olleet.
Anopin palanut ruskeakastike, jossa mustia sipulinpaloja, puistattaa.
Anoppi sotkee kolmen päivän ruuanjämät keskenään ja tarjoaa meille kun satumme käymään. Viimeeksi saimme lihapulla- joku lihapala- nakkikastiketta ja klimppistä muussia.
Suomessa on jo liikaa mulatteja, vai mitä ne nyt on?