Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varsinkin nuorista naisista osa alkaa säätämään hiuksiaan kun näkevät minut kauempaa?

Vierailija
02.12.2022 |

Tätä olen usein ihmetellyt. Nuoret esim. teinit tai suunnilleen parikymppiset naiset tekevät tätä usein. Katsovat sitten kohti ja huomaan kosteutta heidän silmissään. Jokunen saattaa yskäistä ja näin talvella myös niiskutus alkaa yhtäkkiä kuulumaan. Mietin, että onko hajussani jotain vikaa tai jos he näkevät jonkun takanani, mutta etäisyys on aika suuri ensi alkuun, ei siinä kenenkään haju yllä ja usein olen ainoa ihminen siinä lähellä ja kun minua katsovat, olisi se todella epäloogista, jos joku muu olisikin kyseessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ehkä pelottaa ja miettivät mihinkä päin pakenesivat.

Vierailija
2/9 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän vanhemilla jo näytetään paljastuksellisesti kaulaa jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuontalosi on niin siivoton että tulee mieleen tarkistaa oma kampaus.

Vierailija
4/9 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vähän vanhemilla jo näytetään paljastuksellisesti kaulaa jne?

Tänä prcetrikoiden ja camelvarpaiden aikana kaulan paljastaminen kyllä menee jo julkeuden puolelle! Siveyspoliisia kehiin ja heti!

Vierailija
5/9 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties hopeakettu siistissä farkkuasussa - se joka on viiskymppinen mutta menee kolmivitosesta?

Vierailija
6/9 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan tehdä noin automaattisesti, oli kyseessä nainen tai mies. Varsinkin, jos toinen tuijottaa - tulee olo, että hiukseni ovat epäsiistin näköiset. Ei välttämättä liity kiinnostukseen mitenkään...

N23

Vierailija
7/9 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpläävät niitä hiuksiaan koko ajan ja kuvaavat itseään. Ei liity sinuun. Nykivät myös paitojaan ylös tai alas. Ei ole hyvin ikinä.

Vierailija
8/9 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan tehdä noin automaattisesti, oli kyseessä nainen tai mies. Varsinkin, jos toinen tuijottaa - tulee olo, että hiukseni ovat epäsiistin näköiset. Ei välttämättä liity kiinnostukseen mitenkään...

N23

Tätä se on. Teen samaa hermostuneena, en tykkää kävellä, kun joku on tulossa vastaan. Usein vien myös katseen joko tosi kauas sivulle tai olen tosi kiinnostunut maasta.

Vierailija
9/9 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vetää hiuksia silmille, ettei tarvitsisi nähdä sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän