Menovinkit Lontooseen 3 adhd-teinin kanssa ei mitään extrakalliita pliide!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Pysykää ihan vaan kotona.
Liput on jo ostettu ja yksi toive toteutuu satavarmasti kun musikaali vicked nähdään
Vierailija kirjoitti:
Pliide?
väännös sanasta 'pliis' (engl. please). teini- ja/tai pissiskieltä. Voidaan myös käyttää sarkastisessa mielessä ja parodioimaan nykynuorisoa. Hei pliide, mä yritän kattoo Idolssii!
Instagram: londonfamilydaysout - hauskoja vinkkejä. Luonnontieteellinen museo on ilmainen ja mun teinit tykkäsi. He tykkäs myös jokilaiva-ajalusta Thamesilla.
Siellä on sitten paljon ammattimaisia taskuvarkaita. Kännykät viedään kädestä ja juostaan pois. Olkaa huolellisia ja ottakaa matkavakuutus kaikille.
Mikähän Lontoon vaatekirppisten tilanne on nykyään? Jos teinit tykkää erikoisemmista vaatteista, niin ainakin aikoinaan Lontoon kirppikset oli hyvä paikka etsiä kaikkea jännää.
Hyde Parkissa voi käydä vaikka aamulenkillä.
British Museumiin kannattaa varata etukäteen sisääntuloaika niin ei tarvitse jonottaa, samoin National History Museumiin.
Barbican Centren sisäpuutarha. Aukioloajat kannattaa tästäkin paikasta tarkistaa, ei niin suosittu että tarvitsisi erikseen sisääntuloaikaa varata.
Covent Gardenin kaupat kannattaa vilkaista etukäteen, löytyykö kiinnostavia kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliide?
väännös sanasta 'pliis' (engl. please). teini- ja/tai pissiskieltä. Voidaan myös käyttää sarkastisessa mielessä ja parodioimaan nykynuorisoa. Hei pliide, mä yritän kattoo Idolssii!
Nykynuoriso sanoo wallah eikä pliide. Pliide on jotain 2000-luvun alun nuorten kieltä.
Eläintarha, British museum, Thames ja sen lähellä olevat nähtävyydet maailmanpyörä, big Ben...
Ei mitään järkee. Kolme vrk ja matkustus. Levottomuus ja odotukset. Ei hyvä. Eihän ne ehdi rauhoittua ja asettua lainkaan. Onko niillä lääkitykset tuplana?
Vierailija kirjoitti:
Instagram: londonfamilydaysout - hauskoja vinkkejä. Luonnontieteellinen museo on ilmainen ja mun teinit tykkäsi. He tykkäs myös jokilaiva-ajalusta Thamesilla.
Nyt on talvi ja joki täynnä jääkarhuja.
Ritz, Savoy on ok ruokapaikkoja