Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisittekö että suhteessa toisella on oma huone?

Vierailija
02.12.2022 |

Etsin uutta suhdetta 35 vuotiaana, pitkän avioliiton jälkeen. Olen sinkkuvuosinani rakastunut omaan rauhaan ja tilaan.

Nyt haluaisin taas parisuhteen mutta en haluaisi luopua oikeudesta omaan tilaan ja mm. sänkyyn. Nukun huonosti jos mies on vieressä ja uni on mulle elinehto. Seksiä toki haluan ja usein.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä hyväksyy sen että nainen omii koko talon ja pihamaan ja koristelee sen karmeilla krumeluureilla niin ettei mies voi siellä enää olla . Sitten mies joutuu rakentelemaan omaa turvapaikkaansa kellariin tai autotalliin joita myös miesluoliksi kutsutaan.

Mun puolesta  ies sais koristella miten tahtoo, ei kiinnosta sisustus yhtään. Naisluola olis  kiva.

Vierailija
22/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla omat asunnot ja toimii kuin unelma. Kumpikin on kuin kotonaan toisenkin luona, ja tasaisesti vietetään aikaa kummankin luona, mutta tuntuu silti hyvältä, että molemmilla on oma tilansa.

Vaikka tykätään nukkua yhdessäkin, niin suurin osa öistä vietetään erillään koska vuorokausirytmit ovat niin erilaiset, mies on herkkäuninen ja minä taas pyörin nukkuessani kuin väkkärä ympäri sänkyä :D

Jos ikinä yhteenmuutettaisiin, niin asunnon pitäisi olla niin suuri, että yhteisen makuuhuoneen lisäksi molemmilla olisi oma harrastushuoneensa. Ja kyllä mielestäni meillä on ihan normaali parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan miehen kanssa eri huoneissa, koska ton melkein parimetrisen korston pyöriminen ja unissaanhuitominen "hieman" häiritsee omaa nukkumista. Menen aamuisin viereen jos ei ole kiire mihinkään. Teen myös usein tuossa "omassa huoneessani" joogaa/venyttelyä tai töitä läppärillä, tai otan vaikka päikkärit

24/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35-vuotias lapseton sinkkunainen enkä halua muuttaa yhteen kenenkään kanssa.

Kerran kävin treffeillä 40_vuotiaan miehen kanssa ja hän sanoi minulle, että hänen mielestään parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä. Lisäksi hän kertoi muuttaneensa elämänsä aikana 20 kertaa,kuulemma joko työpaikan vaihtumisen tai perhetilanteen muuttumisen vuoksi.

Vierailija
25/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole pakko muuttaa yhteen, jos ei lapsia ole. .......anopilla on vuosien varrella ollut monta miesystävää, mutta omasta asunnosta hän ei ole enää luopunut, juuri sen vuoksi että on oma koti missä olla, jos parisuhde menee pieleen. Ei tarvitse miettiä kämpän hankkimista. 

Meillä menee nykyään niin, että mies on meillä yötöissä, ja nukkuu päivät, mä nukun makkarissa yöt koiran kanssa. Yhteistä aikaa on noin 16-24. Lisäksi mulla on oma työhuone, jossa myös maalaan ja ompelen ym. ja miehellä oma harrastushuone, punttipiste, telkka ja olutkaappi (miesluola). Hyvin toimii.

Lapset lähteneet kotoa ja kummallakin on haaveillut omat harrastuspisteet! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi