Onko Budbee nyt hidas?
Tuntuu, että paketin saapumisessa kestää ihmeen pitkään, siis ennen kuin tulee ilmoitus toimitusajasta. Mitä kokemuksia muilla?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
On!! Pakettini on nyt tehnyt matkaa Ruotsista Suomeen 3 viikkoa. Asiakaspalvelussa vaan todetaan, että eivät tiedä paketista sen enempää, voi voi. Mua ärsyttää suunnattomasti kaikkien kuljetusfirmojen käsienpesu pakettien katoamisista ja viipymisistä, todetaan vaan, että sellaista se on, ota yhteys lähettävään tahoon.
Budbeessä on se ärsyttävä ominaisuus, että varsinaista seurantadataa ei näy oikein ollenkaan. Postilla näkyy paljon merkintöjä missä päin paketti kulkee, siis ihan paikkakunnittain.
Toimii nyt todella epäluotettavasti, paketti kestänyt 3 viikkoa ja toimitusaika perutaan samana päivänä. Luottamus mennyt/ en voi suositella!!
Mun paketti tuli kotiin avattuna ja kolhuisena, ensin oli sovittu jakeluaika peruttu koska paketti jaettu "väärään autoon". Onneksi mukana ei ollut mitään särkyvää tai ilmeisesti varastamisen arvoistakaan. Tuntui kyllä epämiellyttävältä.
Eiköhän kohta mee tuokin pulju nurin.
Luulin aina että se on budee, mutta se onkin Bud Bee.
Tietenkin on tähän aikaan ruuhkaa kun raahaavat ihmisille Black Friday-, Black Week- ja Cyber Monday-krääsää ihan jäätäviä määriä. Ja täällä ämmät poraa niin kuin sillä ripsivärillä tai muumimukilla olisi kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On!! Pakettini on nyt tehnyt matkaa Ruotsista Suomeen 3 viikkoa. Asiakaspalvelussa vaan todetaan, että eivät tiedä paketista sen enempää, voi voi. Mua ärsyttää suunnattomasti kaikkien kuljetusfirmojen käsienpesu pakettien katoamisista ja viipymisistä, todetaan vaan, että sellaista se on, ota yhteys lähettävään tahoon.
Budbeessä on se ärsyttävä ominaisuus, että varsinaista seurantadataa ei näy oikein ollenkaan. Postilla näkyy paljon merkintöjä missä päin paketti kulkee, siis ihan paikkakunnittain.
Siinä se kartalla poukkoilee kun vain avaat.
Tilaan usein Budbeella eikä koskaan ole ollut ongelmia. Jos kerran vuodessa kestäisi useampi viikko pahimpina ruuhka-aikoina kun jengi tilaa alekamaa, niin so what.
Joulun aika on logistiikka yritiksille todella kiireistä aikaa, oma budbee paketti oli myös reilusti myöhässä, mutta tuli lopulta perille.
Budbeella on ruuhkaa kuten muillakin. Toimii kuitenkin parhaiten edelleen. Bbn appsi on paras ja aina on löytänyt paketti sinne, mihin se on tilattukin. Pidän päivittyvästä seurannasta, että voin suunnitella kulkureittejäni sen mukaan. Posti taas on aika traaginen, viime kevään jälkeen yksikään paketti ei ole tullut sinne, mihin piti.
Joo, mulla on kolme eri tilausta budbeen kuljetuksella lähetetty joulukuun alussa, mutta ei mistään niistä mitään seurantatietoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se kartalla poukkoilee kun vain avaat.
Niin näkyy vasta kun se lähtee jostain varastolta sen auton kyytiin, joka toimittaa kotiinkuljetuksen. Automaattipaketeissa lukee vain sinä päivänä kun viedään automaattiin. Muita merkintöjä ei tule.
Minä päivänä tilattuja Budbee paketteja olette saaneet boxiin tällä viikolla > 12.12.2022?
Voisi ehkä vähän saada arviota milloin oma paketti voisi tulla, kun firma ei osaa sanoa mitään.
Onko niillä talven takia nyt toimitusvaikeuksia, kun kaikki kuljettajat jotain tummahipiäisiä. Eivät osaa ajaa autoa talvella?
Tilaus lähetetty budbeelle Suomessa 8.12. eikä vieläkään mitään tietoa milloin toimitetaan. Lähettäjä kuittasi että toimittaneet tuolloin paketi budbeelle, mutta budbee ei toimita pakettia, koska "henkilöstövajetta". Menee kyllä tuo pulju boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Budbeella on ruuhkaa kuten muillakin. Toimii kuitenkin parhaiten edelleen. Bbn appsi on paras ja aina on löytänyt paketti sinne, mihin se on tilattukin. Pidän päivittyvästä seurannasta, että voin suunnitella kulkureittejäni sen mukaan. Posti taas on aika traaginen, viime kevään jälkeen yksikään paketti ei ole tullut sinne, mihin piti.
Mulla taas ihan päinvastainen kokemus. Posti toimii ja kotiinkuljetukset tulee just silloin kun on sovittu. Budbee sekoilee ihan kympillä ja kuljettajat eivät löydä perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ihan päinvastainen kokemus. Posti toimii ja kotiinkuljetukset tulee just silloin kun on sovittu. Budbee sekoilee ihan kympillä ja kuljettajat eivät löydä perille.
Iso osa kuskeista on muualta tulleita. Voit kuvitella ajotaidot näillä keleillä. T: ex-kuski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa kuskeista on muualta tulleita. Voit kuvitella ajotaidot näillä keleillä. T: ex-kuski
On huomattu kyllä. Soittavat hoono soomi ja kysyvät ajo-ohjeita. Nyt ilmeisesti eivät aja ollenkaan, koska on satanut lunta.