Facebook näyttää kaikkien kaverimäärän
Onko kukaan muu huomannut? Ennen ei ollut noin. Siis näkyy määrä vaikka itse kaverilista olisi piilotettuna.
Kommentit (27)
Käyttääkö joku oikeasti vielä facebookia?
Siis eikö kukaan oo huomannut samaa tai ei välitä? Itse en ainakaan haluaisi että kaikki tietää miten iso mun kaverilista on.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö kukaan oo huomannut samaa tai ei välitä? Itse en ainakaan haluaisi että kaikki tietää miten iso mun kaverilista on.
Ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä taitaa olla peräti 6 facebook-kaveria. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä siitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä taitaa olla peräti 6 facebook-kaveria. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä siitä muut ajattelee.
No mullakin on tosi vähän, en tykkäis sitä kuulutella kun monilla on monta sataa. Yksityisasia pitäis olla.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää ihan aikuisten oikeesti jopa nuoret
En katsele kaverieni kaverimääriä. Oma määrä on ollut 150 parhaimmillaan. Sit jos joku on lähtenyt, on kiva kokeilla hetki miettiä kuka se oli. Yleensä ne eivät ole olleet lähimpiä kavereita. Tuttuja vain.
Niinpä näkyy. Mistäköhän tuon saa pois - vai saako? Näkyy, vaikka kaverilistaus ei näkyisi.
No ei ota niitä kavereita ja heittää entisetkin pihalle. Silloin pitäisi näyttää nollaa.
Ei ne oikeasti ole kavereita ja ketä kiinnostaa antiikkinen boomerien sivusto? Ei väliä onko 10, 100, 1000 vai kuinka monta kaveria jollain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää ihan aikuisten oikeesti jopa nuoret
No ei käytä niinkuin joskus sinne kukaan päivitä mitään myynti ja ryhmätoimintaan korkeintaan.
Ei näy mun kaverit siellä. Ei ole edes tiliä. Tai jos on, en ole sitä itse tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla kolme, heh. En käytä facebookia omien kuulumisten jakamiseen tai muiden seuraamiseen, lähinnä vain tsekkaan tapahtumien sivuja ja osallistun muutamaan harrasteryhmään.
Loistavaa.
Loppuu kyselyt, miksi et hyväksy kaveripyyntöjä, kun näkevät, että on nolla kaveria eli en hyväksy kenenkään pyyntöjä.
Ei näy, sulla vaan asetukset väärin. Säätämistä on paljon siinä portaalissa.