Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Budbee nyt hidas?

Vierailija
02.12.2022 |

Tuntuu, että paketin saapumisessa kestää ihmeen pitkään, siis ennen kuin tulee ilmoitus toimitusajasta. Mitä kokemuksia muilla?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetosivat Budbeella black fridayhin ja jouluruuhkaan. Black Fridaysta on monta viikkoa. Haloo!

Vierailija
42/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä toiminut hyvin ja paremmin kuin Posti. Nyt on sesonki menossa ja lunta paljon. 9.12. sain toimitusvahvistuksen verkkokaupasta (Suomessa varasto), eikä vielä mitään tietoa Budbeellä paketista. Kumpi toimii paremmin box vai kotiinkuljetus?

No kotiinkuljetus ei ainakaan toimi. Eivät tiedä missä paketti on, jossain odottamassa "käsittelyä". Eivätkä osaa sanoa milloin toimitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun aika on logistiikka yritiksille todella kiireistä aikaa, oma budbee paketti oli myös reilusti myöhässä, mutta tuli lopulta perille.

Tilasin postin kautta samalta lähettäjältä kun en jaksanut odotella budbeen säätämistä. Posti toi tuotteen seuraavana päivänä. Kummasti Budbeen toimitusongelmat Helsingissä alkoivat kun satoi lunta. Olisko syynä ulkomaalaistaustaiset kuljettajat? 

Vierailija
44/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6.12 verkkokaupan lähettämää pakettia Budbee ei vieläkään ole saanut toimitettua. Toimitusaika peruuntuu/muuttuu jatkuvasti. Tampere.

Saa olla viimeinen kerta tältä pas*alafkalta.

Odotan muuten edelleen täällä Tampereella kyseistä pakettia. Täksi maanantai-illaksi sovittu toimitus on yllättäen TAAS siirtynyt hamaan tulevaisuuteen. Vit*ttaa. 

Vierailija
45/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin myös kuun alussa yhdestä kotimaisesta verkkokaupasta kaksi tuotetta samassa tilauksessa, luvattiin 2-4 arkipäivää toimitusajaksi. Sain parin päivän sisään viestin, että Budbee on saanut tilauksen toimitettavaksi. Seuraavana päivänä tuli toinen samanlainen viesti. Eli onko sieltä nyt tulossa tilaukseni kahdessa osassa? Nyt tuo toka, uudempi viesti on TÄNÄÄN kahden viikon odotuksen jälkeen kuljetuksessa lokeroon, mutta ekan viestin kuljetus edelleen odottaa eikä mitään tietoja näy. Ja kun kuvittelin olevani riittävän ajoissa liikkeellä joululahjojen kanssa kun 3 viikkoa ennen tilaa...

Vierailija
46/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulun aika on logistiikka yritiksille todella kiireistä aikaa, oma budbee paketti oli myös reilusti myöhässä, mutta tuli lopulta perille.

Tilasin postin kautta samalta lähettäjältä kun en jaksanut odotella budbeen säätämistä. Posti toi tuotteen seuraavana päivänä. Kummasti Budbeen toimitusongelmat Helsingissä alkoivat kun satoi lunta. Olisko syynä ulkomaalaistaustaiset kuljettajat? 

Minun lähetykseni saapui perjantaina. Huonosti suomea puhuva kuljettaja soitti alaovelta ja sanoi, ettei ovikoodi toimi. Menin alaovelle, ja siellä kuljettaja seisoskeli pitelemässä auki ovea, jota ei saanut auki.

Nyt odottelen lähetystä, jonka Budbee on noutanut myyjältä Turussa viime torstaina. Seurannan mukaan lähetys on matkalla Budbeen lähimpään lajittelukeskukseen. Saa nähdä, kauanko vielä menee siihen, että lähetys on ovella täällä Helsingissä.

Minun tilauksillani ei ole kiire. En missään tapauksessa tilaisi esimerkiksi jouluostoksia verkosta lokakuun jälkeen. Kuljetettavan tavaran määrä on valtava, ja isonkin firman jakelu menee sekaisin, kun sattuu epäonnea kuljetuskaluston, sään ja sairaustapausten muodossa. Ymmärrän vaikeuksia tiettyyn pisteeseen saakka. Litistyneitä, puhkottuja ja märkiä lähetyksiä en jätä reklamoimatta, ja suhtaudun hyvin kriittisesti siihen, että palvelutehtäviin palkataan ihmisiä, jotka eivät osaa puhua ja lukea suomea kunnolla.

Vierailija
47/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä firma kyllä. Joku kirjoitti, että väkisin viedään boxiin kotiinkuljetuksen sijaan, mulla päinvastoin, eli mieluiten noutaisin jos en valitsemastani boxista, niin jostain muusta lähellä olevasta, mutta väkisin muutetaan kotiinkuljetukseksi. Ne on täällä kyllä toimineet toistaiseksi ihan hyvin.

Itse odottelen pakettia, joka on apin mukaan saapunut Budbeelle 12.12. ja nyt odotellaan, että se saapuu kaupunkiini Vähän jännittää, näenkö pakettia koskaan.

Vierailija
48/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa on saanut odotella jo. Koko ajan toimitus siirtyy. Postilla ja matkahuollolla tilatut paketit tuli alle viikossa perille. Menee kyllä boikottiin tämä firma.

Vierailija
49/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, onko koko firma VITSI?

Ei hitauden takia, vaan sen takia, kuinka ongelmatilanteet "hoitavat".

Vierailija
50/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 viikkoa on saanut odotella jo. Koko ajan toimitus siirtyy. Postilla ja matkahuollolla tilatut paketit tuli alle viikossa perille. Menee kyllä boikottiin tämä firma.

Varaudu siihen, että saat jopa monena päivänä ilmoituksen toimituksen saapumisesta (ja minuutintarkan kellonajan) mutta et pääse toimitukseen käsiksi, koska lokero ei toimi.

Osa asiakkaista saa lokeron auki mutta se on tyhjä, ja asia toistuu eri päivinä.

Budbee laittaa sinulle sitten joskus viestin tyyliin: "Kiva, kun ongelmaa ei ole, ja sait toimituksen! :)" Eikä ole tod.näköisesti vastannut aiempiin asiallisiin viesteihisi, edes arkipäivinä.

Vierailija
51/56 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä firma kyllä. Joku kirjoitti, että väkisin viedään boxiin kotiinkuljetuksen sijaan, mulla päinvastoin, eli mieluiten noutaisin jos en valitsemastani boxista, niin jostain muusta lähellä olevasta, mutta väkisin muutetaan kotiinkuljetukseksi. Ne on täällä kyllä toimineet toistaiseksi ihan hyvin.

Itse odottelen pakettia, joka on apin mukaan saapunut Budbeelle 12.12. ja nyt odotellaan, että se saapuu kaupunkiini Vähän jännittää, näenkö pakettia koskaan.

Kyllä sä sen näet, mutta et helposti! Muutaman pettymyksen jälkeen luultavasti. Jos tulee ongelmia, pyydä myyjää hoitamaan ongelma puolestasi, koska heille Budbee ehkä vastaa.

Vierailija
52/56 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pakettini käynyt penkomassa autosta itse kun kuski ei sitä löytänyt.

En tiedä kuinka yleistä tämä on mutta hieman huolestutti kun mietin miten helppoa minun olisi ollut ottaa myös toinen paketti mukaani siitä kylkiäisenä.

Mielestäni kuskeilla pitäisi vain olla oikeus näihin paketteihin koskea mutta ulkomaalaiset, huonolla kielitaidolla menettävät hermonsa kun homma ei suju (aikataulu venyy) ja sen myötä päästävät nähtävästi muutkin pakettien kimppuun.

Siinä missä oikeaan osoitteeseen löytäminen tuottaa tuskia niin nähtävästi myös meillä suomessa käytettävät ääkköset tuovat myös lisää vaikeuksia.

Auto oli puolillaan jakamattomia paketteja ja kuljetusaika siltä päivältä oli jo ylittynyt.

En tiedä lähtikö kuski vielä yötä myöten paketteja viemään vai jättäkö suosiolla seuraavaan päivään.

Vierailija
53/56 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä ketuttaa toimitusten hitaus. Usein sivuilla lukee, että toimitusaika 2-5 arkipäivää. Tuohan on käsittelyaika, mikä menee siihen, että toimittaja vasta lähettää paketin matkaan. Siihen sitten lisäät vielä kuljetusfirman toimitusajan, ennen kuin saat pakettisi.

Vierailija
54/56 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enään ko. firman kuljetuksia.

Mitään hyvää sanottavaa ei ole. Jopa posti kulkee nopeammin ja paremmin!

Toiset firmat ovat luopuneet budbee kuljetuksista kokonaan.

Johtuuko sitten palautteista niin en tiedä mutta epäilisin sillä olevan osuutta asiaan.

Vierailija
55/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet Budbee:n toimituksissa hidastumista viime aikoina? Toimi ennen kuin junan vessa, nyt lähetykset jumittaa jossain heidän lajittelukeskuksessaan päiväkausia. Kyseessä pk-seutu

Vierailija
56/56 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hidas palvelu, käytin ensimmäisen ja viimeisen kerran. Peruin lopulta koko tilauksen kun olin kaksi viikkoa odotellut ja kysellyt lukuisia kertoja lähetyksen perään ja verkkokauppa selitteli eri tavoin ja lähetti välillä Budbeen asiakaspalveluun kyselemään ja sieltä lähetettiin bumerangina verkkokaupan asiakaspalveluun takaisin, josta lopulta kerrottiin, että vaikka he lähettivät tilausta seuraavana päivänä tavarat, niin Budbeellä kestää tietyllä paikkakunnalla kauan rekisteröidä ja saada paketti kuljetukseen. Epäilen että Budbee on rohmunnut itselleen liikaa kuljetuksia pienin voitoin ja seuraus on sitten se, että palvelu on surkeista surkein. En ole ikinä odottanut mitään kotimaan pakettia näin kauan aikaa. Sanoin verkkokaupallekin etten käsitä miksi käyttävät tuollaista roskafirmaa. Väittivät että olisi voinut valita Postin tai Matkahuollonkin. Minä en kyllä muista sellaista, Budbeen ilmaiskuljetus tuli mielestäni pakotettuna, en havainnut muita vaihtoehtoja. Huvittavinta on, että verkkokauppa mainosti nopeaa toimitusta muutamassa päivässä.

Peruttuani tilauksen, löysin samat tavarat toisesta nettikaupasta, tilasin ne ja ne saapuivat perille Postin kautta kahdessa päivässä ilmaisella kuljetuksella lähellä sijaitsevaan lokeroon, josta ne heti kävin hakemassa.

En suosittele siis Budbeetä todellakaan. Jos on muita vaihtoehtoja kuljetukseen, käyttäkää niitä.