Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Budbee nyt hidas?

Vierailija
02.12.2022 |

Tuntuu, että paketin saapumisessa kestää ihmeen pitkään, siis ennen kuin tulee ilmoitus toimitusajasta. Mitä kokemuksia muilla?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budbee on nykyään ihan surkea. Paketteja ei edes yritetä toimittaa kotiin, vaan soitetaan häläri ja jos et ehdi vastaamaan (miten ehtisi!?), niin paketti viedään automaattiin, vaikka istut himassa odottamassa sitä pakettia!

Nyt alkaa vaikuttaa pahasti siltä, ettei tyttären joululahjat ehdi ajoissa perille, sillä tyhmänä nuukuuksissani valitsin Budbeen Postin kotiinkuljetuksen sijaan. Mitään ei ole tapahtunut päiväkausiin, vaikka kaupan mukaan Budbee on hakenut paketin 4 vrk sitten.

Vielä kesällä (ja aikaisemmin) kaikki sujui loistavasti, en tiedä, mitä Budbeelle on tapahtunut. En voi suositella enää kenellekään!

Vierailija
22/56 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu taitaapa täälläkin yksi kuun alussa tehty tilaus kohta siirtyä joululahjan tilasta tammilahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankku kirjoitti:

Minä päivänä tilattuja Budbee paketteja olette saaneet boxiin tällä viikolla > 12.12.2022?

Voisi ehkä vähän saada arviota milloin oma paketti voisi tulla, kun firma ei osaa sanoa mitään.

Tein kolme tilausta viime perjantaina. Yksi saapuu ovelle tänään, kaksi muuta ilmeisesti huomenna.

Budbeella on omat vikansa, mutta kokonaisuutena se on parhaasta päästä. Joulunaluskiireistä muuten kertonee se, että tämän viikon maanantaina halusin päivittää yhtä tietoa chatin kautta, ja muutaman minuutin sijasta sain yhteyden puolentoista tunnin jälkeen.

Vierailija
24/56 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla merkitystä myös mille paikkakunnalle tilaukset tehty. Jyväskylään ei ainakaan näytä joutuvan.

Vierailija
25/56 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toiminut hyvin ja paremmin kuin Posti. Nyt on sesonki menossa ja lunta paljon. 9.12. sain toimitusvahvistuksen verkkokaupasta (Suomessa varasto), eikä vielä mitään tietoa Budbeellä paketista. Kumpi toimii paremmin box vai kotiinkuljetus?

Vierailija
26/56 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi tähdenlentofirma, ryminällä markkinoille ja sitten huomataan että pakettien kuljetus maksaa kuin maksaakin jotain. Rahat noilla on loppu.

Vierailija
27/56 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä toiminut hyvin ja paremmin kuin Posti. Nyt on sesonki menossa ja lunta paljon. 9.12. sain toimitusvahvistuksen verkkokaupasta (Suomessa varasto), eikä vielä mitään tietoa Budbeellä paketista. Kumpi toimii paremmin box vai kotiinkuljetus?

Minun tuote lähti matkaan Suomesta jo 5.12 ja Budbee hautoo yhä tilaustani jossain. Viimeisen kerran kyllä tämä firma kuskaa minun ostoksia.

Vierailija
28/56 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin samasta puljusta 13.12. Postin toimituksella ja se tuli ennen tuota (tänään).

Vierailija
29/56 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät näytä hakevan pakettejaan, joten ei ole vapaita lokeroita. Parin viikon odottelun jälkeen tarjosivat kotiin toimitusta.

Vierailija
30/56 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budbee perui eilen parin minuutin varoitusajalla sovitun toimitusajan, aika ikävää. Eipä ole ennen noin käynyt.

Vierailija
31/56 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin samasta puljusta 13.12. Postin toimituksella ja se tuli ennen tuota (tänään).

"Budbeella on paha viive lähetysten toimituksessa sairastapauksista johtuen." oli verkkokaupan kommentti, kun kyselin paketin tilanteesta muutama päivä sitten. Kannattaa valita joku muu kuljetus.

Vierailija
32/56 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse verkkokaupassa töissä, meillä on jouduttu Budbee laittamaan pois listalta koska heillä on ihan valtava ruuhka ja suuria toimitusvaikeuksia. Kivasti siitä eivät vaan tiedota vaan verkkokaupat saavat asiakkaiden raivon niskaansa. Tämä on nyt jatkunut viikkokaupalla. Ei todellakaan nyt kannatta ottaa sitä toimitustavaksi.

Vierailija
33/56 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kokeilin. Toimitus kesti 2 vk.

Vierailija
34/56 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.12 verkkokaupan lähettämää pakettia Budbee ei vieläkään ole saanut toimitettua. Toimitusaika peruuntuu/muuttuu jatkuvasti. Tampere.

Saa olla viimeinen kerta tältä pas*alafkalta.

Vierailija
35/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viimein firma josta tilasin tiedotti Budbeen pahoista toimitusvaikeuksista. Itse Budbee ei ole hiiskunut mitään. Ei jatkoon.

Vierailija
36/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budbeen asiakaspalvelun chatissa on 8 tunnin jono. Haluaisin noutaa pakettini itse jostain terminaalista jo. Menee joulu pilalle.

Vierailija
37/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuollolla esimerkiksi on Helsingissä ainakin vaihtoehtona Wolt-toimitus, joka on tunnin sisällä perillä. Voisi Budbee kokeilla tätä samaa yhteistyötä.

Vierailija
38/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kovasti kuulemma viivettä heillä

Vierailija
39/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä viimein firma josta tilasin tiedotti Budbeen pahoista toimitusvaikeuksista. Itse Budbee ei ole hiiskunut mitään. Ei jatkoon.

Joo, mulle tuli kanssa lähettäjältä viestiä, että voivat halutessani hyvittää tilaukseni. En halunnut vaan jäin odottamaan, mutta en tilaa enää mitään budbeen kautta. Surkeaa toimintaa. 

Vierailija
40/56 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budbeen asiakaspalvelun chatissa on 8 tunnin jono. Haluaisin noutaa pakettini itse jostain terminaalista jo. Menee joulu pilalle.

Sitten kun vastaavat, tulee vaan jotain yleistä voivottelua mutta eivät osaa sanoa milloin toimitetaan. Ei kannata käyttää budbeeta.