Matilda Heikkilä suhtautuu niin positiivisesti kuolemaansa
Eikä syytä lääkäreitä vaikka syöpä jäi huomaamatta. Netta Brandt oli niin katkera. Kummin päin sinä suhtautuisit jos tilanteesi olisi tuo?
Kommentit (28)
Mitä höpiset? Jatkuvastihan puhuu lääkäreiden ammattitaidottomuuden johtaneen tuohon tilanteeseen. Ei ole Suomessa ainut.
Kenenkään, jolla ei itsellä ole parantumatonta syöpää on turha kuvitella, että miten toimisi yllä maintussa tilanteessa. Koska sitte kun se syöpä on, niin toimia voi aivan päinvastoin kuin nyt terveenä tekopyhästi ajattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kaksi viikkoa mennyt. Vielä olen hengissä. Jos täytän 37-vuotta, sydämeni voidaan kuvata uudelleen. Se olisi elämäni paras syntymäpäivälahja, jos pääsisin sinne asti. Vielä parempi olisi, jos tuosta kuvauksesta tulisi hyviä uutisia.
Mielelläni menisin takaisin osastolle kovalle sängylle makaamaan ja kitumaan, jos se vaan tarkoittaisi sitä, että toivoa vielä on.
MIKÄ V##TU SIINÄ ON NIIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ?????????? 37 VUOTTA, 37-VUOTIAS!!!!! OPPIKAA NYT V...U VIHDOIN JA VIIMEIN SUOMEN ALKEET!!!!!!!!
?
Valtavasti lääkärit ja hoitajat tekevät virheitä sairaaloissa ja perusterveydenhoidossa. Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kaksi viikkoa mennyt. Vielä olen hengissä. Jos täytän 37-vuotta, sydämeni voidaan kuvata uudelleen. Se olisi elämäni paras syntymäpäivälahja, jos pääsisin sinne asti. Vielä parempi olisi, jos tuosta kuvauksesta tulisi hyviä uutisia.
Mielelläni menisin takaisin osastolle kovalle sängylle makaamaan ja kitumaan, jos se vaan tarkoittaisi sitä, että toivoa vielä on.
MIKÄ V##TU SIINÄ ON NIIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ?????????? 37 VUOTTA, 37-VUOTIAS!!!!! OPPIKAA NYT V...U VIHDOIN JA VIIMEIN SUOMEN ALKEET!!!!!!!!
Kannattaako huutaa ja raivota sairaalle ihmiselle oikeinkirjoituksesta? Haloo!
Usein ihminen valehtelee kun sanoo ettei pelkää kuolemaa, sitten kun kuolema tulee tietää ihminen silloin pelkääkö vai eikö. Ihminen tietää vain elämästä , kuolemasta ei hänellä ole kokemusta siis omakohtaista ja kun kuolema tapahtuu ei hänelle siitä jää kokemusta tai edes kokijaa.
Täh? Mihin? mikä on ei-vaarallinen syöpä?
No toki jokainen päättää itse, ei mitään pakkoa...