Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuljetko usein samoissa vaatteissa?

Vierailija
02.12.2022 |

Vai vaihteletko koko ajan?

Minulla puhtaat, mutta samat kiertävät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Teen 100% etätyötä ja asun yksin. En niin jaksa välittää vaatteista sen takia. Yleensä pidän aina viikon samoja vaatteita ja sitten vaihdan. Vaihtelen lähinnä kaksia housuja, molemmat ns. pieruverkkareita toiset vaan mustat ja toiset harmaat, ja muutamaa paitaa. Sitten harvoin, jos menen jonnekin muualle kuin lähikauppaan tai lenkille, laitan siistimmät vaatteet. Tarkoittaa ehkä 4-6 kertaa vuodessa.

Vierailija
2/5 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat on vuodesta toiseen. Uusin vasta kun on pakko ja mieluusti sellaiseen laatuun joka kestää taas vuosia ja vuosikymmniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan yhdet housut ja sekalaisen läjän paitoja

Vierailija
4/5 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein tulee laitettua pyykkinarulta vaatteet päälle pesun jälkeen, ei tarvitse viikata välissä kaappiin. Eli aika paljon kiertää samat.

Vierailija
5/5 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep siis mulla kiertää vuosia samat vaatteet, osa jopa vuosikymmeniä. Teen etätöitä ja saatan nukkuakin samat päivävaatteet päällä, koska miksipäs ei. Laitan sitten toiset vaatteet, jos lähden käymään jossain ja vaihdan taas saman oloasun, kun tulen takaisin. Kaikki mun vaatteet on (alusvaatteita lukuunottamatta) kirpparilta tai siskon vanhoja. Silti väitän että näytän aika huolitellulta, kun olen liikenteessä. Meikkaan ja laitan tukan nätisti. Pidän huolta niistä vaatteista, mitä käytän eli ovat siistejä ja ehjiä, ajattomia.