Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-matka Italiaan ja Sisiliaan, koska rikkaat ja komeat mafiosot?

Vierailija
01.12.2022 |

Onko mukaan lähtijöitä?

Löysin netissä meille rahoittajan tälle matkalle, kuulemma kaunis naisseura riittää.

Lentäjäkirurgi lupasi rajoittaa vaikka tuhansien naisten matkan, en haluaisi matkata uusin:(

Mennäänkö kiertämään koko italia ja Sisilia?

Siellä on kuulemma paljon komeita, naimattomia mafiosoja joilla on rahaa - tarvitsevat vaimoja.

Yhden olen valinnut itselleni, tapellaan te muut muista...

Varatut voivat ottaa miehensä mukaan tai jotain?

Onko tässä näillä tiedoilla ainesta av-matkalle - mikä edes voisi mennä pieleen, kun näin hyvin kaikki asiat jo alussa?

Ketä lähtee mukaan ja millä mennään/matkasuunnitelmia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin. Mitä jos mennään kuitenkin Porvooseen? Vähän riskialtiilta tuo ap:n matkaehdotus kuulostaa. Ja Porvoo on tuttu ja turvallinen. Mennään Porvooseen mieluummin, oikeasti. Muuten en varmaan uskalla lähteä mukaan:(

Vierailija
2/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen nyt. Siis maksetaanko meille kaikille mukaan lähtijöille ilmainen matka pitkin italiaa???????

Ilmainen, ilman mitään ehtoja??? Olen mukana. Koska me mennään???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen nyt. Siis maksetaanko meille kaikille mukaan lähtijöille ilmainen matka pitkin italiaa???????

Ilmainen, ilman mitään ehtoja??? Olen mukana. Koska me mennään???

Ehdot saa tietää vasta kun on nimi paprussa.

Vierailija
4/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö minulle miljonääripankkiiri?

Vierailija
5/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö minulle miljonääripankkiiri?

Siellä on rikkaita miehiä kuule joka oksalle, nimenomaan he kaipailevat kuulemma vaimoja itselleen.

Pankkiiirista en tiedä, etupäässä ovat kytköksissä mafiaan hyvin läheisesti.

Mutta se tuskin haittaa, koska rahaahan heillä on?

Ja onhan siellä mm paljonkin hyvää heissä - saadaan aitoa italialaista ruokaakin...

Ja minä olen jo valinnut sieltä miehen sitten itselleni, tapelkaa te muut lopuista jotka jäävät yli!

Lähdetäänkö yhdessä av-matkalle, en haluaisi yksin reissata koska ihan hieman jännitän jostain syystä?

Ap

Vierailija
6/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt. Italiassa on vahvat sukulaissiteet, sisäpiiriin ei helposti pääse ja on tavallaan sivistysvaltio. Ehkä noin toimitaan jossain arabioissa mutta ei Italiassa.

Vierailija
7/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin jonkinlaisia takuita siitä, että meidän matkamme maksetaan oikeasti kokonaan. Samoin siitä, että me päästään ajallaan kaikki kotiin.

Ellei joku halua jäädä sinne miehen perässä. Tai mies muuta Suomeen perässä, miten vain. Mutta ilman näitä takuita en lähde mukaan.

Ei pahalla ap, mutta voidaanko meille luvata nuo asiat? Itse en päässyt ihan Suomessa Porvoon reissultammme vuosiin kotiin.

Eli jonkinlaiset turvatakuut vaadin joka reissulta, mihin enää av-matkat menee. Eli pääsee hän sieltä kotiin kun haluaa? Jos ei, en lähde mukaan.

Vierailija
8/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt. Italiassa on vahvat sukulaissiteet, sisäpiiriin ei helposti pääse ja on tavallaan sivistysvaltio. Ehkä noin toimitaan jossain arabioissa mutta ei Italiassa.

Kuulostaa aika ihanalta, ehkä sieltä voisi miehen ottaakin? Mutta nuo sukusiteet, eihän niihin lukeudu miehen äiti? Jos kuuluu, niin sittenhän anoppi on siellä rikkaan elämän ongelma.😭

Vierailija
9/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enempää porukkaa innostu lähtemään?

Tosiaan, matka on täysin ilmainen sen lupasi laatikkoleikainen lentäjä kirurgi minulle.

Meitä saa tulla vaikka tuhansittain.

Mitään ehtojakaan ei ole.

Tosin koska italia ei kuulu eu:hun niin joudumme kaikki allekirjoittamaan muutamia papereita.

Niitä oli vaikea suomentaa, koska ne on kirjoitettu Sisilian vaikeselkoisella murteella.

Eli vain 50 paperiin, joka on täynnä lakitekstiä pitää jokaisen meistä rustata nimi alle 50 kertaa.

Ei siinä kauan mene per henkilö, äkkiä sen nimen vain huitaisee papereihin.

Jotain sairaala yms asioita kuulemma vain eli saamamme ilmaisen terveydenhuollon jne.

Lentäjä Kirurgini mukaan mitään ehtoja meillä ei ole.

Onko av-matkalle italiaan muita mukaan lähtijöitä?

Keksitään kaikkea kivaa jne, kotiudutaan jouluksi vai mennään vasta sen jälkeen pidemmälle reissulle?

Ap

Vierailija
10/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo matkaevääksi 10 laatikollista hyydettyjä Vendetta jäätelökaakkuja.

Jokaisen loodan päällä munalukko sekä monen monta punalappua!!

Vierailija
11/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nämä poikamiehen siellä ovat sitten kanssa rikkaita jo komeita? Tahdon jännä miehen kanssa vihille, eipä Suomi pojista taida löytyä vastaavia jänniksiä!

Ei kai muuten Interpol tai mikään muukaan taho tarkkaile näitä mafiosoja, joista me kisaamme? Muuten vain tässä kyselen, vastaus olisi tärkeää.

Ihan vain siksi, että aion voittaa. Otan rikkaan ja komean miehen itselleni. Ja alan elää rikkaan kotirouvan elämää.

Mutta jos joskus tulen vielä tulevan mieheni kanssa Suomeen käymään tms niin olisi noloa jos esim hävisimme tulliin....

Mitä siitä sinunkin ajattelisi? Mutta toisaalta, kun rahasta puhutaan niin tuollaisia pikkujuttujahan voi sen vuoksi sietää..

Vierailija
12/25 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Katsokaakin ettei kenenkään mies syö niitä kakkuja.

Vierailija
13/25 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Katsokaakin ettei kenenkään mies syö niitä kakkuja.

Mulla mies uhkasi sydän ne. Aloin itkemään, voimaannuin ja jätin sen sian.

Kerron tämän teille, jotten edes kehtaa ottaa sikaa takaisin. Kovasti se yrittää kyllä. Ahne katse silmissään:(

Aion kuitenkin hakea Italiasta komean, sängyssä hyvän ja rikkaan miehen itselleni. Kysyn kun vain, että milloin mennään? Mulla nytkin se jätetty sika huutelee postiluukusta, etten saa lähteä av-matkalle, pöh!

Vierailija
14/25 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii ilmoittautua.

Komea, laatikkoleukainen lentäjä kirurgi Italiasta on luvannut, että menomatkamme maksetaan heti kun haluamme.

Paluumatka kun maksetaan.

Kai, se jäi vähän auki kun puhelin pätki.

Mutta menomatka kuluineen (mm ruuat/juomat/alkoholit yms) maksetaan täysin.

Ketään muita mukaan lähtijöitä?

Matkaohjelma ideoita?

Ap

Vierailija
15/25 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikämandoliini on messissä! Onneksi tulikin sopivasti erottua vuosi sitten👍

Löytyisikö valikoimista varakasta mutta nuorekasta hopeakettua, jolta olisi äiti jo kuollut ja lapsetkin lentäneet pesästä - en nyt jaksaisi mitään anoppi- tai uusperhedraamoja🤔🤷

Vierailija
16/25 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole TAVALLAAN sivistysvaltio, vaan Kreikka, Italia ja Espanja ovat vanhoja sivistysvaltoja.

Vierailija
17/25 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä on esitetty pari kysymystä ja koitan vastata:

A) Takuut kotiin pääsystä ajallaan?

No, puhelin aina rupeaa temppuilemaan oudosti kun kysyn tätä komealta laatikkoleukaiselta lentäjäkirurgilta.

Meille on kuitenkin luvattu ilmainen menolippu, saamme ruuat ja alkoholit jne ykkösluokassa ilmaiseksi.

Matka menee suomalaisen korviin täysin periksi - voimme pitää hauskaa hei eli mitä pienistä!

B) Ehtoja ei ole vaan matka tosiaan on täysin ilmainen.

Perillä vaan allekirjoitamme 20 sivuiseen vaikeasti suomennettavaan asiakirjaan nimemme 20 kertaa joka sivuun.

Pikku lakitekstiä, koska emme ole ei:n alueella - saadaan ilmainen terveyden huolto.

Ap

Vierailija
18/25 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujijikoo kirjoitti:

Meikämandoliini on messissä! Onneksi tulikin sopivasti erottua vuosi sitten👍

Löytyisikö valikoimista varakasta mutta nuorekasta hopeakettua, jolta olisi äiti jo kuollut ja lapsetkin lentäneet pesästä - en nyt jaksaisi mitään anoppi- tai uusperhedraamoja🤔🤷

Olen täysin varma, että siellä on joukossa jo muutama (useampikin, todella moni lentäkirurgin mukaan etsii vaimoa) vanhempi leskimieskin.

Ehkä näistä on joku sopiva - ei anoppia, aikuiset lapset eli siitä vaan valikoimaan!

Kukaan ei sanonut, että tällä reissulla on otettava nuori mies - puikolle löytyy niitäkin toki.

Ihanaa, että tulet mukaan!

Ap

Vierailija
19/25 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lentoyhtiö? En kyllä hevillä suostu kuin Porvoo Airlinesin kyytiin. Muuten kyllä matka kiinnostelee.

Vierailija
20/25 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi vain saada lista mukaan tulijoista sekä tieto siitä, mennäänkö ennen joulua vai sen jälkeen?

Lentäkirurgin kyselee jo kovasti meidän tulostamme, eli siksi kysylen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän