Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ iässä kumppanin löytäminen ja perheen perustaminen?

Vierailija
01.12.2022 |

Moniko täällä on yli kolmekymppisenä vielä onnistunut löytämään puolison ja perheellistymään? Täällä nainen 33 vuotta ja ero tuli syksyllä. Ahdistaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuota tapahdu aika paljon nykyään.

Vierailija
2/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä jo yli 40 vuotias ja edelleen haluan uskoa ja toivoa, että joskus vielä kohtaan ja löydän oman rakkaani. Toisaalta yhä useammin huomaan aattelevani, että olisiko se oikeasta niin kamalaa elää loppuikänikin sinkkuna. - Mitä oikeastaan menettäsin jos niin kävisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ikä estä pariutumista mitenkään? Kaikki riippuu omista kriteereistä miehelle.

Täytyykö olla Axl Smith vai riittääkö omantasoinen perustavis.

Vierailija
4/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW on parempi

Vierailija
5/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ikä estä pariutumista mitenkään? Kaikki riippuu omista kriteereistä miehelle.

Ei pariutumista, mutta jos haluaa lapsia niin silloin ikä vaikuttaa.

Vierailija
6/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis tulee aika paljon paineita, jollei osaa ja kykene nauttimaan elämästään ilman omia lapsia. - Olen toki itse aina toivonut ja halunnut saavani lapsia mutta luonto, kohtalo, mikä lie on ja on ollut niin julma, että toistaiseksi en ole saanut ensimmäistäkään. Mutta toki varmasti paremmat mahdollisuudet yleisesti on, jos aloittaa yrittämsien nuorena mutta toisaalta kannattaa pysähtyä hetkeksi miettimään, että mitä oikeastaan haluaa saada kun haluaa saada lapsen tai lapsia.

Vierailija
7/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan joo, mutta onhan tuossa 5 vuotta aikaa ja isäksi haluavia kilttejä kunnollisia miehiä on loputtomasti tarjolla.

Vierailija
8/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan joo, mutta onhan tuossa 5 vuotta aikaa ja isäksi haluavia kilttejä kunnollisia miehiä on loputtomasti tarjolla.

Miten niin 5 vuotta aikaa?

Vierailija
9/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin 5 vuotta aikaa?

Jos yrittää olettaa hedelmällisyyttä ja sopivaa ikää tulla äidiksi

Vierailija
10/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni 34-vuotiaana ja lapsiakin saatiin.

Vierailija
11/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juna meni jo

Vierailija
12/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW....MGTOW....

Vierailija
13/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tilanteessa ongelmaa.

Vierailija
14/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellisten äitien ryhmissä on paljon nelikymppisiä jotka ovat vasta hakeutumassa hoitoihin. Itse lähdin 33-vuotiaana eikä lapsettomuuspolilla varsinaisesti onniteltu, että olisin ollut jotenkin ajoissa. Eli mun neuvoni on, että toimi ajoissa äläkä hukkaa hedelmällisiä vuosiasi jahkailuun.

Vierailija
15/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellisten äitien ryhmissä on paljon nelikymppisiä jotka ovat vasta hakeutumassa hoitoihin. Itse lähdin 33-vuotiaana eikä lapsettomuuspolilla varsinaisesti onniteltu, että olisin ollut jotenkin ajoissa. Eli mun neuvoni on, että toimi ajoissa äläkä hukkaa hedelmällisiä vuosiasi jahkailuun.

No kyllä 33 vuotias lähtökohtaisesti ehtii vielä etsiä kumppania jonka kanssa lapset tehdä. Tsemppiä kuitenkin ap:lle! Varmasti inhottava tilanne ja pelko perseessä. Nyt kuitenkin jäitä hattuun, pari kuukautta hengähdystaukoa ja sitten uudestaan markkinoille. Suosittelen käsittelemään edellisestä suhteesta jäävät traumat/pelkotilat yms. joko terapiassa tai jonkun metodin avulla itsenäisesti. Nyt ei ole varaa hukata seuraavia vuosia vääränlaisen miehen kanssa jos perhettä haluat. 

Vierailija
16/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se ole vain omasta valinnasta kiinni.

Vierailija
17/21 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v olin kun puolisoni löysin ja kaksi lastakin saatiin ihan ongelmitta. Tsemppiä!

Vierailija
18/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/21 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan käydä tutkituttamassa hedelmällisyytesi jos mietityttää.

Vierailija
20/21 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW....MGTOW....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi