Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaa miesystävälle kun hän on rikas ja minä aika köyhä?

Vierailija
01.12.2022 |

No en ehkä köyhä mutta keskituloinen. Mies tienaa tosi hyvin. On tyyppiä että mikään ulkoinen ei kiinnosta, vaatteita esim ostaa vasta kun entiset ovat hajonneet. Ehkä hän haluaisi jonkun työkoneen mutta niistä minä en ymmärrä mitään.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole niin läheisissä väleissä, että tietäisit, mitä hän toivoisi juuri sinulta joululahjaksi, älä osta mitään.

Vierailija
42/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat pillua, sitten persettä ja vielä nuolet munaa. Ei rikkaat odota köyhän kumppanin hommaavan heille mitään, toisinpäinhän se menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kukkia, yllättyy varmasti. Kirjoita kirje, jossa kerrot vain hyviä asioita hänestä. Hierontalahjakortti?

Hyvä saunapyyhe. Hieno täytekynä nimellä. Erikoinen avaimenperä. Ensi vuoden kalenteri, jossa on valokuvia teille tärkeistä/hauskoista hetkistä. Valokuva kauniissa kehyksessä. Nahkahanskat. Lahjoitus hänelle tärkeään hyväntekeväisyyteen. Vain mielikuvitus on rajana.

Vierailija
44/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita rusetti päähän, hyvää hajuvettä ja riisu itsesi alasti. Eiköhän riitä ja jossei riitä niin minkäs sille enää voit.

Muuten hyvä mutta teen hänelle seksuaalisia palveluksia koko ajan, se on meidän juttu. Hän maksaa yleensä kaiken joten tuntuisi hassulta ostaa vaikka leffaliput..

Seksuaalisia palveluksia. Kuulostaa tosi romanttiselta.

No tarkoitan että tykkään miellyttää sängyssä ja nuo hieronnat, alusvaatteet, suuhommat jne on juttuja mitä tehdään aina kun nähdään.

Huh..tunnetko jotenkin velvollisuutta niin paljon miellyttää seksuaalisesti, kun mies maksaa asioita?

Mitä mä luin 😳 ainiin, nyt ollaan täällä palstalla ja miehet ei saa nauttia parisuhteessa. Joku muu

Tulkitsit nyt väärin, En kirjoittanut niin, vaan yksinkertaisesti kysyin ap:lta liittyykö hänen toimiinsa tunne velvollisuudesta ja takaisinmaksusta.

Huh? Ihan normaalia parisuhteessahan nuo ovat, eikä mitään huh. Siksi.

Lähtökohtaisesti kyllä näin on, mutta motivaatio siihen voi tulla eri tekijöistä, myös vähemmän positiivisista sellaisista. Siksi kysyin. Älä teilaa, anna keskustelun jatkua.

Vierailija
45/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita rusetti päähän, hyvää hajuvettä ja riisu itsesi alasti. Eiköhän riitä ja jossei riitä niin minkäs sille enää voit.

Muuten hyvä mutta teen hänelle seksuaalisia palveluksia koko ajan, se on meidän juttu. Hän maksaa yleensä kaiken joten tuntuisi hassulta ostaa vaikka leffaliput..

Seksuaalisia palveluksia. Kuulostaa tosi romanttiselta.

No tarkoitan että tykkään miellyttää sängyssä ja nuo hieronnat, alusvaatteet, suuhommat jne on juttuja mitä tehdään aina kun nähdään.

Huh..tunnetko jotenkin velvollisuutta niin paljon miellyttää seksuaalisesti, kun mies maksaa asioita?

Mitä mä luin 😳 ainiin, nyt ollaan täällä palstalla ja miehet ei saa nauttia parisuhteessa. Joku muu

Tulkitsit nyt väärin, En kirjoittanut niin, vaan yksinkertaisesti kysyin ap:lta liittyykö hänen toimiinsa tunne velvollisuudesta ja takaisinmaksusta.

Siis eikö sinun parisuhteessa miellytetä toista seksuaalisesti sen vertaa mitä toinen haluaa? Siis ihan puolin ja toisin? Mikäs parisuhde se semmonen on? Kulissi vai mitä helkkaria?

Vierailija
46/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut lahjaksi itse tekemäni lahjakortin johonkin haluamaansa työkaluun valitsemaansa kauppaan, lahjakortin vahvuuksilla oleviin suojalaseihin (mistä itse oli puhunut), lahjakortin hierontaan 5 x 30min (itse hieroin), merkkikohtaisen kirjan harrasteautoon (oli itse vinkannut), punaviiniä, suklaata, villasukat, ruostumatonta terästä olevan tuopin "rakkausrunokaiveruksella". Mieheni ei tykkää mistään aineellisesta, jos sille ei ole aivan oikeasti hänelle tarvetta. Mieluummin ei halua saada mitään, kun hänestä turhaa tavaraa tai vaatetta.

Vierailija
47/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kotiin sellaista gloryholea. Aina kun siellä on jotain, niin tuumasta toimeen vaan. Ei varmasti saa yhtä hyvää lahjaa ikinä.

Vierailija
48/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna aikaa, lämpöä, rakkautta. Järjestä joku häntä miellyttävä juttu missä hän voi kokea että hänet on huomioitu. Älä osta mitään tavaraa, niitä hän voi ostaa itsekin.

Oon samaa mieltä. Ja minä olen samanlainen mies. En halua että minulle ostetaan jotain mitä en tarvii ja mitä voin ostaa itsekin. Toi ylläoleva teksti on hyvin sanottu.

Vierailija
49/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt miehelleni eroottisen videon. Ei siis mitään nakuilua ym mutta sellaisen jutun mitä mies mielellään katsoo alkulämmittelyksi.

Yhtenä jouluna tein miehelle eroottisen pelin. Tykkäsi kovin ja pelattiin sitä useammankin kerran

Vierailija
50/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä neulon villasukkia työ jalkineisiin ja kaikki ovat kelvanneet. Niitä roikkuu uusia näkösällä erilaisia mistä vain valita mieleisensä. Kaupan huonoja ja kyliä sukkia ei tarvitse enää ostaa. 

Vierailija
51/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrmäsitkö monta tasoistasi miestä, jotta sait rikkaan alfan, joka ei pidä sua juuri minään?

m40

Siis suoraan sanottuna mitä h*****ä. Olen mielestäni ihan miehen tasoinen, jopa tasokkaampi vaikka en ole hakeutunut alalle jossa tienaa kovasti. Ja osittain sattumaa hänenkin taloudellinen menestys on.

Kun miehen ihastuin, en tiennyt mitään varallisuudesta, kun vielä elääkin vaatimattomasti. :D

Ja mistä päättelet ettei hän pidä minua minään? En katsoisi miestä hetkeäkään jos niin olisi. Hän sen sijaan on ihmetellyt moneen otteeseen miten onnekas on kun on saanut minut.

Vierailija
52/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse 10 kerran seksikortti.

Vierailija
53/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaa hänen mieliruokaa ja laita sexyä huulipunaa. Toimisi mulle taatusti.

Vierailija
54/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kotiin sellaista gloryholea. Aina kun siellä on jotain, niin tuumasta toimeen vaan. Ei varmasti saa yhtä hyvää lahjaa ikinä.

Joo hyvä varsinkin jos asuu kerrostalossa niin sen naapurin seinän läpi

Vierailija
55/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin lahjakortin jouluherkkuja

Vierailija
56/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nalle langasta ohuita villasukkia kenkiin ja sandaaleihin sopivia ja paksummasta villa langasta saapas sukkia. 

Nyt kun lämpöjä lasketaan kerrostaloissakin niin äidilläni on kahdet villasukat päällekkäin jaloissa. 

Minulla on omakotitalossa erikois sukat ja nilkoissa 100 % villa säärystimet ja neulon ne itse. Ei tule kylmä vaikka lämmöt laskee. 

Ei tämmöisiä sukkia saa kaupasta mitä itse teen. Sitten vielä teen erikois sukkia turvonneisiin jalkoihin joidenka suut eivät kiristä ja estä verenkiertoa. 

Vierailija
57/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistät jouluaattona. Eiköhän kelpaa.

Vierailija
58/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole lahjojen perään (paitsi feminiiniset miehet). Ei tarvitse ostaa mitään kallista, voit vaikka leipoa miehelle jotain. Tai neulo sukat.

Joku sanoi joskus hyvin, että varakkaalle miehelle naisystävän ostamat lahjat on vähän kuin omien lasten kerhoaskartelut vanhemmille...

Vierailija
59/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ole lahjojen perään (paitsi feminiiniset miehet). Ei tarvitse ostaa mitään kallista, voit vaikka leipoa miehelle jotain. Tai neulo sukat.

Joku sanoi joskus hyvin, että varakkaalle miehelle naisystävän ostamat lahjat on vähän kuin omien lasten kerhoaskartelut vanhemmille...

Paras lahja on olla arjessa huomaavainen ja alituisesti huomauttelematon. Lempeä ja lämpöä riittävästi. M

Vierailija
60/62 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli.

Kikkeli.

KIKKELI.

yksinkertainen palstamiesoletettu

PS Kikkeli!