Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pehmolelut aikuisilla.

Vierailija
01.12.2022 |

Onko teillä tai ystävillänne paljon pehmoleluja? Muutama ystäväni kerää tiettyä pehmolelusarjaa ja niitä on heidän asunnoissaan kaikkialla. Ikää 40+.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitenkään paljoa. Muutama lapsuudesta jäänyt ja muutaman lahjaksi saatu muistona. En tunne ketään joka aikuisista keräisi pehmoja.

Vierailija
2/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mitenkään paljoa. Muutama lapsuudesta jäänyt ja muutaman lahjaksi saatu muistona. En tunne ketään joka aikuisista keräisi pehmoja.

Sama. Tosin ei ne meillä kyllä mahtuisi mihinkään ja lapset nappaisivat ne varmasti vaikka olisivat mitä keräilyleluja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pehmolelusarjaa voi edes kerätä? 

Vierailija
4/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama on lapsuudesta. Mutta tykkään tosi paljon pehmoleluista, sellaisista mitkä näyttävät mahdollisimman aidoilta eläimiltä. Katson niitä jos kauppareissulla näen, mutta en osta.

Vierailija
5/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lapsen lapsen Petunia nukke ja Möhkö-Vantti. Kuin pieni sinisen talon Nalle.

Vierailija
6/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tulisi mieleen esim. muumit, halinallet, villieläimet, muut eläimet, kaikki lajit erikseen (hevosihminen hevosia, sikaihminen sikoja jne.), voi kerätä värien mukaan tai mitä vaan.

Tämä nyt vain villi veikkaus.

Vierailija
7/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama on lapsuudesta. Mutta tykkään tosi paljon pehmoleluista, sellaisista mitkä näyttävät mahdollisimman aidoilta eläimiltä. Katson niitä jos kauppareissulla näen, mutta en osta.

Sama täällä! Tekisi mieli välillä ostaa niitä itsekin mutta en tiedä mihin laittaisin ja meillä kyllä koira varastaisi ne.

Vierailija
8/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu ja Nalle Puhin tyypit ja muu väki. Ketä niitä nyt on...

Vierailija
9/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kyllä mua vähän voisi ihmetyttää jos jollain olisi seinät täynnä pehmoleluja tossa iässä kuin ap:lla. Mutta oon 20v just vasta päässyt omistani eroon :D

Vierailija
10/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen juttunsa. Antaa kerätä, jos siitä ei ole mitään taloudellista tai muuta vahinkoa.

Vierailija
11/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulisi mieleen esim. muumit, halinallet, villieläimet, muut eläimet, kaikki lajit erikseen (hevosihminen hevosia, sikaihminen sikoja jne.), voi kerätä värien mukaan tai mitä vaan.

Tämä nyt vain villi veikkaus.

Jep, itse tykkään leffoista ja sarjoista, niin matkaan on tarttunut my little pony ja yoda. En kuitenkaan keräile.

Vierailija
12/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään tiettyjä pehmoleluja ja äitiäni hävettää ne ja pyytää laittamaan kaappeihin ennen kuin tulee käymään. N36

Vierailija
13/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli työhuoneessa suunnilleen kaikki mahdollinen Nalle Puh -kama mitä kaupoista saa, pehmoista mattoihin ja kyniin - oli kuin lastenhuoneeseen olisi astunut. Kyseessä oli yli 50-vuotias enkä tiedä miltä hänen kotinsa näyttää. Mutta toisaalta, ihan vapaasti! Mulla on kotona joitakin lapsuuden pehmoja kaapissa ja yksi, jonka ostin joitain vuosia sitten kun en voinut vastustaa söpöyttä, sängyllä esillä.

Vierailija
14/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemonit on ilmeisen kerättyjä pehmoja aikuisten keskuudessa.

Vierailija
15/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pehmoa lapsuudesta on tallessa ja yks tommonen jostain reissusta ostettu. Omat vanhat olen antanut lapselleni ja taitaa suurin osa olla lahjoitettu jo keräyksiin.

Vierailija
16/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerään tiettyjä pehmoleluja ja äitiäni hävettää ne ja pyytää laittamaan kaappeihin ennen kuin tulee käymään. N36

Kiva äiti sulla.. Mielestäni pehmolelujen keräily on yleistynyt aikuisten keskuudessa.

Vierailija
17/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivankokoinen litteänmuotoinen pehmolelu toimii tyynynäkin, mutta siihen tarkoitukseen niitä ei tarvitse varsinaisesti keräillä.

Vierailija
18/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Kyllä mua vähän voisi ihmetyttää jos jollain olisi seinät täynnä pehmoleluja tossa iässä kuin ap:lla. Mutta oon 20v just vasta päässyt omistani eroon :D

Noin nuorena sitä onkin kovin mustavalkoinen. Iän myötä kehittyy kyky ymmärtää erilaisuutta eikä tarvitse ihmetellä sitä, että kaikki eivät elä samoin kuin itse. 

Vierailija
19/25 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et laita kappeihin, vaan näytät äidillesi, että sinun kodissasi on sinun tyylisi ja jos se ei miellytä äiti voi pysyä omassa kodissaan. 

Vierailija
20/25 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole 23v, keräilen realistisia eläinpehmoja :) En näe siinä mitään outoa, muut käyttää rahaa meikkeihin, baarireissuihin ja muuhun minusta turhaan, minä kokoelmaani. Aina kun lähden kotoa on ainakin yksi pehmo kassissa tai kantaen kädessä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan