Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö hammaslaminaatteja enää vuosien jälkeen muokkaamaan?

Vierailija
01.12.2022 |

Aikoinaan sain perinnön ja ensimmäinen asia oli - pelosta huolimatta - laittaa hampaani kuntoon. Siihen remppaan meni monta tonnia. Enää en saa siihen hammashoitolaan yhteyttä, kun sitä ei ole. Olisi vissiin aiemmin pitänyt.

Hampaistani hiottiin ns. pilarihampaat ja niihin istutettiin laminaatit. Mitään ulkonäkösovitusta ei ollut. Hammasteknikko oli myös päättänyt lyhentää alkuperäisen näköisiä etuhampaitani, josta syystä hymyillessä näkyy vaan kulmahampaat.

En osannut vaatia mitään, koska olin ihan hiton peloissani ja kouluhammaslääkärin kauhukokemukset muistoissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että uusiksi ne menee kokonaan.

Mutta onko sulla laminaatit vai kruunut ? 

Vierailija
2/4 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.. haaveilen moisesta ja on tosi tärkeää että tulisi kauniit.

Mulle on lisätty aavistus laminaattia että hampaiden välinen rako häviää ja siitä tuli tosi hieno. Sanottiin että kestää muutaman vuoden mut nyt on kestänyt yli 10v!

Nyt haluaisin isomman remontin koska hampaat on pienentyneet/lyhentyneet ajan myötä. Kumpa sen saisi tehtyä ilman että ne viilataan tikuiksi, koska se tuntuu liian pahalta ajatukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että uusiksi ne menee kokonaan.

Mutta onko sulla laminaatit vai kruunut ? 

Kruunut ne taitaa olla kumminkin.

Ap

Vierailija
4/4 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh.. haaveilen moisesta ja on tosi tärkeää että tulisi kauniit.

Mulle on lisätty aavistus laminaattia että hampaiden välinen rako häviää ja siitä tuli tosi hieno. Sanottiin että kestää muutaman vuoden mut nyt on kestänyt yli 10v!

Nyt haluaisin isomman remontin koska hampaat on pienentyneet/lyhentyneet ajan myötä. Kumpa sen saisi tehtyä ilman että ne viilataan tikuiksi, koska se tuntuu liian pahalta ajatukselta.

Näin minäkin ajattelin. Mies sanoi - rehellisesti- että eihän nuo hampaat ole edes kauniit.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän