Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskujen jälkeen rahaa jäi joulun valmisteluun 5.33 euroa

Vierailija
01.12.2022 |

Se hyvä puoli tässä on, että pääsee ainakin osasta ylipainoa eroon. Kaapissa on kauraryyniä sekä soijarouhetta, joten ei mitään hätää toistaiseksi.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi 450 € koko kuuksi. 4 hlöä perheessä ja jouluksi tulee 4 lisää.

Kai sä saat ne tuplalisät

En enää kun nuorimmatkin on lapsilisäajan ohittaneet.

Eli heillä on omat tulot? Vai kävikö niin, että ovat juuri 17-vuotiaita kaksosia/kolmosia? Jos ovat täysi-ikäisiä, niin ethän elätä?

Tulottomia opiskelijoita. Lainarahalla ei syödä, jos ei oo ihan pakko. Mikä ihmeen tenttaus tää on? Sanoin asiani jo ekassa postauksessa.

Vierailija
42/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tolla vielä kuusen varastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa kaikkea kerralla

Vierailija
44/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää joku ilmoitus vaikka muuttoavusta. Joku voi tarvii muutto apulaista ja rahaa vastaan tietenkin. Lumen kolausta myös joku tarvii ja se maksaa siitä niin saatte rahaa. Itse olen ollut muuttoapulaisena. Omistan pakettiauton ja kuljetan tavaraa silloin tällöin.

Vierailija
45/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie voisin lahjoittaa, mutta luottamus mennyt jopa omiin kansalaisiin tässä 2 viimeisen vuoden aikana joten olen alkanut elämään vähän sellasella koira syö koiran meiningillä. Lampaat maalasivat minut hulluksi kun en ottanut rokotteita, no nyt sitten olen "hullu" tällä asenteella !

Mikäs siinä sitten.

Vierailija
46/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyvin maksaa 300 euroa joulusiivouksesta.   tämä juuri on ongelma kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.  Rahaa tarvitsevat, ehkä teidän pitäisi mainostaa työpanostanne jotenkin.  Olkaa aktiivisia.

Palkkaisitko siivoukseen pystymetsästä alalle kouluttautumattoman henkilön?

Ööö... Joo?

Vierailija
47/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää lukea ihmisten tilanteista miten ei enää pärjätä millään ja kaikkia kurjistuu tässä ns hyvinvointivaltiossa.

Oma sisko helisee joka kuukausi laskujensa kanssa ja on totaali yyhoo. Eikä se kertonut tilanteesta mitään minulle, kun ei kehdannut. Romahti, kun kävin moikkaamassa. Kertoi miten menee ja ei enää pärjää mitenkään. Sähkölasku on kolminkertainen jne. Ex-mies ei ota lapsia eikä halua nähdä ja elatuksia saa joo sen minimin jne. Reiluna veljenä maksoin sen laskut ja soitin sen vuokranantajalle, että käykö tällainen järjestely, että maksan joulukuun ja koko ensi vuoden vuokrat etukäteen nyt heti. Eli saat 13kk vuokrat samantien tilillesi. Kerroin tilanteesta ja miksi näin teen. Hän sanoi, että asia selvä. Maksa vaan, niin seuraava maksu on sitten tammikuun 2 päivä 2024.

Nyt sisko voi taas elää ja palkka jää täysin verojen jälkeen käteen. Maksaa nyt vuoden verran sen nettilaskut ja luurit ja sähköt pelkästään.

Sähkölaskun maksoin myös samalla, niin ei tarvinut heti alkaa siitä stressaa. Seuraava sähkölasku tulee helmikuussa.

Kaikilla ei asiat näin ole, mutta kyllä ottaa päähän ettei veronmaksaja edes tunnu pärjäävän tässä yhteiskunnassa enää ja kaikki viedään edelleen heikompaan suuntaan.

Olis kai aika unohtaa noi avustukset italia kreikka osastolle ja muihin maihin jne jne. Miettiä aidosti omaa maatakin välillä ja sen asukkaita.

Vierailija
48/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi siirtää eräpäivää ensi vuodelle

Vierailija
49/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvittää lukea ihmisten tilanteista miten ei enää pärjätä millään ja kaikkia kurjistuu tässä ns hyvinvointivaltiossa.

Oma sisko helisee joka kuukausi laskujensa kanssa ja on totaali yyhoo. Eikä se kertonut tilanteesta mitään minulle, kun ei kehdannut. Romahti, kun kävin moikkaamassa. Kertoi miten menee ja ei enää pärjää mitenkään. Sähkölasku on kolminkertainen jne. Ex-mies ei ota lapsia eikä halua nähdä ja elatuksia saa joo sen minimin jne. Reiluna veljenä maksoin sen laskut ja soitin sen vuokranantajalle, että käykö tällainen järjestely, että maksan joulukuun ja koko ensi vuoden vuokrat etukäteen nyt heti. Eli saat 13kk vuokrat samantien tilillesi. Kerroin tilanteesta ja miksi näin teen. Hän sanoi, että asia selvä. Maksa vaan, niin seuraava maksu on sitten tammikuun 2 päivä 2024.

Nyt sisko voi taas elää ja palkka jää täysin verojen jälkeen käteen. Maksaa nyt vuoden verran sen nettilaskut ja luurit ja sähköt pelkästään.

Sähkölaskun maksoin myös samalla, niin ei tarvinut heti alkaa siitä stressaa. Seuraava sähkölasku tulee helmikuussa.

Kaikilla ei asiat näin ole, mutta kyllä ottaa päähän ettei veronmaksaja edes tunnu pärjäävän tässä yhteiskunnassa enää ja kaikki viedään edelleen heikompaan suuntaan.

Olis kai aika unohtaa noi avustukset italia kreikka osastolle ja muihin maihin jne jne. Miettiä aidosti omaa maatakin välillä ja sen asukkaita.

Ihana olet!