Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskujen jälkeen rahaa jäi joulun valmisteluun 5.33 euroa

Vierailija
01.12.2022 |

Se hyvä puoli tässä on, että pääsee ainakin osasta ylipainoa eroon. Kaapissa on kauraryyniä sekä soijarouhetta, joten ei mitään hätää toistaiseksi.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea ruoka-apua seurakunnan diakoniatyöstä.

Ja tosiaan jos saisi lisätienetiä jotenkin.

Toivon että voisin auttaa jotenkin . Jouluruokien ostoon jo 50 euroa on iso raha. Oma isäni on köyhä eläkeläinen ja ennen joulua menen kylään ja ostamme jouluruoat yhdessä .

Vierailija
22/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap kyseessä samat peruslaskut kun aina muutenkin? Että jääkö joka kuu muutenkin laskujen jälkeen 5e? Vai tuliko yllätyslaskuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi 450 € koko kuuksi. 4 hlöä perheessä ja jouluksi tulee 4 lisää.

Tuleeko vieraat yllätyksenä ja valmiiseen pöytään? Kai näistäkin voi sopia etukäteen, kuka tuo tullessaan ja mitä. Tai jos kukaan ei tuo mitään ja emännälle/isännälle sopii, niin sit kaikki on hyvin.

Vierailija
24/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulee kerran jokavuosi. Luulisi tyhmennämkin loisen sen verran ymmärtävän?

Siinä on siis yli 300 päivää aikaa kerätä rahaa säästöön sitä joulua varten, jos sen viettäminen niin törkeää sitten on...

Vierailija
25/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo laskut tarkkaan ottaen ovat? Iso osa laskuista toistuu kuukausittain, joten tilanne ei pitäisi sen suhteen olla sen huonompi tai parempi joulukuussa kuin muina kuukausina. Harvemmin toistuvat laskut on helppo muuttaa kuukausilaskuiksi seuraavasti. Laske yhteen vuoden aikana tulevat laskut, koko vuodelle. Jos et tiedä tarkkaan jonkun laskun summaa, tee siitä realistinen arvio Jaa saatu summa 12:sta. Tämän verran siirrät aina joka kuukausi sivuun "laskunmaksutilille". Tämä summa ei ole säästämistä (vaan laskujen maksamista), joten jos sinulla ei jossain kuussa ole tuota summaa, olet elänyt yli varojesi ja vähän sama kuin joutuisit pyytämään lisäaikaa kännykkälaskun maksamiseen. Kun tulee joku noista laskuista maksettavaksi, maksat sen tuolta laskunmaksutililtä.

Vierailija
26/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuan hinta tuplaantuu

SLAVA CUCKRAINA!

Se päivä koittaa että slavat saavat kyllä maksaa takaisin heitä auttaneille hyvityksenä. Tulevat tänne ilmaiseen pöytään kuten muutkin ulkomaalaiset. Sitten kotimaisia vähäosaisia syljetään silmiin että mene töihin, maksa veroja kuten muutkin!

Vierailija
27/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytätkö neloset ennen jouluaattoa?

Oletpa hauska, hah hah haa. No ne on perheenjäseniä, jotka tulee jouluna käymään.

Vierailija
28/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin maksaa 300 euroa joulusiivouksesta.   tämä juuri on ongelma kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.  Rahaa tarvitsevat, ehkä teidän pitäisi mainostaa työpanostanne jotenkin.  Olkaa aktiivisia.

Vierailija
29/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä saat ne tuplalisät

Vierailija
30/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko vieraat yllätyksenä ja valmiiseen pöytään? Kai näistäkin voi sopia etukäteen, kuka tuo tullessaan ja mitä. Tai jos kukaan ei tuo mitään ja emännälle/isännälle sopii, niin sit kaikki on hyvin.

No kyllä tolla joulunkin pärjää. Pitää vaan laskea tarkkaan. Lahjoja en osta. Tuovat varmaan lahjoja tullessaan.

Kommenttini ei ollut valitus vaan toteamus.

Vierailija
31/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää kun nuorimmatkin on lapsilisäajan ohittaneet.

Vierailija
32/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyvin maksaa 300 euroa joulusiivouksesta.   tämä juuri on ongelma kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.  Rahaa tarvitsevat, ehkä teidän pitäisi mainostaa työpanostanne jotenkin.  Olkaa aktiivisia.

Palkkaisitko siivoukseen pystymetsästä alalle kouluttautumattoman henkilön?

Vierailija
33/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli heillä on omat tulot? Vai kävikö niin, että ovat juuri 17-vuotiaita kaksosia/kolmosia? Jos ovat täysi-ikäisiä, niin ethän elätä?

Vierailija
34/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinasuva ja  minulle jää työttömyystuesta laskujen jälkeen 440 euroa. Olen lisäksi säästänyt 2000 euroa. En minä osta jouluruokaa kovin paljoo. Normaalit ruuat mitä muutenkin. Ostan savulohta ja silliä normaaliruuan lisäksi. 50 euroa ruokaan viikossa saa riittää.

Vierailija
35/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli heillä on omat tulot? Vai kävikö niin, että ovat juuri 17-vuotiaita kaksosia/kolmosia? Jos ovat täysi-ikäisiä, niin ethän elätä?

Opiskelijoita elätetään hyvinkin monessa perheessä, koska eivät nuorena saa tukia. Olen elättänyt kaksi aikuista opiskelijaa omilleen ja olen iloinen siitä, koska nyt ovat töissä ja menestyvät hyvin elämässään.

Ohis, joka kyseli lisistä

Vierailija
36/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole tilantesi ajannut tuohon pisteeseen,katso itseäsi vaan peiliin ja näet syyisen sieltä.

Vierailija
37/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ja wau !! Tykkään siivota ja olen siinä hyvä. Täytyypä laittaa idea korvan taakse ja tarjota työvoimaa. Yli satasta en kehtaisi ottaa, 300 ois aivan huikea summa.

Vierailija
38/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toriin jotain myyntiin?

Vierailija
39/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi ja wau !! Tykkään siivota ja olen siinä hyvä. Täytyypä laittaa idea korvan taakse ja tarjota työvoimaa. Yli satasta en kehtaisi ottaa, 300 ois aivan huikea summa.

Mulle kelpais myös siivous.

Vierailija
40/49 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaisitko siivoukseen pystymetsästä alalle kouluttautumattoman henkilön?

Itse olen ainakin palkannut. Mitä ihmeellistä on kotisiivouksessa?