Ostin vaimolle joululahjaksi näytönohjaimen ja uuden imurin
Mikä juttu tää on että toi ketju niin loukkasi joitain mammoja että piti ilmiantaa se 🤣
Ja se imuri on dyson.
Kommentit (23)
Siivousvälineet on aina varma valinta lahjaksi👍 Niillä osoitat miten naista arvostat ja miksi hän on sinulle tärkeä.
Mikä pelikone ja hanuri_eläkeläiselle, ideoita?
Laihdutusopas, cross traineri, ja lahjakortti plastiikkakirurgille.
Ei tällä tissiposkella mitään vaimoa ole. Äitinsä nurkissa lymyilee.
Myös vihanhallintaopas on hyvä lahja naiselle.
Jos oli toivottuja lahjoja niin, hyvä! :)
Henkilökohtaisesti naisena yksinkertaisesti vihaan kaikkea ylimääräistä roinaa. Näin ollen ainoa lahja, josta olen aidosti onnellinen, on käytännöllinen lahja.
Viime jouluna puolisoni onnistui lahjan ostamisessa ensimmäisen kerran 17 vuoteen. Vihdoin hän ymmärsi, että en halua kalliita "hemmottelulahjoja". Sain autooni liittyvän käytännöllisen lahjan ja melkein itkin onnesta. Koin vihdoin tulleeni kuulluksi. :)
Itse ostin sotakirjallisuutta ja korillisen olutta. Niistäkin se valitti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pelikone ja hanuri_eläkeläiselle, ideoita?
Jimms Protagonist 4080 ja Ramses petite.
Mä ostin Jordan Petersonin uusimman kirjan.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutusopas, cross traineri, ja lahjakortti plastiikkakirurgille.
Sanoo mies, jolle nuo kaikki edellämainitut olisivat tarpeellisia.
Saan itse mieheltä aina jotain vastaavaa tyyliin lisää muistia koneeseen tai hänen vanhan näyttönsä kun ostaa itselleen uuden. Tämän vuoden synttäriksi maksoi minun osuuteni auton jarruremontista. Maksetaan siis puoliksi kaikki yhteiset jutut .
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä tissiposkella mitään vaimoa ole. Äitinsä nurkissa lymyilee.
T. Äitinsä nurkissa piereskelevä vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti naisena yksinkertaisesti vihaan kaikkea ylimääräistä roinaa. Näin ollen ainoa lahja, josta olen aidosti onnellinen, on käytännöllinen lahja.
Viime jouluna puolisoni onnistui lahjan ostamisessa ensimmäisen kerran 17 vuoteen. Vihdoin hän ymmärsi, että en halua kalliita "hemmottelulahjoja". Sain autooni liittyvän käytännöllisen lahjan ja melkein itkin onnesta. Koin vihdoin tulleeni kuulluksi. :)
Tämä.
Ketuttaa nämä naisiin liitetyt stereotypiat.
Imuri kelpaisi, uusi näytönohjain tähän ikivanhaan läppäriin olisi kyllä pelkkää rahan hukkaa ja samaten vanhaan lähinnä minun käytössäni olevaan pöytäkoneeseenkaan ei uudemmalle ole tarvetta. Sen koko komboon nähden nykyinenkin on turhan hyvä. Nykyisin sen aikaisemmalla pääkäyttäjällä on uusi järeämpi kone
Vaimosi voi olla tyytyväinen tai sitten ei. Toivottavasti tunnet hänet tarpeeksi hyvin.
Ostin vaimolle joululahjaksi oliiviöljyä. Tykkää siitä.
Minä voisin ostaa miehelle lahjaksi pari kattilaa. Ne on niin julmetun kallista sarjaa, että muuten en raskisi, mutta lahjana ne tunnu niin kalliilta.
Ottaisin mielelläni Dysonin johdottoman imurin lahjaksi mutta sen uusimman mallin. Olenkin kodinkonehullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ketuttaa nämä naisiin liitetyt stereotypiat.
Sen nyt vielä ymmärtää, että joku jota ei paljon tunne, antaa jotain stereotyyppistä lahjaksi. Mutta jos läheinen antaa lahjaksi jotain, mistä kuvittelee kaikkien naisten tykkäävän, kertoo lähinnä siitä, ettei se läheinen tunne mua tai välitä siitä, ilahdunko lahjasta. Joku tuore poikaystävä saattaa olla hukassa lahjavalinnan kanssa, mutta seuraavalla kerralla pitäisi jo tietää paremmin ja usean vuoden avioliiton jälkeen voisi olettaa, että tuntee ja tietää ja voi tuntua loukkaavalta toistaa niitä stereotypioita.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mielelläni Dysonin johdottoman imurin lahjaksi mutta sen uusimman mallin. Olenkin kodinkonehullu.
Sama minulla. Harmikseni oma mies on sen verran pienituloinen ja pihi, että ei taatusti osta minulle 750 euron imuria lahjaksi. Kaiken lisäksi mies luulee, että halpismalli on yhtä hyvä. No ei ole.
Surkeat provosi loukkaavat älyä.