Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin vaimolle joululahjaksi näytönohjaimen ja uuden imurin

Vierailija
01.12.2022 |

Mikä juttu tää on että toi ketju niin loukkasi joitain mammoja että piti ilmiantaa se 🤣

Ja se imuri on dyson.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat provosi loukkaavat älyä.

Vierailija
2/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousvälineet on aina varma valinta lahjaksi👍 Niillä osoitat miten naista arvostat ja miksi hän on sinulle tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pelikone ja hanuri_eläkeläiselle, ideoita?

Vierailija
4/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutusopas, cross traineri, ja lahjakortti plastiikkakirurgille.

Vierailija
5/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä tissiposkella mitään vaimoa ole. Äitinsä nurkissa lymyilee.

Vierailija
6/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vihanhallintaopas on hyvä lahja naiselle.

Vierailija
7/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli toivottuja lahjoja niin, hyvä! :)

Henkilökohtaisesti naisena yksinkertaisesti vihaan kaikkea ylimääräistä roinaa. Näin ollen ainoa lahja, josta olen aidosti onnellinen, on käytännöllinen lahja.

Viime jouluna puolisoni onnistui lahjan ostamisessa ensimmäisen kerran 17 vuoteen. Vihdoin hän ymmärsi, että en halua kalliita "hemmottelulahjoja". Sain autooni liittyvän käytännöllisen lahjan ja melkein itkin onnesta. Koin vihdoin tulleeni kuulluksi. :)

Vierailija
8/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin sotakirjallisuutta ja korillisen olutta. Niistäkin se valitti.

Vierailija
9/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pelikone ja hanuri_eläkeläiselle, ideoita?

Jimms Protagonist 4080 ja Ramses petite.

Vierailija
10/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Jordan Petersonin uusimman kirjan.

Vierailija
11/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutusopas, cross traineri, ja lahjakortti plastiikkakirurgille.

Sanoo mies, jolle nuo kaikki edellämainitut olisivat tarpeellisia.

Vierailija
12/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse mieheltä aina jotain vastaavaa tyyliin lisää muistia koneeseen tai hänen vanhan näyttönsä kun ostaa itselleen uuden. Tämän vuoden synttäriksi maksoi minun osuuteni auton jarruremontista. Maksetaan siis puoliksi kaikki yhteiset jutut .

Vierailija
13/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä tissiposkella mitään vaimoa ole. Äitinsä nurkissa lymyilee.

T. Äitinsä nurkissa piereskelevä vanhapiika

Vierailija
14/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti naisena yksinkertaisesti vihaan kaikkea ylimääräistä roinaa. Näin ollen ainoa lahja, josta olen aidosti onnellinen, on käytännöllinen lahja.

Viime jouluna puolisoni onnistui lahjan ostamisessa ensimmäisen kerran 17 vuoteen. Vihdoin hän ymmärsi, että en halua kalliita "hemmottelulahjoja". Sain autooni liittyvän käytännöllisen lahjan ja melkein itkin onnesta. Koin vihdoin tulleeni kuulluksi. :)

Tämä. 

Ketuttaa nämä naisiin liitetyt stereotypiat.

Vierailija
15/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri kelpaisi, uusi näytönohjain tähän ikivanhaan läppäriin olisi kyllä pelkkää rahan hukkaa ja samaten vanhaan lähinnä minun käytössäni olevaan pöytäkoneeseenkaan ei uudemmalle ole tarvetta. Sen koko komboon nähden nykyinenkin on turhan hyvä. Nykyisin sen aikaisemmalla pääkäyttäjällä on uusi järeämpi kone

Vaimosi voi olla tyytyväinen tai sitten ei. Toivottavasti tunnet hänet tarpeeksi hyvin.

Vierailija
16/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle joululahjaksi oliiviöljyä. Tykkää siitä.

Vierailija
17/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ostaa miehelle lahjaksi pari kattilaa. Ne on niin julmetun kallista sarjaa, että muuten en raskisi, mutta lahjana ne tunnu niin kalliilta.

Vierailija
18/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelläni Dysonin johdottoman imurin lahjaksi mutta sen uusimman mallin. Olenkin kodinkonehullu.

Vierailija
19/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Ketuttaa nämä naisiin liitetyt stereotypiat.

Sen nyt vielä ymmärtää, että joku jota ei paljon tunne, antaa jotain stereotyyppistä lahjaksi. Mutta jos läheinen antaa lahjaksi jotain, mistä kuvittelee kaikkien naisten tykkäävän, kertoo lähinnä siitä, ettei se läheinen tunne mua tai välitä siitä, ilahdunko lahjasta. Joku tuore poikaystävä saattaa olla hukassa lahjavalinnan kanssa, mutta seuraavalla kerralla pitäisi jo tietää paremmin ja usean vuoden avioliiton jälkeen voisi olettaa, että tuntee ja tietää ja voi tuntua loukkaavalta toistaa niitä stereotypioita.

Vierailija
20/23 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin mielelläni Dysonin johdottoman imurin lahjaksi mutta sen uusimman mallin. Olenkin kodinkonehullu.

Sama minulla. Harmikseni oma mies on sen verran pienituloinen ja pihi, että ei taatusti osta minulle 750 euron imuria lahjaksi. Kaiken lisäksi mies luulee, että halpismalli on yhtä hyvä. No ei ole.