Mieheni on nuorena ollut salarakas monta vuotta : (
asiaa vaivaa kun pelkään että hänellä on moraali edelleen tasolla 0.
Pelkään että minuun sattuu ja kovaa vielä joskus.
Kommentit (9)
kun mun mielestä sen salarakkaan osa on ehkä enintään säälittävä. Enemmän mua arveluttais jos kuulisin että miehelläni on ollut salarakas. Missä on moraali silloin?
En edelleenkään ymmärrä että sen kolmannen osapuolen pitäisi kantaa vastuu kahden muun suhteen onnistumisesta. Kyllä ne suhteessa olevat ovat vastuussa pettämisestään/pettämättömyydestään.
Ja kyllä säälittävänä mieheni näenkin vielä kun vuosia elätteli toiveita että tämä nainen jättäisi miehensä..
Olenko naimisissa miehen vai kieron lampaan kanssa?
: (
ap
t. erittäin hyvä ellei täydellinen ap (sarkasmia siis) : (
salarakkaana monta vuotta eikä sen perusteella voi päätellä mitään mun moraalista omassa suhteessani. Omassa suhteessani en ole pettänyt koskaan. Loukkaantuisin jos mieheni jotain tuollaista vanhaa juttua alkaisi kaivamaan!
Ei ihmisen moraali kovin paljon muutu, ne jotka alapäällä ajattelee niin ajattelee sillä hautaan asti!
Vierailija:
Ei ihmisen moraali kovin paljon muutu, ne jotka alapäällä ajattelee niin ajattelee sillä hautaan asti!
En ollut sen miehen kanssa seksin vuoksi. Saahan sitä sinkkunainen seksiä muutenkin. Olin rakastunut. Säälittävän lapsellista kuvaisi sitä tilannetta parhaiten.
Ap, teet niin kuin itse haluat. Moralisoi miestäsi jos siltä tuntuu. Tai ole hiljaa, valita täällä ja katkeroidu. Tai jätä miehesi. Sanoin vain mielipiteeni tilanteesta, itse siinä olleena. Jos sinusta tuntuu, että " ne jotka alapäällä ajattelee ajattelee sillä hautaan asti" ja miehesi kuuluu tähän sarjaan niin jätä se. Teet palveluksen teille molemmille.
Kuule ap, ehkä sinun miehesi vain rakasti tuota naista? Mitä ihmeen sanomista sinulla voi siihen asiaan olla?
ja yritän pitää sen mielessä että hän ei ole " minun arvoiseni" .
Tai jotain, en osaa selittää. : (
-ap
kun tajusin kuinka inhottavaa se oli ja jouduin terapiaan sen takia. Mieheni ei asiasta tiedä, jos teitäsi voi olla tosi kriisin paikka. Hän ei hyväksy sellasia asioita, ei alkuunkaan.