Onko vähän tarkoitushakuinen tämä Elisa Aaltolan lähto ek-ehdokkaaksi?
Ratsastaa veljellä. Ensin oli joku olen huolissani veljestäni-juttu, jota ihmettelin huomiohakuiseksi jo silloin ja sen perään ehdokkuus virheissä. Pitää varmaan takoa kun rauta on kuumaa.
https://twitter.com/EAaltola/status/1594964055911206912
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb77f099-0dfa-4a2f-8f6a-cf3ced0fc89d
Ja eläimistä ollaan kiinnostuneita kun ei ainakaan ihmisistä olla. Ei ainakaan suomalaisista.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kappas, hän on Varsinais-Suomen vaalipiiristä, sain juuri ehdokkaan jota äänestää. Kiitos tästä tiedosta, ap!
Aaltola on pitkän linjan arvostettu tutkija ja yhteiskunnallinen keskustelija, joka ottaa esiin tärkeitä aiheita, joista moni muu vaikenee. Ilmeisesti hänen veljensäkin on jostain tunnettu?
.
Noin juuri :D ja terapeutti Maaret Kalliolla näkyy olevan joku nobody veli Jarno Limne`ll (kuka lie? ), joka ratsastaa kokoomuksen ehdokkaana sisarensa maineella eduskuntaan :D :D!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin tulossa sanomaan tuota, että Elisa on ollut julkisuudessa jo pitkään. Olin joskus hänen luennoillaan yliopistolla, siksi tuttu nimi varmaan onkin kiinnittänyt huomiota ja jäänyt mieleen myös uutisissa.
Fiksun oloinen ihminen, kyllä tuollaista ihan mielellään äänestäisi.
No sitä ei nyt vaan kysytty tunteeko joku ja onko ollut julkisuudessa ennen vai ei. Täällä on ollut joku silakkahäly taas.
Vierailija kirjoitti:
Kappas, hän on Varsinais-Suomen vaalipiiristä, sain juuri ehdokkaan jota äänestää. Kiitos tästä tiedosta, ap!
Aaltola on pitkän linjan arvostettu tutkija ja yhteiskunnallinen keskustelija, joka ottaa esiin tärkeitä aiheita, joista moni muu vaikenee. Ilmeisesti hänen veljensäkin on jostain tunnettu?
Älykäs ihminen, jolla on sydän paikallaan, siinä on kertakaikkisen vetoava yhdistelmä. Enpä ole pitkään aikaan Vihreitä äänestänytkään, mutta nyt äänestän!
Vierailija kirjoitti:
Böndejä
Sinun puolueesi ainakin on selvillä. Enää ehdokas valittava. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiesin Elisa Aaltolan jo viisitoista vuotta sitten. Voisin äänestää.
Toivottavasti saatais edes joku aidosti eläinten ja luonnon puolesta puhujakin eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiesin Elisa Aaltolan jo viisitoista vuotta sitten. Voisin äänestää.
Toivottavasti saatais edes joku aidosti eläinten ja luonnon puolesta puhujakin eduskuntaan.
Sepä se. Vihreät ovat menettäneet fokuksensa sateenkaari-, maahanmuutto-, feminismi- ynnä muine teemoineen.
Onko E. A: lla taustaa kunnalluspolitiikassa?
Nyt on hirveästi opportunisteja liikkeellä hillotolpan perässä. Älkää äänestäkö näitä, osaamista ei niillä ole.
Pitää kai siihen olla oma suostumus?