Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa karkotettua lessut " lestadiolaiset" kotiovelta -lopullisesti

Vierailija
09.11.2006 |

Kertokaa semmoinen mieleenpainuva monologi, että eivät enää oven taakse ilmesty :) KIITOS

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huomasin paikallislehdessämme pienen ilmoituksen, jossa kerrottiin Uskonnon uhrit ry:stä (tai vastaavasta) ja siinä oli puhelinnumero. Leikkasin ilmoituksen talteen ja annoin sen jehovanaisille, jotka kävivät meillä siihen aikaan kerran kuukaudessa. Eivät tulleet sen jälkeen.

Vierailija
2/21 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sen jälkeen käyneet!!! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hei,olemmekäyneetkeskustelemassa...." (siis ne siinä ovella)

Sinä: Kiitos,mutta meille ei tarvitse tulla enää ikinä. Arvostaisin kovasti jos ottaisitte tämän huomioon,merkatkaa vaikka ylös johonkin,että meitä perhenä ei kiinnosta. Meille ei SAA tulla.

He: ok.

Vierailija
4/21 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostaisin kovasti tuota,koska se säästää aikaa (MINUN aikaani) niille joilla kiinnostaa (uskokaa tai älkää niitä on aika paljon).

sen sijaan monet sanoo no,joo anna ne lehdet (jonka oletan tarkoittavan et saattashan nuo lukeakkin) tai et mulla ei oo nyt aikaa (jonka oletan tarkoittavan että joskus on)

t: ehkä olen käynyt teidänkin ovella

Vierailija
5/21 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tapauksia joissa perheen isää on käyty kysymässä kun äiti ei oo ollut kiinnostunut

Vierailija
6/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaat yhden puolikuoliaaksi,tai mikä parasta kuoliaaksi niin eipä näy niitä enää,jokatapauksesa kaikki lessut PITÄÄ tappaa etteivät saatana sikiä kuin kärpäset.

lisääntykää ja tappakaa lessut!!

Vierailija
7/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pentagrammi verellä.... varmasti pysyyvät poissa...en sit tiiä millasii vieraita saat jatkossa :D

Vierailija
8/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vain, olen oman uskontoni jo löytänyt.

Vierailija
9/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudu burkhaan avatessasi, pukeudu ortodoksijuutalaisasuun avatessasi, käänny mormoniksi ja anna vastalahjaksi heidän materiaaliaan

Vierailija
10/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menen mieluummin helvettiin. Voi kuulostaa tylyltä, mutta en mäkään mene kenenkään oven taakse ehdottamaan, että nekin erois kirkosta..

Vierailija
11/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin, että minulla on jo vankka kristillinen vakaumus.

t. lestadiolainen (kun siis jehova tuli ovelle)

Vierailija
12/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisälle ja jutteli heteken. Kyseli vaikeita kysymyksiä ja toi selvästi oman näkemyksen esille. Eipä sen jälkeen ole käynyt.

t. 2 valtakunnansalin lähettyvillä asuva

Vierailija
13/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ovi lukkoon ja alkakaa lukea Isä Meidän -rukousta...voin kertoa ettei tuu enää ikinä =9,olen muuten helluntailainen,ne ei tykkää meistä yhtään nuo Jehovat =))

Vierailija
14/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ovella kävi yhteen aikaan vähän väliä jehovat soittelemassa ovikelloa. En avaa tuntemattomille ovea, joten en avannut tuolloinkaan. Kerran sitten, kun palasin lomalta, olivat he pistäneet minulle henkilökohtaisen käsinkirjoitetun kirjeen, jossa hokivat että HALUAVAT AUTTAA minua. Tuntui jo hiukan friikiltä... Ja tunkeilevalta.

Fanaattista uskoaan tyrkyttävissä kyrsii eniten se, että ollaan niin maan prkl:n oikeassa, ei ymmärretä että se oma totuus ei ole kuitenkaan se absoluuttinen.

Vierailija
15/21 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
16/21 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää puukolla keuhkoon niin loppuu ovilla ramppaaminen

Vierailija
17/21 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsen eroon kaupungilla noista muslimeista ja täällä av:llä näistä helvetin idioottimaisista lesta-aloittajista? KIITOS!

Vierailija
18/21 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikapa pikkarit ja rintsikat pelkästään. Ja ehdota heille samaa.

Vierailija
19/21 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuula päähän ja kuiluun lessuille!!

Vierailija
20/21 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset EI TEE käännytystyötä ollenkaan eli sun ovella ei ole kukaan muu käynyt kuin valkotakkiset sedät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme