Miten saa karkotettua lessut " lestadiolaiset" kotiovelta -lopullisesti
Kertokaa semmoinen mieleenpainuva monologi, että eivät enää oven taakse ilmesty :) KIITOS
Kommentit (21)
" Hei,olemmekäyneetkeskustelemassa...." (siis ne siinä ovella)
Sinä: Kiitos,mutta meille ei tarvitse tulla enää ikinä. Arvostaisin kovasti jos ottaisitte tämän huomioon,merkatkaa vaikka ylös johonkin,että meitä perhenä ei kiinnosta. Meille ei SAA tulla.
He: ok.
arvostaisin kovasti tuota,koska se säästää aikaa (MINUN aikaani) niille joilla kiinnostaa (uskokaa tai älkää niitä on aika paljon).
sen sijaan monet sanoo no,joo anna ne lehdet (jonka oletan tarkoittavan et saattashan nuo lukeakkin) tai et mulla ei oo nyt aikaa (jonka oletan tarkoittavan että joskus on)
t: ehkä olen käynyt teidänkin ovella
tiedän tapauksia joissa perheen isää on käyty kysymässä kun äiti ei oo ollut kiinnostunut
hakkaat yhden puolikuoliaaksi,tai mikä parasta kuoliaaksi niin eipä näy niitä enää,jokatapauksesa kaikki lessut PITÄÄ tappaa etteivät saatana sikiä kuin kärpäset.
lisääntykää ja tappakaa lessut!!
vaikka pentagrammi verellä.... varmasti pysyyvät poissa...en sit tiiä millasii vieraita saat jatkossa :D
kiitos vain, olen oman uskontoni jo löytänyt.
pukeudu burkhaan avatessasi, pukeudu ortodoksijuutalaisasuun avatessasi, käänny mormoniksi ja anna vastalahjaksi heidän materiaaliaan
että menen mieluummin helvettiin. Voi kuulostaa tylyltä, mutta en mäkään mene kenenkään oven taakse ehdottamaan, että nekin erois kirkosta..
kerroin, että minulla on jo vankka kristillinen vakaumus.
t. lestadiolainen (kun siis jehova tuli ovelle)
sisälle ja jutteli heteken. Kyseli vaikeita kysymyksiä ja toi selvästi oman näkemyksen esille. Eipä sen jälkeen ole käynyt.
t. 2 valtakunnansalin lähettyvillä asuva
Laittakaa ovi lukkoon ja alkakaa lukea Isä Meidän -rukousta...voin kertoa ettei tuu enää ikinä =9,olen muuten helluntailainen,ne ei tykkää meistä yhtään nuo Jehovat =))
Mun ovella kävi yhteen aikaan vähän väliä jehovat soittelemassa ovikelloa. En avaa tuntemattomille ovea, joten en avannut tuolloinkaan. Kerran sitten, kun palasin lomalta, olivat he pistäneet minulle henkilökohtaisen käsinkirjoitetun kirjeen, jossa hokivat että HALUAVAT AUTTAA minua. Tuntui jo hiukan friikiltä... Ja tunkeilevalta.
Fanaattista uskoaan tyrkyttävissä kyrsii eniten se, että ollaan niin maan prkl:n oikeassa, ei ymmärretä että se oma totuus ei ole kuitenkaan se absoluuttinen.
Vetää puukolla keuhkoon niin loppuu ovilla ramppaaminen
Miten pääsen eroon kaupungilla noista muslimeista ja täällä av:llä näistä helvetin idioottimaisista lesta-aloittajista? KIITOS!
...vaikapa pikkarit ja rintsikat pelkästään. Ja ehdota heille samaa.
kuula päähän ja kuiluun lessuille!!
Lestadiolaiset EI TEE käännytystyötä ollenkaan eli sun ovella ei ole kukaan muu käynyt kuin valkotakkiset sedät.
...huomasin paikallislehdessämme pienen ilmoituksen, jossa kerrottiin Uskonnon uhrit ry:stä (tai vastaavasta) ja siinä oli puhelinnumero. Leikkasin ilmoituksen talteen ja annoin sen jehovanaisille, jotka kävivät meillä siihen aikaan kerran kuukaudessa. Eivät tulleet sen jälkeen.