Kauheaa. Sähkösopimus umpeutuu 25.10.2023
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Maksat liian vähän ja täten olet vapaamatkustaja. Kyllä sinun pitäisi maksaa pörssisähkön hinnasta kuten lähes kaikki muutkin.
Ei mulla muuta.
Miksi hänen pitäisi maksaa jotain huuhaahintaa kun ei hänen sähköyhtiönsäkään mitään pörssisähköä hänelle osta, vaan on tehnyt vastaavan yhtä pitkän toimitussopimuksen sähköntuottajan kanssa.
Sähkön tuotantokustannukset eivät ole muuttuneet käytännössä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä nyt on niin kauheaa?
Jossain lehdessä luki että joku joutuu maksamaan enemmän
Nauti vielä, kun voit. Kukaan ei tule enää ikinä saamaan tuollaisia hintoja. Kannattaa alkaa jo nyt satsaamaan kodin energiatehokkuuteen, esim. ilpi, aurinkopaneelit tms.
Vierailija kirjoitti:
Nauti vielä, kun voit. Kukaan ei tule enää ikinä saamaan tuollaisia hintoja. Kannattaa alkaa jo nyt satsaamaan kodin energiatehokkuuteen, esim. ilpi, aurinkopaneelit tms.
Mitähän miinustettavaa tässä nyt oli`?
Onnittelut.
Mutta kun teet seuraavan sopimuksen hinta on 4-6 euroa / kWh, mikään ei tule enää laskemaan valtavaa katteiden nostoa... nyt on agenda köyhdyttää kaikki tavalliset ihmiset...
Tällöin maksat n. 73-110 kertaa nykyisen laskusi summan...
Eli jos sähkölaskusi on nyt esimerkiksi 300 euroa kuukaudessa maksat seuraavassa sopimuksessa siitä
22000-33000 euroa kuukaudessa...
Lapsellista leuhkintaa. Kyllä kylmä kylpy vielä tulee.
Pyykkää, tiskaa koneella ja hanki sähkökiuas ja käytä niitä useita kertoja päivässä. Itse eläisin kyllä tuolla sähkösopparilla kuin olisi kultainen 80-luku jälleen! Hähää pihistäjät eläkää valotta nyt siellä pimeässä, kai teillä on lamppuöljyyn varaa?
Maksat liian vähän ja täten olet vapaamatkustaja. Kyllä sinun pitäisi maksaa pörssisähkön hinnasta kuten lähes kaikki muutkin.
Ei mulla muuta.