Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit vaikka juhlimassa perheellisen ystäväsi kanssa ja se päätyisi vieraaseen sänkyyn niin kertoisitko koskaan kenellekään siitä

Vierailija
30.11.2022 |

Tarvitsisiko ystäväsi edes erikseen pyytää sinulta salaisuutensa pitämistä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin usko että edes tietäisin päätyisikö he sänkyyn vai ei. Tuskin minä sinne olisin mukaan menossa.

Vierailija
22/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä olisiko hänen miehensä mun ystävä vai ei. Jos ei, kertoisin vain miehelleni, jolle kerron kaiken muutenkin.

Mistä tiedät mitä mies kertoo eteenpäin?

Kertoo mitä kertoo, ei ole mun asia. Ei hän kyllä tähän päivään asti ole mitään kertonut, miksi olisi? Ei mun ystävien asiat häntä liikuta.

Miksi sitten kerrot miehellesi, jos ystäviesi asiat eivät häntä liikuta?  Oletko ihminen, joka ei pysty pitämään salaisuuksia, vaan AINA on kerrottava jollekin?

Puolisolle nyt yleensä puhutaan asioista.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä olisiko hänen miehensä mun ystävä vai ei. Jos ei, kertoisin vain miehelleni, jolle kerron kaiken muutenkin.

Mistä tiedät mitä mies kertoo eteenpäin?

Kertoo mitä kertoo, ei ole mun asia. Ei hän kyllä tähän päivään asti ole mitään kertonut, miksi olisi? Ei mun ystävien asiat häntä liikuta.

Miksi sitten kerrot miehellesi, jos ystäviesi asiat eivät häntä liikuta?  Oletko ihminen, joka ei pysty pitämään salaisuuksia, vaan AINA on kerrottava jollekin?

Puolisolle nyt yleensä puhutaan asioista.

-eri

Ei nykyään. Tänä päivänä puolisot ei tiedä toisistaan mitään.