Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus huomannut, että kaverisi häpeäisi sinua?

Vierailija
30.11.2022 |

Esim. pyytänyt puhumaan hiljempaa, jos joku saattaisi olla kuuloetäisyydellä tms.? Miten olet toiminut tilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että okisi joutunut häpeämään erityisesti minua mutta varmasti on ollut kertoja kun joku ta jotkut läheiseni on joutunut häpeämään minun typerää käytöstäni tai ajattelemattomuuttani. - Olen myös koitain ketoja hävennyt itse omaa käytöstäni. 

Uskovainen mies

Vierailija
4/5 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että okisi joutunut häpeämään erityisesti minua mutta varmasti on ollut kertoja kun joku ta jotkut läheiseni on joutunut häpeämään minun typerää käytöstäni tai ajattelemattomuuttani. - Olen myös koitain ketoja hävennyt itse omaa käytöstäni. 

Uskovainen mies

Tarvitset vielä harjoitusta suomen kielen kirjoittamisessa, uskovainen mies.

Vierailija
5/5 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen mies

Tarvitset vielä harjoitusta suomen kielen kirjoittamisessa, uskovainen mies.

Ohis. Totta. - Tämä palsta on yksi paikka, jossa yritän harjoitella kirjoittamistani ja lukemisen ymmärtämistä. Kirjoitetaanko muuten suomen kielen erikseen vai yhteen? - Itse olisin luultavasti kirjoittanut yhteen. 

Uskovainen mies