Oletko joskus huomannut, että kaverisi häpeäisi sinua?
Esim. pyytänyt puhumaan hiljempaa, jos joku saattaisi olla kuuloetäisyydellä tms.? Miten olet toiminut tilanteessa?
Kommentit (5)
En usko, että okisi joutunut häpeämään erityisesti minua mutta varmasti on ollut kertoja kun joku ta jotkut läheiseni on joutunut häpeämään minun typerää käytöstäni tai ajattelemattomuuttani. - Olen myös koitain ketoja hävennyt itse omaa käytöstäni.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
En usko, että okisi joutunut häpeämään erityisesti minua mutta varmasti on ollut kertoja kun joku ta jotkut läheiseni on joutunut häpeämään minun typerää käytöstäni tai ajattelemattomuuttani. - Olen myös koitain ketoja hävennyt itse omaa käytöstäni.
Uskovainen mies
Tarvitset vielä harjoitusta suomen kielen kirjoittamisessa, uskovainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen mies
Tarvitset vielä harjoitusta suomen kielen kirjoittamisessa, uskovainen mies.
Ohis. Totta. - Tämä palsta on yksi paikka, jossa yritän harjoitella kirjoittamistani ja lukemisen ymmärtämistä. Kirjoitetaanko muuten suomen kielen erikseen vai yhteen? - Itse olisin luultavasti kirjoittanut yhteen.
Uskovainen mies
Up