Mikä Erikasta tekee Euroopassa niin suositun?
Kommentit (199)
Siellä ymmärretään, ettei kaikkea pidä ottaa niin vakavasti, kuten AP Suomi-mölliskönä tekee.
Halusit sitten taas aloittaa uuden haukkumisketjun?
Miksi?
Voisi poistaa.
Aivan kamala, ja hirvee tuo "suosittu" esiintyminen käärijän kanssa. Tosiaan tuli tukiainen ja artsi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ymmärretään, ettei kaikkea pidä ottaa niin vakavasti, kuten AP Suomi-mölliskönä tekee.
Heti piti aloittaa haukkuminen.
eri
Mikä vaivaa suomalaisia, jotka kuultuaan uutisen,että 2.semin harkoissa Erika sai eniten lehdistö ja yleisöääniä valittaa asiasta??
Heh. Itse olen ainakin iloinen,että Suomen ainoasta edustajasta tykätään.
Luterilainen kansa ei ymmärrä lihan homojen päälle samoin kuin eurooppalaiset. Meillä nämä asiat ovat yhä tabu, mutta suuressa maailmassa osa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa suomalaisia, jotka kuultuaan uutisen,että 2.semin harkoissa Erika sai eniten lehdistö ja yleisöääniä valittaa asiasta??
Oliko gallup tehty myös paikallisten pultsarien joukossa? Mikä oli siellä tulos?
Ap onko ruotsin kaj'n fani?
Miksi te mollaatte Erikaa koko ajan?
Anna meidän kannattaa Suomea. Kiitos!
Suomalaiset naistoimittelijat haastattelee vain naisia eikä Keski-Euroopassa ole tapana lykätä ketään vaikka lumppuus haisee kilometrin päähän.
Lahjakkuus, rohkeus, aitous, iloisuus, hauskuus, tyyli, asenne sekä Cicciolina ja tietenkin Ich komme. Hän on jo nyt viisuikoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko gallup tehty myös paikallisten pultsarien joukossa? Mikä oli siellä tulos?
Jos asia ja viisut oikeasti kiinnostaa niin miksi et ota selvää asiasta?
Kysely tehtiin harjoituksia katsomassa olleiden lehdistön edustajien ja yleisön kesken.
Oli Baselissa lehdistön suosikki jossain esi- esiintymisessä. 🤭 Aivan kamala sävelkulku & ääliö sanoitus.
Maailma heijastaa sinulle sitä mitä olet.
Tokihan suomalaisille katkerille naisille kaikki seksuaalisuus on vastenmielistä.
Onko ap uskis? Jätetty avioliitossa pihtailun takia?
Olen tällä kertaa saanut tarpeekseni Euroviisuista jo kuukausia sitten.
Kaj on Spotifyn top 50 listoilla jo kahdeksassa maassa.
Suomi, Ruotsi, Norja, Islanti, Viro, Liettua, Kypros ja Kroatia
Ollut neljässä koko ajan. Nousi nyt uudelleen Norjassa, ja eilen nousi Liettuan, Kyproksen ja Kroatian listoille
Erika on ollut ainoastaan Suomen listoilla.
Noi semifinaalit joko nostaa tai ei, se kertoo kansojen suosiosta.
Ja youtubissa Kaj'n semifinaaliveto veti päivässä miljoona katsojaa, se pääseekin siellä paljon paremmin oikeuksiinsa. Kuuluu hyvin kuinka katsomo tulee mukaan.
Suomen lehdistö vaan tässäkin asiassa liioittelee.