Minkälainen ihminen hengailee vapaa-ajallaan ostoskeskuksissa?
En nyt tarkoita niitä jotka silloin tällöin käy ikkuna ostoksilla, vaan ne jotka päivittäin hengailee tunti tolkulla ostareilla?
Kommentit (16)
Yksinäinen. Sellainen, joka kaipaa nähdä ihmisiä vaikka ei ottaisi kontaktia kehenkään.
Kaupunkilaiset vanhat ukot hengailee ja tapaa kavereitaan. Sama ikäluokka mitkä maaseudulla kerääntyy huoltoasemille.
Kyllä ne pääosin on nuoria tai nuorehkoja miespuolisia ulkkiksia ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.
Ainakin mummoja ja vartijoita näkyy runsaasti. Samettihameisiakin hankintoja tekemässä.
Näyttäs olevan nuoria, joittenka pitäisi olla koulussa. Keskellä päivää ostoskeskuksessa. Ei tullut kuulonkaan minun nuoruudessa. Luokalle jäi, jos koko ajan lintsasi. Nythän näille lumihiutaleille ei saa sanoa mitään kun särkyvät kuin hentoinen lasi.
Aamuisin papat istuu siellä, iltapäivisin nuoret kun tulevat koulusta.
Hengeltään köyhät ja osaamattomat
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos käy ihan ostoksilla?
Tuntikausia?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos käy ihan ostoksilla?
Se ei ole notkumista.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäs olevan nuoria, joittenka pitäisi olla koulussa. Keskellä päivää ostoskeskuksessa. Ei tullut kuulonkaan minun nuoruudessa. Luokalle jäi, jos koko ajan lintsasi. Nythän näille lumihiutaleille ei saa sanoa mitään kun särkyvät kuin hentoinen lasi.
Minä pääsin ylioppilaaksi vaikka lintsasin ostoskeskuksessa koko lukion tokan luokan. Vuonna 2001.
Ala-asteikäisen lapseni kaverit luuraavat lähikaupungin ostareilla lapseni mukaan "joka viikonloppu" (tätä en ihan usko), ja kuulemma nauravat lapselleni, joka ei ole vastaavanlainen ostarilla notkuja.
Kai sinne vetää muiden ihmisen läsnäolo. Ja katettu lämmin tila missä voi olla.
Maamut jonninjoutavat laiskurit