Miehen työpaikan pikkujoulubileet, joissa suurin osa kauniita nuoria naisia
Kysymys naisille: miltä tuntuisi, jos miehesi työpaikalla järjestetään isot pikkujoulubileet ja suurin osa työntekijöistä on nuoria ja todella kauniita naisia? Firmassa olisi tapana järjestää pitkin vuotta koko henkilökunnalle erilaisia teemajuhlia ja tapahtumia. Miehesi tutustuisi näihin kauniisiin nuoriin naistyökavereihin ja alkaisi viettää heidän kanssaan vapaa-aikaa ja käy heidän luonaan kylässä, kun juhlissa tutustuu rennosti näihin. Naiset kiinnostuvat ja flirttailevat miehellesi.
Kommentit (44)
Jos mies pettää pikkujouluissa, niin saa vaimo katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen luonteeltani flirttaileva ja kauniiksi kehuttu ja en voi sille mitään, jos jonkun aviomies haluaa minun kanssani viettää aikaa ja pikkujouluissa tanssia. Tuollainen mustasukkaisuus on kauheaa. Onneksi minun mies hyväksyy luonteeni ja saan jutella ja flirttailla, jos haluan. Vastaavasti miehelläni on myös lupa samanlaisiin asioihin.
Se on kyllä ikävää, että kaikki eivät samanlaisia kuin sinä ja miehesi. Aivan kauheaa kyllä.
Heh, tämä ketju on suurimmaksi osaksi miesten, kaikki nimimerkit N25 on miesten tekemiä. Näkee miten sairaita suomalaiset miehet ovat. Voi reppanoita, eikö oikein ole vientiä markkinoilla ?
Nyt on happamia marjoja! :D Jaxuhali. :3 Nainen25V