Miehen työpaikan pikkujoulubileet, joissa suurin osa kauniita nuoria naisia
Kysymys naisille: miltä tuntuisi, jos miehesi työpaikalla järjestetään isot pikkujoulubileet ja suurin osa työntekijöistä on nuoria ja todella kauniita naisia? Firmassa olisi tapana järjestää pitkin vuotta koko henkilökunnalle erilaisia teemajuhlia ja tapahtumia. Miehesi tutustuisi näihin kauniisiin nuoriin naistyökavereihin ja alkaisi viettää heidän kanssaan vapaa-aikaa ja käy heidän luonaan kylässä, kun juhlissa tutustuu rennosti näihin. Naiset kiinnostuvat ja flirttailevat miehellesi.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus ja omistushalu on käsin kosketeltavaa. Kannattaako olla niin hirveä ja epäkunnioittava miestä kohtaa että tarvitsee pelätä että mies löytää paremman. Kumpa naiset pikkuhiljaa ymmärtäisivät että me miehet ollaan yksinkertaisia pitää suhteessa kun se onnistuu kolmella asialla arvostus, kunnioitus ja seksi
Tämä ei tosin oo meidän kaikkien miesten mielipide ja esim itse en ole seksin perään melkein ollenkaan. Ymmärrän että nuoren elämää paljon hallitsee seksuaalivietit ja sitä kautta periutuminen, mutta meille jo miehen ikään ehtineille se ei enää ole pääasia. Sanoisin että seksi on yliarvostettua monessakin suhteessa. Enkä tosiaan myöskään janoa keneltäkään muilta tunnustusta elämästäni ja kunnioitustakaan ei voi vaatia.
Voi kuule Ap, jos mies pettää niin hän pettää ihan niistä kauniista naisista riippumatta ennemmin tai myöhemmin.
Jos taas on päättänyt olla uskollinen, nuorien ja kauniiden naisten huomionosoitukset ja flirtti juhlissa kohottavat itsetuntoa ja saavat vain hyvälle mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuus tekee aina varkaan. Pakko myöntää, että nauttisin tuollaisissa juhlissa olemisesta.
Olen kyllä eri mieltä. Sanoisin, että tämä pätee vain jos on taipumusta muutenkin tarttua tämänkaltaisiin "tilaisuuksiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus ja omistushalu on käsin kosketeltavaa. Kannattaako olla niin hirveä ja epäkunnioittava miestä kohtaa että tarvitsee pelätä että mies löytää paremman. Kumpa naiset pikkuhiljaa ymmärtäisivät että me miehet ollaan yksinkertaisia pitää suhteessa kun se onnistuu kolmella asialla arvostus, kunnioitus ja seksi
Tämä ei tosin oo meidän kaikkien miesten mielipide ja esim itse en ole seksin perään melkein ollenkaan. Ymmärrän että nuoren elämää paljon hallitsee seksuaalivietit ja sitä kautta periutuminen, mutta meille jo miehen ikään ehtineille se ei enää ole pääasia. Sanoisin että seksi on yliarvostettua monessakin suhteessa. Enkä tosiaan myöskään janoa keneltäkään muilta tunnustusta elämästäni ja kunnioitustakaan ei voi vaatia.
Ei ollakkaan kaikki samanlaisia tarkoitin vain yleisesti nuo kolme asiaa toimii. Tilanpuutteen takia ei ole mahdollista yksilöidä jokaista erikseen vaan joskus täytyy miettiä yleisellä tasolla
Ei tunnu miltään, sillä mies on mulle merkityksetön, saa tehdä mitä haluaa, niin teen minäkin. Jos alkaisin vahtimaan ja kyyläämään aikuisen avioliitossa olevan miehen tekemisiä, menis mielenterveys, jos löytää paremman, toivottavasti ilmoittaa edes tekstiviestillä. Minä en ole mikään miesten perään kyttääjä tai parkuja, maailma on miehiä täynnä, joten jos yksi pettää pettää varmaan seuraavakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutaen kulu!
Noinhan naiset itselleen ja toisilleen uskottelee mutta kaikki tiedämme että kaikki tavarat löystyy ja kuluu kun niitä tarpeeksi käyttää
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ihanaa jos mieheni saisi uusia kauniita ystäviä. Olen polyamorinen, niin asia ei häiritsisi.
Niin, saat sitten kätevästi itse syyn hankkia myös omia kuumia miesystäviä?
Onko sairaaloissa tuollaisia juhlia? Vai tilitoimistoissa? Työttömän sinkkukaverini puolesta kysyn.
Naiset vihaa aina meitä nuorempia naisia. Kateus. Se on hirveä piire naisessa. Nainen25V
Naisen oma vika, jos ei saa pidettyä miestä tyytyväisenä seksuaalisesti. Nainen25V
Jos en luottaisi mieheen sen vertaa, että pitäisi tuota murehtia niin olisin melko nopsaan taas sinkkumarkkinoilla.
Itse en olisi huolissani nuorista kauniista naisista, vaan niistä epätoivoisista ämmistä neljä-viisikymmentä ja risat. Ne osaavat keinot ja konstit, kuinka napataan perheenisä hiljaa hivuttamalla Nm. Kokemusta on
Miehiä heiluttaa pallit ja nuoria naisia vaivaa se, että he luulevat olevansa naisia, eivät ole, he ovat pissaliisoja. Miehet pitävät oikeasti aikuisista naisista vaikka nuoria panevatkin. Aikuiselle naiselle miehen kuuluu olla asiallinen ja miehekäs, nuorille kelpaa vaikka alamittainen peenis.
Vierailija kirjoitti:
Naisen oma vika, jos ei saa pidettyä miestä tyytyväisenä seksuaalisesti. Nainen25V
Palataan asiaan kun olet nainen 40V
Minä olen luonteeltani flirttaileva ja kauniiksi kehuttu ja en voi sille mitään, jos jonkun aviomies haluaa minun kanssani viettää aikaa ja pikkujouluissa tanssia. Tuollainen mustasukkaisuus on kauheaa. Onneksi minun mies hyväksyy luonteeni ja saan jutella ja flirttailla, jos haluan. Vastaavasti miehelläni on myös lupa samanlaisiin asioihin.
Oli aloittajalla taas melkoisen mauton iltasatu. Grow Up !
Nuorissa naisissa ei ole mitään laatutekijää, samanlaisia saatanan kitisijöitä ja vinkujia lähes kaikki !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan kun olet nainen 40V
Osaan edelleen nelikymppisenä pukeutua japanilaisiin koulupukuihin ja muihin miehiä mielyttäviin asuihin ja ottaa suuhun. Jos nainen ei osaa antaa hyvää seksiä miehelle, niin naisen oma vika, jos mies pettää. Nainen25V
Tilaisuus tekee aina varkaan. Pakko myöntää, että nauttisin tuollaisissa juhlissa olemisesta.