Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lasu yrittää saada lapseni puolelleen esittämällä entistäkin vakavampia perättömiä syytöksiä

Vierailija
30.11.2022 |

Enää ei riitä perättömät syytökset ylettömästä dokailusta ja kannabiksesta, vaan koitetaan saada lapset sanomaan että olisin ahdistellut heitä.

Yrittivät maanitella lapsia puolelleen myös valehtelemalla lapsille minun sanoneen joskus, etten muka rakastaisi heitä ja että olisin haukkunut heitä.

Kaikkea ne pahat ihmiset keksii ja sanookin.

Ja kaikki tämä vain koska vihaan näitä lasuja ja muita asiaan sotkeutuneita tahoja, ja niin vihaa nyt sitten ne minun lapsenikin kun ovat aitiopaikalta nähneet minkälaisia valehtelijoita ja yksinkertaisesti pahoja ihmisiä nämä "auttajat" on.

En tosiaan ihmettele, miksi kasvava joukko ihmisiä on sitä mieltä, että ihmiskunnan alinta pohjasakkaa on poliitikot, viranomaiset ja näiden hännystelijät.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tää on taas tää sama. Turha kommentoida mitään, sama ku seinille juttelis kun omassa toiminnassa ei nähdä yhtään mitään ongelmaa.

Edelleenkään en ole mitään lakeja rikkonut.

Huoli voi olla vaikka ei olisi rikkonut lakia. Huolet kuuluvat lastensuojelulle ja rikokset taas poliisille.

Huoli ei mitenkään voi olla pätevä peruste hajottaa perhe, saati valehdellen ja yhteydenpitoa estellen yrittää saada lapset asettumaan viranomaisen puolelle.

Vierailija
42/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin vielä muutama vuosi sitten ajatellut, että paskaa puhuu, luultavasti on paljonkin vikaa lastenpidossa, mutta ei myönnä, ehkä edes itselleen. Että ei ne ketään turhaan kiusaa. 

No, sitten joutui eräs ystäväni niiden hampaisiin. Yh-äiti, oikein fiksu ja työssäkäyvä, mutta tyyliltään vähän erikoisempi eikä välttämättä osaa/viitsi käyttäytyä riittävän mielistelevästi ja nöyrästi tilanteessa, jossa jotkut lasuihmiset jotka joku tuntematon kuspää on hälyttänyt paikalle tulee urkkimaan. Tuli melkoinen painajainen siitä ilmoituksesta, ja ihan turhaan. 

No ihmisestä on kyllä fiksuus kaukana, jos asenne on se, että urkkiville viranomaisille ei ruveta nöyristelemään.

Fiksu ihminen tajuaa, että silloin kun poliisi tai sosiaalitoimi ottaa yhteyttä, kannattaa ottaa se lusikka kauniiseen käteen ja olla asiallinen ja yhteistyöhaluinen, niin ei tule ongelmia ja asiat selviää nopeammin. Joka alalla on mätämunansa, mutta mahtuu kyllä varmaan yhden käden sormiin ne poliisit/sossut/muut viranomaiset, jotka asioita ihan vaan vi ttumaisuuksiaan selvittelee. Kun niillä on sellainen hassu juttu kuin virkavastuu, jos kokee tarvetta ihmisten kiusaamiseen, onnistuu se kyllä muita kautta helpommin ja pienemmällä riskillä, kuin työn kautta. Työtään ne tekee, lakien puitteissa, ja siksi kyselevät. Välillä turhaankin ja vääriltä ihmisiltä, ei niillä mitään kristallipalloa ole, että näkisivät heti mikä on totta ja ketä uskoa. Pitää tutkia ensin.

Virkavastuutaan laistavia mätämunia on enemmän kuin yhden käden sormilla laskettava määrä. Näkisikin sen päivän, kun tekevät töitä lakien puitteissa. Kunpa tutkisivatkin sen sijaan, että keksivät omasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole mitään lasten"suojelua", on vain lasten isästään erkaannuttamisvirasto!

Ne pyrkii erkaannuttaman sen vanhemman joka laittaa niille rajoja ja tietää oikeutensa. Ei liity sukupuoleen.

Vierailija
44/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että juopolta otetaan lapset pois. Ehdit jo pilata niiden elämää tarpeeksi.

Jos minä olen juoppo, niin tosiaan lapset tulee sitten ottaa pois lähes kaikista perheistä.

Ja tosiaan, aiemminhan viranomainen ei nähnyt juomissani mitään ongelmaa, siitä tuli ongelma vasta siinä vaiheessa kun aloin vastustamaan heidän päätöksiään.

Vierailija
45/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskanmarjat. Olen itse tehnyt lasusossuna töitä, enkä halua yhtään ylimääräistä asiakasta itselleni! Listoilta poistetaan samantien, jos kevyemmät tukitoimet riittää ja edes jotenkin pärjää. Ainoastaan sellaisia asiakkaita saa olla, joiden ongelmat ovat hyvin vaikeita, on kiireellisiä sijoituksia, päihdevanhempia, mt-vanhempia jotka soittelee ihan tillitallin aamusta iltaan... Jatkuva kiire, en todella haluaisi yhtään enempää asiakkaita mutta pakko ottaa. Millään kunnalla ei ole varaa huvikseen pitää lastensuojelussa lapsia.

No, ei ole totta. Tai voi olla totta sinun, yksittäisen sossun kohdalla, mutta ei todellakaan kaikkien. Sossuissa on paljon sadistisia vallankäyttäjiä. Meitä vainottiin vuosia, kaikki syynättiin, mitään ei löytynyt edes ilman lupaa katsotuista terveystiedoistani koko elämän ajalta, ei lapsen päiväkodista eikä koulusta kyselemällä. Uskoivat katkeran exäni puheita.

Vielä vuosia pahimman myllytyksen jälkeen yrittivät maanitella turhanpäiväisiin palavereihin, joista saisivat lisää bensaa liekkeihin vääristelemällä sanomisia, tekemällä omia diagnooseja jne. Tuntui, että aikaa on yllin kyllin täysin turhaan. MItään todellista huolta ei ollut, ja he tasan tiesivät sen, kunhan kiusasivat, koska se on tämän lasupisteen kulttuuri. Tämä Lassilan pahamaineisessa lasussa Helsingissä.

Vierailija
46/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelusta työnnetään heti ulos, kun vähänkin vihjaa että me jo pärjäillään. Nämä tulee toisinaan takaisin kiireellisen sijoituksen kautta, kun ei pärjättykään. Saattaa olla esihenkilön painostusta, että tietty määrä asiakkaita on siirrettävä kevyempiin palveluihin, ei saa antaa enää lasun kalliita palveluja vaikka perhe tarvitsisi. Sitten vaan toivotaan parasta. Tilanne, jossa sossu houkuttelisi itselleen lisää asiakkaita, on täysin järjenvastainen ja sen tietää kaikki työtä tehneet. Jatkuvaa ylityötä, työuupumusta, mitään et ehdi tehdä kunnolla. Ja sitten vielä houkuttelisi ja lirkuttelisi lisää asiakkaita? Voi luoja.

Joo, ne todelliset tapaukset ehkä työnnetäänkin, koska ne on niin hankalia ja sossut ei niitä jaksa hoitaa. Sen sijaan tapaukset, joissa ei mitään todellista huolta ole, mutta päästään mielivaltaisesti käyttämään valtaa ja leikkimään lääkäriä ja tuomaria, niitä sitten pyöritellään mielivaltaisesti ja aikaa tuntuu riittävän ihan  loputtomiin.

Vierailija
47/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usko näitä juttuja hetkeäkään. Mulla on lähipiirissä tilanne, jossa olisi pakko saada perheelle apua juurikin päihteiden käytön takia. Ilmoituksia on tehty ties kuinka monta monelta eri taholta ja vanhempien valehtelut edelleen uskotaan mukisematta. Mulla on usko mennyt lastensuojeluun täysin sen takia, että mitään ei tehdä vaikka lapset on todellisessa vaarassa.

Vierailija
48/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole mitään lasten"suojelua", on vain lasten isästään erkaannuttamisvirasto!

Olisikin. Melkein otti nirrin pois tapaamisessa, johon lapsena menin, kun en enää jaksanut tapella sossujen kanssa ja kuunnella paasausta vanhemman tärkeydestä. Mielenkiintoisesti yksikään sossu ei ollut enää tuon jälkeen kiinnostunut asioistani. En tiedä, mitä edes olisivat voineet sanoa, kun heidän koko käsikirjoitukseltaan lähti pohja.

Vierailija
49/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia viranomaisista psykiatriassa ja sielläkin, jos ei nöyristele ja ole tossu, niin joutuu hankaluuksiin. Itsellä esim lääkäri heittäytyi hankalaksi ja laittoi kapuloita rattaisiin koko ajan. Otti jostain sanomisista itseensä, kun en suostunut lääkärin auktoriteetin alaisuuteen. Semmoisia lapsia nää "ammattilaisetkin" joskus ovat, vaikka voisi tuommoisella koulutuksella parempaa olettaa ja iällä (esim jos yli 50v lääkäri).

Vierailija
50/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemuksia viranomaisista psykiatriassa ja sielläkin, jos ei nöyristele ja ole tossu, niin joutuu hankaluuksiin. Itsellä esim lääkäri heittäytyi hankalaksi ja laittoi kapuloita rattaisiin koko ajan. Otti jostain sanomisista itseensä, kun en suostunut lääkärin auktoriteetin alaisuuteen. Semmoisia lapsia nää "ammattilaisetkin" joskus ovat, vaikka voisi tuommoisella koulutuksella parempaa olettaa ja iällä (esim jos yli 50v lääkäri).

Musta lausunnon tehnyt lastenlääkäri joka ei edes ollut puhunut mun kanssa puhelimessa saati missään muualla, lähti kerran käytännössä ovia paiskoen huoneestaan kun vaadin häneltä vastausta pariin etiikkaan liittyvään kysymykseen.

Uhosi vielä ovella, että kutsuu vartijat jos en poistu, sit kun sanoin että hyvä, mä soitan poliisit nii kutsu sä vartijat, niin sit se lähti kiukkuisena johki paskalle tai lounaalle kuulemma.

Lasun viranomaisen mielestä minä toimin siinäkin kohtaa väärin, koska kysymykseni selvästikin ahdisti lääkäri-tätiä.

Vierailija
51/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haastoin lasun akkoja oikeuteen koska väittivät että olen alkoholisti eikä ole elämänhallintaa. Voitin oikeudessa ja sain vaivaiset 6500 korvauksia kunnianloukkauksesta. Minä en juo viinaa edes ja minun asiat olleet aina hyvin. Oikeudessa kuultiin todistajia minun tuttujä jotka tuntenut minut yli 30 vuotta. Lasun akoilla ei todisteita ollutkaan.

Vierailija
52/52 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies46 kirjoitti:

Itse haastoin lasun akkoja oikeuteen koska väittivät että olen alkoholisti eikä ole elämänhallintaa. Voitin oikeudessa ja sain vaivaiset 6500 korvauksia kunnianloukkauksesta. Minä en juo viinaa edes ja minun asiat olleet aina hyvin. Oikeudessa kuultiin todistajia minun tuttujä jotka tuntenut minut yli 30 vuotta. Lasun akoilla ei todisteita ollutkaan.

Pitäs varmaan itsekin tehdä niin, tosin minua vastaan on todisteena jo kauan sitten kotona tapahtunut puhallutus.