Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein lastensuojeluilmoituksen

Vierailija
30.11.2022 |

Naapurissani asuva epävakaa naishenkilö karjuu ja kiroilee omille lapsilleen aivan kaikesta ja joka päivä. Olen kuunnellut tätä sirkusta jo melkein vuoden verran, enkä tiedä että miksen ole uskaltanut aikaisemmin puuttua tähän.

Jätin eilen illalla nimettömän heippalapun ja tein perään nimettömän lasun, vaikka kyllä tuo raivotar varmasti aavistaa että kuka ne on tehnyt.

Siinäpä alkaa urputtamaan jos tekee mieli. Mä en hyväksy lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa, en henkistä enkä fyysistä. Niin paljon sekopäitä olen elämässäni kohdannut ihan omasta lapsuudenperheestä lähtien, ettei mikään jaksa enää yllättää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täällä omassa talossani vähän samanlainen tilanne. Tein kesällä lasun, ja ilmoituksen tekemisen jälkeen meininki rauhoittui naapurissa. Hetken päästä siellä ilmeisesti palattiin takaisin arkeen, ja kyseinen raivotar ilmeisesti ei enää jaksanut hillitä itseään. Alan kohta etsimään itselleni uutta asuntoa, sillä en viitsi alkaa "tehtailemaan" lasuja kun ei niillä näköjään ole mitään pitkäaikaista tehoa ainakaan tämän rouvan kohdalla. En kyllä myöskään jaksa kuunnella tuon hullun tunteenpurkauksia milloin mistäkin.

Lääkehoito voisi olla tuolle raivopäälle tehokasta; jotakin mielialantasaajaa ja rauhoittavia. Lobotomiaa ei valitettavasti suoriteta ihmisille enää nykyaikana.

Vierailija
22/25 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täällä omassa talossani vähän samanlainen tilanne. Tein kesällä lasun, ja ilmoituksen tekemisen jälkeen meininki rauhoittui naapurissa. Hetken päästä siellä ilmeisesti palattiin takaisin arkeen, ja kyseinen raivotar ilmeisesti ei enää jaksanut hillitä itseään. Alan kohta etsimään itselleni uutta asuntoa, sillä en viitsi alkaa "tehtailemaan" lasuja kun ei niillä näköjään ole mitään pitkäaikaista tehoa ainakaan tämän rouvan kohdalla. En kyllä myöskään jaksa kuunnella tuon hullun tunteenpurkauksia milloin mistäkin.

Lääkehoito voisi olla tuolle raivopäälle tehokasta; jotakin mielialantasaajaa ja rauhoittavia. Lobotomiaa ei valitettavasti suoriteta ihmisille enää nykyaikana.

Tee vaan uusi ilmoitus. Kerro että tilanne on palannut ennalleen, eikä tähänastisista toimenpiteistä näytä olleen apua. Järeämpiä keinoja tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijöille äärimmäisen tärkeä tieto naapureilta, mikäli tilanne jatkuu taikka alkaa uudestaan! Nämä lasut eivät ole turhia, joten ei kannata miettiä, että tehty jo. Kiitos.

Vierailija
24/25 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta voi joku tehdä huoli ilmoituksen myös kun et erota oman perheen ja tisen perheen asioita erillisiksi ja taidetaan tehdäkin. Se on kiva lisä kyyläurallasi.

Vierailija
25/25 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta voi joku tehdä huoli ilmoituksen myös kun et erota oman perheen ja tisen perheen asioita erillisiksi ja taidetaan tehdäkin. Se on kiva lisä kyyläurallasi.

Äläpä pelottele.  Heikossa asemassa olevat, lapset, vammaiset, vanhukset, eläimet, on suojattu lainsäädännöllä vaikka olisivat missä, kotonaankin.  Itse kyyläät huomaako kukaan mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi