Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
En pelkää menettää koska minulla on aina mahdollisuus nousta ylös ja yrittää uudelleen.
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hän ei saisi pysyä kurinalaisena tarpeeksi.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä leipureita? - Koska ne eivät osaa pitää leivinpaperia kiinni.
En ole valmis luopumaan vaan aion taistella saavuttaakseni menestyksen.
Käytännön lahjat jotka ovat yhteiseksi hyödyksi: uusi tiskiharja, pihagrilli, kaljakeissi ja jotain pientä, pitsistä ja mustaa
Yleiskone on varma valinta. Vaimo tykkäsi ja on pysytellyt keittiössä.
Täyttä faktaa, ei provo, eikä edes vitsi.
Joulu meni jo. Mikseinäitä joulupalstoja jo oteta pois. Kaikkee muuta täältä kyllä otetaan.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Kuntosalikortti on aina hyvä. Mutta ilman ohjaajaa tai saattaa tyttö kohta osata uusia temppuja sängyssä.
Pari kunnon nuppua vihreetä kukkaa 🙃
Joulu on jo ohi, mutta itse ymmärrän huumorilla halkomakoneenkin lahjana kun satun olemaan sellainen tyyppi joka tekee asioita miehen kans yhdessä. Tuollaisessakin lahjassa on oltava sellainen ajatus mukana, et se hankinta on järkihankinta rikä se työ odota yksin minua.
Jos kuitenkin on rahaa ostaa se halkomakone ihan muutenkin, niin en näe sitä lahjalistan vaihtoehtona.
Itse arvostan myös tuoksuja ja koruja, ne on helppo valinta, mutta jos oikeasti haluaa jotain kivaa niin olis vaikka yhteinen miniloma esim. Hierontoineen tai kasvohoitoineen.
Tänävuonna meillä oli harvinaisen tiukkaa, niin ostettiin kaikkea tarpeellista ja jotain pientä hyödyllistä huumorilla.
En anna epäonnistumisten tai esteiden lannistaa minua.