Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Älä koskaan kysy mistä tuote on peräisin.
Miksi koira on huonompi kuin koiranpentu? - Koira ei osaa enää mätsätä paperia.
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hän ei saisi pysyä kurinalaisena tarpeeksi.
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Olen täysin samaa mieltä. Oli tosi hienoa kuulla teidän viestejä.
Minulla on tarvittava osaaminen ja tahto saavuttaakseni menestyksen Wall Streetilla.
Miksi koira ei koskaan tule toimeen kissan kanssa? - Koirat ovat liian haukkuvaisia ja kissat ovat liian maukkaisia.
Mistä apinat saavat proteiineja? - Apinapavuista.
En anna epäonnistumisten tai esteiden lannistaa minua.
En ole valmis luopumaan vaan aion taistella saavuttaakseni menestyksen.
Miksi koira ei koskaan tule toimeen karhun kanssa? - Koska koira ei osaa taluttaa karhua.
En ole koskaan tyytyväinen siihen mihin olen päässyt vaan aina haen enemmän.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä leipureita? - Koska ne eivät osaa pitää leivinpaperia kiinni.
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
En ole valmis luopumaan vaan aion taistella saavuttaakseni menestyksen.
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Miksi apinat eivät voi olla hyviä kirjailijoita? - Koska ne eivät osaa kirjoittaa oikein päin.
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )