Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Mun mies on ostanut mun lahjan kirpparilta...
Vähän noloa, kun on eka joulumme yhdessä.
Itse ostin ihan kaupasta lahjan miehelle.
Tuskin aloittajan lapsivaimo mitään kirjoja lukee, osaako edes suomea.
Universaaleja lahjoja naisille sen sijaan ovat: helmikaulakoru (voi käyttää arkena), helmikorvakorut, shamppanjapullo, lahjakortti alusaluliikkeeseen, satiiniyöpaita (tarkista mikä on daamin koko). Suklaakonvehdit. Kiva olisi Haikon Kartanossa majoituslahjakortti.
Joko Marutei Tsurunen on mainittu?
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii
Mun tuli just löysä kakka housuun. Mitä teen nyt? - AP
Tamppooneita. Niitä tarttee aina !
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Itku tuli ootte ihania Kiitos!!!
Mulla tuli touhutippa tänään hierojalla
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
Tarkoitat tietenkin että pukki ojentaa käteen >:(
Tuoksuja kannattaa ostaa vain, jos tietää että nainen käyttää niitä. Nykyään läheskään kaikki eivät käytä. Itse ilahtuisin satiinisesta tai silkkisestä yöpaidasta. Tosin senkin pitäisi olla sellainen, jossa ei ole kutittavia pitsejä tai säädettäviä olkaimia (ne muoviosat painavat selkää). Kirjoista pitävälle vuoden Finlandia-voittaja on hyvä valinta, koska on luultavasti vielä lukematta, ja koska et joudu miettimään sen enempää millainen kirja olisi sopiva. 20-vuotiaana ainakin itselläni oli vielä intoa lukea "vakavaa" kirjallisuutta, vaikka nyt nelikymppisenä ei ihan koko ajan enää jaksa. Riippuu ihan siitä millainen ihminen vaimosi on.