Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Imuri on klassikko. Suosittelen myäs tiskiharajaa.
Mitäs setämiehiä tänne taas ilmaantui
Varrettomat huopatossut, lompakko rfid-suojauksella, pesäpallomaila
Entinen mies osti vaimolleen mustan kukon, kun huomasi tämän useasti googlettaneen hakusanan black cock.
Vierailija kirjoitti:
Toivelahja: Bioeffect EGF Serum hoitoseerumi 15ml
Onko hyvää
Kyllä paras joululahja naisille takuuvarmasti on lahjakortti/roadtrip komean Mika Murderin kanssa. Mökkeilyä ja ihanaa yhdessä oloa. Miksu hakee kotipihaltasi suoraan ilmastoidulla audilla.
Hyväsydäminenen💗mies. Laatu kyllä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
No ei ole 😁
Halkomakone ois hyvä.Sukupuolien välinen kuiluhan tässä on kyseessä. Naiset yleensä haluaa, että mies tuhlaa ja osoittaa näin rakkauttaan häntä kohtaan käyttämällä rahansa naisen takia turhuuteen. Mies taas haluaa osoittaa fiksuutensa ja käyttää rahat järkeviin asioihin kuten paistinpannuihin ja halkomakoneisiin.
Ai.
Eikö tosimies paukuta halkonsa itse kirveellä. Halkomakoneet on neideille.
Neidillehän tässä lahjaa ollaankin keksimässä.
En suosittele tavallista paistinpannua, suuttui viime vuonna. Tänä vuonna annan siten keraamipinnoitteella olen.. Ja juu, huono juttu, tiedän, mut edellisvuoden kiskis-karkitkaan ei kelvannut, niin en kyl tied, mitä sit pitäis antaa. Pannu on hyvä, tekee hyvää ruokaa
Pölynimuri sekä Dildo.