Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korulahja voi mennä pieleen vaikka kuinka uskoisi sen olevan hänen tyyliään.
Naiselle nyt voi ostaa pääosin kaikkea turhaa ja kaunista. Riittää että nainen hymyilee ja on iloisen näköinen niin mies on joulunsa tyytyväinen. Ne filosofiset kirjat ja shakkilaudat kannattaa suosiolla jättää miespuolisille ystäville.
No, ei voi. En ole koskaan halunnut lahjaksi mitään kaunista ja turhaa. Joululahjatoiveideni kärjessä on aina ollut kirjoja ja elektroniikkaa eivätkä kirjatoiveet ole koskaan olleet kevyemmästä päästä.
Nykynuorison maku voi tosin olla erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuossa edellä jo joku mainitsi niin korut ovat aina varmoja valintoja. Ostin tämän kaulakorun vaimolleni syntymäpäivälahjaksi: https://tinyurl.com/3faar8hu On tullut käyttöön ja hän on pitänyt siitä kovasti.
Pidä myös itse Kalevala koluista ja erityisesti lumihiutale korvakoruista
LaLaLand kirjoitti:
Minä toivoin joululahjaksi hampaiden valkaisun :)
Ei auta hammaspeikkoihin
Vierailija kirjoitti:
Tuoksukynttilä tai hortensia.
Tuoksukynttilöistä tulee astma ja ne on verrattavissa tupakointiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksukynttilä tai hortensia.
Tuoksukynttilöistä tulee astma ja ne on verrattavissa tupakointiin
Passiiviseen tupakointiin siis
En pysty kuvittelemaan että mieheni (tai kukaan itse asiassa) osaisi ostaa minulle mieluisaa tuoksua tai korua. Ensinnäkin käytän niitä niin vähän ja toiseksi niiden valinta on itselläkin todella pitkä prosessi, koska vain harvoin tulee vastaan sellaisia joista oikeasti pitäisin. Enkä käytä mitään melkein kivoja, mieluummin sitten ilman.
Kokisin tällaisen lahjan myös hiukan loukkaavana, koska se tarkoittaisi että puolisoni ei tuntisi minua ollenkaan ja kuvittelisi että samat temput toimii kaikkien naisten kanssa, ne kun on kaikki samanlaisia. Yöpuku, kynttilät, villasukat, kosmetologi/hierontalahjakortti olisi vielä huonommat koska niille ei ole käyttöä ollenkaan, mutta sen sijaan hyvin valittu kirja, ravintolalahjakortti tai tyylikäs keittiötavara ilahduttaisi. Vastaavasti pystyn kuvittelemaan monen naisen vetävän herneet nenään yleiskoneen lisäosista.
Jos ette vielä tiedä mistä puolisonne pitää, nyt voisi olla aika opetella. Mitään yleispätevää ohjetta ei voi antaa.
Ostin vaimolle yhden niistä kirjoista joita tiedän hänen haluavan lukea, neulemekon (aitoa villaa, ei mitään keinokuitusettejä) ja tämän tiedän kovin hänen tyyliseksi vaatteeksi sekä sitten sellaisen paketin jossa on kylpytuotteita.
Näillä pitäisi pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty kuvittelemaan että mieheni (tai kukaan itse asiassa) osaisi ostaa minulle mieluisaa tuoksua tai korua. Ensinnäkin käytän niitä niin vähän ja toiseksi niiden valinta on itselläkin todella pitkä prosessi, koska vain harvoin tulee vastaan sellaisia joista oikeasti pitäisin. Enkä käytä mitään melkein kivoja, mieluummin sitten ilman.
Kokisin tällaisen lahjan myös hiukan loukkaavana, koska se tarkoittaisi että puolisoni ei tuntisi minua ollenkaan ja kuvittelisi että samat temput toimii kaikkien naisten kanssa, ne kun on kaikki samanlaisia. Yöpuku, kynttilät, villasukat, kosmetologi/hierontalahjakortti olisi vielä huonommat koska niille ei ole käyttöä ollenkaan, mutta sen sijaan hyvin valittu kirja, ravintolalahjakortti tai tyylikäs keittiötavara ilahduttaisi. Vastaavasti pystyn kuvittelemaan monen naisen vetävän herneet nenään yleiskoneen lisäosista.
Jos ette vielä tiedä mistä puolisonne pitää, nyt voisi olla aika opetella. Mitään yleispätevää ohjetta ei voi antaa.
Minä ainakin liikuttuisin jos mieheni ostaisi minulle vaivalla parhaaksi näkemänsä tuoksun ja korun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kalliimpi ja pienempi, sitä parempi. 5000€ maksava timanttisormus on varma valinta 20-vuotiaalle.
Naiset pitää siitä, että heihin käyttää rahaa.
Toivoi vanhanajan valaanrasvalla toimivaa lamppua. Nykyään tosin valaat ovat rauhoitettuja, mutta rasvaimuja tekeviltä klinikoilta löytyy kelpo laardia lamppuöljyksi.