Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muhkuinen alapää!?

Vierailija
09.11.2006 |

Onko muilla emätin semmonen muhkurainen? Niinku heti siitä suuaukolta? Mua on häirinny asia koska mun mielestä ei ennen synnytyksiä ollut ja nyt siinä on semmosta ihme rypälettä se alkuosuus ja takana vasta selvä seinämä!? Sisätutkimuksissa ei kukaan lääkäri ole siitä mitään koskaan sanonut ja papa on ollut aina ihan normaali enkä ole kehdannut tai muistanut siinä tilanteessa asiasta kysellä. Valkovuotokin on aika runsasta ja sitä on joskus lääkäri ihmetellyt, mutta ei kuitenkaan sanonut tai tehnyt muuta kun ihmetteli!? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko naurattaa nyt toi mun otsikko...muhkuinen alapää...hih...muhkurainen on varmaan oikee sana....voi jeesus...tulee mieleen ihan muhku sämpylä..xD mutta siis kysymykseen jos joku osaa sanoa niin kiva :)

ap

Vierailija
2/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös aika muhkurainen neljä tehnyt ja kahdelta ekalta leikattu ja revennyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään mieltä ylentävä näky todellakaan, eiköhän se johdu juuri synnytyksistä, itsellänikin niitä on jo 4kpl. Muuten on tiukkuus ja tuntuma palautunut hyvin mutta tuo " rypälemäisyys" tai " muhkurat" kyllä häiritsevät, häiritsevät siis silmää ja kun tietää että niitä on.

Vierailija
4/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten antaa olla...varmaan jotain arpijuttua

Vierailija
5/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesanoisin sitä " rypäleiseksi" tmv...?? kuulostaako samalle...?

itse repesin todella pahasti...

Vierailija
6/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just semmosta rypälettä se on. Itellä mulla kolme lasta ja keskimmäinen oli tosi iso 4600g vaikka piti olla kiloa pienempi. Luultavasti jonkun verran repesin vaikka tikkejä ei tullut kun kolme. Ensimmäisen kohdalla joutuivat välilihan leikkaamaan ja se kohta oli kuulemma revennyt jonkun verran. Joo ei auta muu kun elää tämän asian kanssa :) Helpotus sinänsä koska pelkäsin jo jotain syöpää :) Kiitos vastauksista!

ap

Vierailija
7/7 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin miettinyt ihan samaa. Minulla 2 lasta mutta oli " rypäleinen" jo ekan jälkeen. Ekassa leikattiin eppari tokassa ei. Molemmat oli kyllä tosi helppoja synnytyksiä muuten.

Kiva etten ole ainut muhku alapäinen;)