Mieheni suuttuu jos itsetyydytän
Mieheni ei pysty ymmärtämään miksi haluaisin itsetyydyttää, hän näkee sen pahana asiana mutta kuitenkin itse runkkaa melkein joka päivä, hän on itse tosi seksuaalinen ja haluiaisi panna melkein kokoajan mutta taas itselle riittäisi se pari kolme kertaa viikossa, mutta tykkäisin joskus vaan tyydyttää itseäni esim vibraattorillani minkä olen ostanut ennen meidän suhdetta, hän suuttuu aina kun puhun siitä, hänen mielestään se ei ole ok että itsetyydytytän. En sitten tiedä kuvitteleeko hän että hän ei kelpaa niin käytän sitä vaikka asia ei ole näin:/ toiminko minä väärin kun haluan tehdä näin :/
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Olisin ikionnellinen jos minun kumppani tutustuisi itseensä ja seksuaalisuuteensa masturboimalla. Saattaisi kadonnet halutkin löytyä. Omien sanojen mukaan ei ole koskaan runkkaamista harrastanut. Yhdessä oltu 24 vuotta. M52
Oletkos nyt ihan varma ettei masturboi? Täällä oltu yli 10 v. yhdessä, naisen halut kadonneet ja omien puheidensa mukaan ei ole koskaan harrastanut masturbointia. Tiedän kuitenkin varmasti että yksin kotona ollessaan satisfyer surisee. Yhdessä ei kuitenkaan voida sitä käyttää kun ei kuulemma tunnu hyvältä. M41
Meillä onanoidaan yhdessä ja erikseen. Puhukaa ihmiset tarpeistanne!
Taitaa olla melkoinen taikasauva tuo satisfyer, tietty hyvä niin, mutta jotenkin tuntuu että se pikkusen nakertaa yhteisiä ilohetkiä. Meillä kanssa ihan omasta aloitteestani on rouvalla lelulaatikko kasvanut kaiekenlaisella, aluksi se taisi innostaa enempään seksiin, mutta nykyisellään oma nautinto on niin helppo ottaa että minua ei tarvita ilotteluun mukaan. Sellaista se on.
...ja vähän sama, kuin yllä, että rouva vähän vähättelee ja kieltelee ettei muka nautiskele itsekseen juuri koskaan.... silti SF on välillä siellä ja sitten tuolla tai vähän jäänyt esiinkin. Paras oli, kun käytämme leluja myös yhdessä sekin aikana ja se sitten leikkien päätteeksi ajautui oman yöpöytäni laatikkoon joku hetki sitten. Vaimo oli 'strategia' tms rypiskelyillanvietossa yön yli ja kun tuli kotiin niin juteltiin puhelimessa... vahingossa lipsautti että mitä varten lelu oli mun laatikossa ja kyseli että olenko itse sillä leikkinyt... jotain naureskeltiin ja illalla kun tullin kotiin, kysyin joko on orkut hoideltu, niin vastaus oli ettei ole muka aikoihin itsekseen leikkinyt. Kiva oli katsella punastuvia poskia ja sitä 'pokka'ilmettä kun kysäisin ohimennen, että no minkä vuoksi se sitten piti sinne omaan yöpöydän laatikkoon siirtää, jos ei oo tehny mieli? Puheenaihe vaihtui nopeasti ja tuli nauru itseltä ääneen.... Ei tarttis häpeillä, jos tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ikionnellinen jos minun kumppani tutustuisi itseensä ja seksuaalisuuteensa masturboimalla. Saattaisi kadonnet halutkin löytyä. Omien sanojen mukaan ei ole koskaan runkkaamista harrastanut. Yhdessä oltu 24 vuotta. M52
Oletkos nyt ihan varma ettei masturboi? Täällä oltu yli 10 v. yhdessä, naisen halut kadonneet ja omien puheidensa mukaan ei ole koskaan harrastanut masturbointia. Tiedän kuitenkin varmasti että yksin kotona ollessaan satisfyer surisee. Yhdessä ei kuitenkaan voida sitä käyttää kun ei kuulemma tunnu hyvältä. M41
Jos vaimosi ei sanojensa mukaan ole koskaan masturboinut niin miksi omistaa satisfyerin?
vai oliko vain sinun spekulaatiota? Sanoisin että jos kotoota löytyy vaimolta satisfyer niin tuskinpa se sillä kermavaahtoa vatkaa tai olkapäitänsä hieroo
Meillä myös toisaalta vähän vastaavanlainen tilanne. Seksi on hiipunut ja vaimo kyllä väittää ettei koskaan ole saanut mitään irti masturboinnista ergo ei masturboi. Silti kuitenkin lukee eroottista kirjallisuutta(yrittää tehdä salaa) ja muutenkin häntä tuntuu kiinnostavan seksiaiheiset elokuvat ja kirjat. 
en siis ihan usko etteikö koskaan tyydyttäisi itseään. Sinänsä se on ihan se ja sama, ja tietysti hänen oikeutensa kaikin puolin, mutta itseä ihmetyttää miksi asiasta pitää valehdella ja jos meidän seksi ei tyydytä niin miksi asiasta ei voi puhua ja koittaa korjata asiaa. Onko parempi että molemmat kärvistelevät tahoillaan ja runkkaavat omillaan? 

Ap:lle sen verran että, miehelläsi ei ole teoriassa oikeutta suuttua tai kokea mustasukkaisuutta itsetyydytyksestäsi, mutta ymmärrän kyllä myös hänen puolensa asiassa. Monet miehet ovat aika herkkiä seksuaalisuuden suhteen ja jos kokevat etteivät tyydytä naistaan ja nainen hakee tyydytyksensä muualta, saattaa se aiheuttaa kaikenlaisia henkisiä epävarmuuskomplikaatioita ja turhautumista jotka sitten ilmenevät suuttumuksena ja sairaalloisena mustasukkaisuutena. Usealle(ainakin minun tuntemalle) miehelle naisen tyydyttäminen ja seksissä hyvin suorituminen on miehelle kunniakysymys ja siinä epäonnistuminen(tai siltä tuntuminen) saattaa murentaa miehen itsetunnon totaalisesti.
saat dildottaa ihan rauhassa, kun ensin lopetat sen pihtaamisen ja annat miehelle riittävästi pildeä. sitten voit sen lisäksi dildottaa niin paljon kuin haluat
Mun ex-vaimo oli niin vastaan itsetyydytystä, että oikein kysyi että teenkö sitä ja siihen perään että hänen mielestään se on säälittävää hänen mielestään. Nykyinen sitten kertoo kernaasti että masturboi monta kertaa viikossa, mutta meillä on todella kiihkeää seksiä, jollaista ei edellisen kanssa ollut. Joskus vaihtamalla paranee.
Tuttu juttu. Kun mies runkkaa, nainen kokee itsensä riittämättömäksi ja petetyksi. Kun nainen runkkaa, hän on haluttoman miehensä kaltoinkohdeltu uhri. Naisen logiikka on aukoton.
Itse runkkaan silloin kun mieheni nukkuu. Hän ei menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon!!
Itse en pane ollenkaan pahaksi jos naiseni tyydyttää itsensä, voisin jopa yllyttää häntä siihen varsinkin jos joskus silloin tällöin saan katsoa hänen toimintaa.Joskus se voi myös olla kiihottavaa masturboida kimpassa ihan koskematta toisiinsa ylipäätään, ja tietenkin ihan loppuun asti.
Minä olen tämän toisen miehen kanssa samaa mieltä. Tuli mieleen mamma-palstan ehkä yleisin ohje: jätä se sika! Ehkä kuitenkin puhuisin ensin ja tekisin selväksi, että masturbointia en lopeta. Naisten itsetyydytys ja fantasiat ovat minulle kiihottavia. Olen nykyiselle naisystävälleni ostanut kaksi dildoa. Käyty yhdessä ostaan ja hän valinnut ja minä maksan. Henkilökohtaisesti uskon, että kun ruokkii ja tukee toisen seksuaalisuutta, niin siitä lopulta hyötyy itsekin. :)
Vai kieltää runkkarimiehet naisia tekemästä samaa, varsinkin, kun eivät itse osaa naisilleen orgasmia tuottaa. Huoh.
Minusta oma kiva ilman että toinen katselee on hetki vain itseä varten, jolloin voi nauttia täysin ilman vaatimuksia tai ajatuksia mistään muusta. Kun koko talo on hiljainen, olet täysin yksin. Mahtava rauha ja siinä nautiskelu. Minusta se on tosi arvokas asia, joka ei ole keneltäkään muulta pois.
Se joka vaatii ja rajoittaa toisen elämää, on taas negatiivinen tekijä elämässä. Vaatia voi loputtomiin, milloin mitäkin, ilman yhtään järkevää perustelua. Pelkästä omistamisen halusta ja mustasukkaisuudesta. Ja kun haluaa sitoa toisen, niiin kyllähän lopputuloksena on jotain kaikkea muuta kuin hyvää. Jos toiselta jotain kiellät, niin et kyllä saa itsellesikään sallia samaa asiaa.
Kyllä se loukkaa jos kieltäytyy seksistä mutta haluaa kuitenkin masturboida. Meillä tällainen tilanne että nainen kieltäytyy seksistä mutta masturboi. Sanoo aina ettei huvita eikä jaksa. Tunnen oloni todella loukatuksi ja epävarmaksi. Eikä ole kyse siitä etteikö saisi orgasmia yhdynnässä tai sit on joka kerta teeskennellyt. Väkisin miettii iltaisin ketä ajattelee kun masturboi ja kun alkaa panettaa. Ei asuta yhdessä. Ei näytä eikä kerro mitään haluista vaikka oltaisiin erossa useampi viikko.
Otat asian puheeksi vaikka päivittäin niin kauan kun miestä alkaa näkemyksen laajentaminen kiinnostamaan. Sano, että haluat vielä kokea erilaista sekstailua ennen kuin haudan lepo koittaa. Ei pitäisi olla miehelle iso homma katsella naisen masturbointia, työnnellä sauvaa sisään ja vaikka samalla runkata itseään. Vähän vaihtelua elämään. Toki ymmärrän sen jos joku ei halua nuolla toisen sukuelimiä.