Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet ihastunut, mikä on se eka fyysinen asia mikä sun tekee mieli tehdä

Vierailija
29.11.2022 |

ihastuksesi kanssa? Minulle se on kädestä pitäminen. N25

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia on meille miehille hyvin erilainen, koska esim. naiset saavat asettaa kätensä miehen rinnuksille ja halata... mutta mies ei saa laittaa käsiään naisen sinnuksille ja halata. Mies27

Vierailija
22/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa syvälle silmiin ja puhua tuhmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskea käden naisen alaselälle.

Vierailija
24/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistella kainaloa

Vierailija
25/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on meille miehille hyvin erilainen, koska esim. naiset saavat asettaa kätensä miehen rinnuksille ja halata... mutta mies ei saa laittaa käsiään naisen sinnuksille ja halata. Mies27

Tuota kokee muuten paljon. Naiset ei itse tottele #metoo sääntöjä. Ilmeisesti ne on vain miehiä varten. Ainoastaan mies voi seksuaalisesti ahdistella ihastustaan.

Vierailija
26/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Johtuisiko siitä että naiset on pienempikokoisia ja mies on aina mahdollinen uhka? Toisin kuin mies, naisella ei myöskään ole miehen voimia puolustautua. Heikoimman säännöillä mennään.

Vierailija
27/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota kokee muuten paljon. Naiset ei itse tottele #metoo sääntöjä. Ilmeisesti ne on vain miehiä varten. Ainoastaan mies voi seksuaalisesti ahdistella ihastustaan.

Ainoastaan mies voi raiskata naisen sukuelimellään ja pakottaa yhdyntään.

Vierailija
28/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se moderaattorin ryppyyn filtteri, tosijjaan Kkona!

Niin mutta miettikääppä sitä ryppyä oikkeesti, oisko kkona

Vierailija
29/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeä rintoja ja yhtyä. Se on ihan ensimmäiseksi mielessä.

Vierailija
30/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistaa kaulaa

Mistä tämä johtuu? Olen tuoreessa parisuhteessa ja sängyssä makoillessa huomaan, kun kumppani nuuhkii kaulaa. En ole viitsinyt asiasta kysyä, ettei hänestä asia tunnu sen jälkeen oudolta. Itseäni asia lähinnä huvittaa.

Vierailija
31/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettaa käteen, kasvoihin tai hiuksiin.

Vierailija
32/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sanavalinnasta, mutta: kiehnätä sängyssä. Puolinukuksissa nojailla toista vasten, tuntien toisen lämmön ja tuoksun. Varsinkin, jos toinen yrittää asettua nukkumaan ns. normaalisti, ja minä käperryn ärsyttävästi kainaloon kuin kissa. Kumman tahansa pää toisen rintaa vasten on paras asento sängyssä. :-P

N29

Vierailija
33/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi. Mitähän sitä haluaisi ensiksi päästä tekemään. Suuteleminen olis ihan kiva. Ja päästä vihdoin halaamaan pitkään ja lujasti. Ja halaus sitten jatkuisi hellemmiksi hyväilyiksi. Oi voi.

T. Ihastunut

Vierailija
34/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuhkia kaulasta tai rintakehästä miltä hän tuoksuu.

Vierailija
35/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Johtuisiko siitä että naiset on pienempikokoisia ja mies on aina mahdollinen uhka? Toisin kuin mies, naisella ei myöskään ole miehen voimia puolustautua. Heikoimman säännöillä mennään.

Läskit suomiakat ei ole ikinä pieniä. Ja nainen on AINA uhka miehelle. Ja mies voi olla heikompi kuin nainen. Mies27

Kyllä tosiaan sellaista kuulantyöntäjämuijaa oli tänäänkin illalla marketissa liikkeellä, että luita menisi poikki jos semmoinen jyräisi päälle.

Vierailija
36/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuhkia kaulasta tai rintakehästä miltä hän tuoksuu.

Olen nainen.

Vierailija
37/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut sanavalinnasta, mutta: kiehnätä sängyssä. Puolinukuksissa nojailla toista vasten, tuntien toisen lämmön ja tuoksun. Varsinkin, jos toinen yrittää asettua nukkumaan ns. normaalisti, ja minä käperryn ärsyttävästi kainaloon kuin kissa. Kumman tahansa pää toisen rintaa vasten on paras asento sängyssä. :-P

N29

Ja h u o r a l l a on kymmeniä seksikumppaneita.

Yllätyneet: 0.

Olen neitsyt. :DD

Tuo on se mistä päiväunelmoin, enimmillään olen pitänyt miestä kädestä ja ollut halattavana.

Vierailija
38/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painautua vasten, tunnustella leveää rintakehää sekä vahvoja käsiä. Seuraavaksi haluan suudella jne.

Vierailija
39/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli painautua tiukasti vasten ja suudella.

Vierailija
40/68 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka rutistus. Ja no, vähän tekisi mieli myös suudella kaulaa. Ja no jos rintojakin vähän.