Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon olevani 60 kg nainen, suoraan alenevassa polvessa Napoleon Bonapartesta

Vierailija
29.11.2022 |

Passissani lukee miehen nimi, vaakani näyttää 120 kg ja MyHeritagen DNA-testi sanoo minun olevan 100% suomalainen.

Mutta kun minä silti olen 60 kg nainen ranskalaiskeisarin jälkikasvussa!

1) Jos joku osoittaa minulle genetiikan kautta, että minun DNA-testini kiistattomasti kertoo minun olevan 100% suomalainen ja että Napoleonin tunnettujen jälkeläisten DNA:ssa ei ole mitään yhteistä minun tulosten kanssa, uskon kyllä että en ole Napoleonille sukua

2) Jos joku tuo minulle muutaman VTT:n kalibroiman vaa'an, jotka riippumattomasti osoittavat minun painavan sen 120 kg, uskon kyllä etten ole ihan 60-kiloinen

3) Jos joku DNA-testiäni käyttäen ja valokuvin osoittaen kertoo minun olevan mies, ilman mitään epäilyksiä, en kyllä saa*ana sentään usko olevani mies vaan olen NAINEN koska minä sanon niin!

Onko tässä jotain jonkun mielestä vialla? Miksi ei käy se, että todistetaan aukottomasti tr*nsnaiselle, että hän on mies? Miksi pitää uskoa hänen sanaansa? Miksi ei edes harkita sitä, että hänellä on jonkinasteinen mielisairaus, jonka yhtenä indikaattorina on vääristynyt minäkuva?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat valokuvilla vertailevia otoksia muutamista miehistä ja naisista ja sitten sinusta, niin pitäisi olla aika vaikea uskoa että se sinun kuvassasi näkyvä kikuli kuuluu naiselle.

Vierailija
2/3 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kohta poistetaan, koska suvaitsemattomuus. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaginallinen mies. Meitä on moneen lähtöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan