Tapailukumppani kieltäytyi käymästä kaupassa Vuosaaressa
Oltiin ajamassa mun kotikaupunginosan, Vuosaaren, läpi Helsingissä. Oli tarkoitus käydä kaupassa matkalla. Heitin että "käytäiskö tuolla Columbuksessa?" Hän vastasi: "Ei." "Miksei?" "Koska mä en käy Columbuksessa kaupassa", hän vastasi ylpeä ilme kasvoillaan.
Ite en voi jotenkin sietää snobeilua tai muuta ylemmyydentuntoista. Alkaa vähän fiilikset mennä. En tiiä pitäiskö jättää tää nainen...
Kommentit (41)
80v mummoni ryöstettiin ja tönäistiin ojaan vuosaaressa... sinne ei valko ihoisilla ole asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä hän vastasi, kun kysyit miksi ei?
Tuollahan se lukee. Ei jatkettu keskustelua enää tuosta. Itse en ainakaan osaa kuvitella mitään muuta syytä, kuin että ei viitsi käydä kaupassa rahvaassa itä-Helsingissä.
AP
Jaa. Halusit mieluummin keskustella täällä kuin kysyä häneltä tarkemmin syytä. Millainen on ylpeä ilme?
Semmonen vähän hapan. Happaman ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä hän vastasi, kun kysyit miksi ei?
Tuollahan se lukee. Ei jatkettu keskustelua enää tuosta. Itse en ainakaan osaa kuvitella mitään muuta syytä, kuin että ei viitsi käydä kaupassa rahvaassa itä-Helsingissä.
AP
Sanoo rahvas ei käytetä noin. Pitäisi sanoa esim. *Rahvaanomaisessa Itä-Helsingissä*.
Rahvas = kansa (varsinkin se tavallisempi tuulipukuväki).
No luulis, ettei kelpaa käydä sun luona sitten. Ehkä vielä kysyt tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
No luulis, ettei kelpaa käydä sun luona sitten. Ehkä vielä kysyt tarkemmin.
Ehkä se ei kehtaa olla noin suoraan pinnallinen. Olishan se nyt aika outoa vannoutuneelta vasemmistoliiton äänestäjältä ja muutenkin tasa-arvoihmiseltä.
AP
No en tiedä. Ehkä mulla vaikuttaa se, että moni nainen on suoraan kieltäytyny deittailemasta mua, koska asun Vuosaaressa. Voi kai mun tapailukumppanilla periaatteessa olla joku muukin syy tässä.
AP
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Ehkä mulla vaikuttaa se, että moni nainen on suoraan kieltäytyny deittailemasta mua, koska asun Vuosaaressa. Voi kai mun tapailukumppanilla periaatteessa olla joku muukin syy tässä.
AP
Huvittavia ongelmia siellä kehäkolmosen sisällä. Minun pitäisi kai olla jotenkin tosi ylpeä, kun nappasin miehen Tapiolasta, vaikka en itse asu pääkaupunkiseudulla.
Pelkää tapaavansa puolisonsa tai jonkun hänen lähipiiriinsä kuuluvan siellä kaupassa, joten ei voi mennä sinne sinun kanssasi.
Nousukkaat ovat aika huonosti kouluttautuneita ja rahan perässä juoksevia wabbabe-rikkaita. Kotiolot ovat mitä olot. Niistä ei puhuta.
Siinä sun naisesi.
Naiseni käy mielummin Columbuksessa, pitää merellisestä Vuosaaresta ennemmin kuin Itäkeskuksesta. Tohtori ja professori, hieman kapitalistikin. Täällä kannata brassailla, osa asuu ja ostaa ja elää velka- ja verorahoilla.
Jätä se sika. En pysty ottamaan vakavasti ihmisiä, joiden identiteetti perustuu siihen, mistä ostavat paskapaperinsa.
No näiden parempien naisten kanssa on ihanaa, pitää saada sitä ja tätä, muuten en anna, ovat niin korvaamattomia ja kun ero tulee, pitävät huolen siitä et pääse rauhassa uutta etsimään, kaikkeen saa varautua.
Viimeksi kun oli treffit, no purjehti paikalle, kaikille ilmoittaen että seurustelee mun kanssa, vaikka oli viikko aiemmin ilmoittaneensa että jättää mut, kun en heti luvannut ostaa uutta käsilaukkua.
Ihan ymmärrettävää! Itse asun eteläisessä kantakaupungissa, ja en tosiaankaan menisi mihinkään itä-helsinkiläiseen marketiin! Yöökkk! Ruoat tilaan netistä kotiovelle, täydennän kaappia välillä kivijalkakaupasta.
Kuka nyt sinne menisi vapaaehtoisesti? Kaikki Idässä on nykyään narkki- ja keenerislummia. Onneksi muutin itse pois koko Stadista.
Vierailija kirjoitti:
AP
Vuosaari on karsee ghetto, ei siellä kukaan järkevä ihminen asu! En deittailisi ketään slummista. Itse asun Krunikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Vuosaari on karsee ghetto, ei siellä kukaan järkevä ihminen asu! En deittailisi ketään slummista. Itse asun Krunikassa.
Ei tässä tiedä että kuka on tosissaan ja kuka trollailee, mutta sanon vaan että itse pysyn kaukana näistä paremmista ihmisistä, vaikka olen korkeakoulutettu ja tienaan ihan hyvin. Sivistyneissä ihmisissäkin on monenlaisia piirejä. Toisten kanssa hengaamisen jälkeen on olo, kuin olisit pyöriny pirinistien kanssa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei viitsi mennä sinne väistelemään vähäosaisia. Puistattaa oikein.
😂 ihanaa, kerrankin joku puhuu totta.
En mäkään mene Columbukseen ikinä, enkä metrolle Vuosaaressa. Eikä kyse ole ylemmyydentunnosta vaan silkasta itsesuojeluvaistosta. Vuosaaressa käyn uimahallilla joskus ja Aurinkolahdessa rannalla kerran-kaksi kesässä, ei mulla ole antipatioita alueeseen, mutta en mene Columbukseen nistien huutelua kuuntelemaan. Sori
Minulla ei ole koskaan tullut vastaa henkilöitä, jotka boikotoisivat jotain kaupunginosaa tms. Jokaisessa paikassa on omat hienoutensa. Merirastilassa upeat rannat ja metsät. Kontulassa kerrostalojen väliset tilat isoine mäntyineen ja halvat omakoti/rivitaloalueet. Urheilukenttä keskellä. Malmilla hyvät kulkuyhteydet ja hiihtomaastot ja taimenpuro. Yms