Näistä "kokeilepa alentaa rimaa" -kommentoijista tulee tosi katkera fiilis
Jos se on eka asia mikä toisesta tulee mieleen, että alkaa lytätä tämän tasoa ja mahdollisuuksia, niin ei voi olla ajattelematta, että tällä ihmisellä on itsellään asiat pielessä. Ei hyvinvoivat ihmiset kierrä heittelemässä tollasia kommentteja.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Yrittävätkö miehet treffeillä oikeasti, vai tulevatko he vain tarkastamaan, millainen nainen sieltä vastaan tulee?
Minusta puolin ja toisinhan nettisivuston tai -sovelluksen kautta sovituissa treffeissä on kyse juuri molemminpuolisesta katsastamisesta. Onko kuvat olleet oikeat tai tuoreet. Onko jutut olleet mitenkään aidot ja millainen fiilis toisesta tulee. Uskon monella olleen kokemuksia "Ai tollanenko hän onkin".
Jos etsijä valittaa ettei löydä kiinnostavaa, riman laskeminen on ihan hyvä ajatus. Jos löytyy muttei tartu, voi miettiä omaa tasoa.
Sitä kyllä löytyy sekä nirsoja miehiä, että naisia, joilla on vaatimuslista mukana deittaillessa, näiden on hyvä laskea sitä rimaa ja miettiä mitä oikeasti edes haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että tyypillinen kommentti on "älä tavoittele jotain ig-typyjä..." Se on se eka ajatus. "Et todellakaan ole kuumien naisten tasolla ja olet lisäksi pinnallinen paska."
Naurahdin :D
No juu itse en kommentoi näihin mitään, mutta kulmat kyllä nousee erikoisille vaatimuksille vaikkapa tietynlaisesta musiikkimausta tai pituusvaatimuksista. Itse 15v onnellisesti naimisissa enkä enää kunnolla edes huomaa vaikka olisi minkä näköinen, kun katson häntä sisimpään. Näen hänet ihmisenä, rakkauden, yhteisen historian ja meidän välisen universumin.
Vaikka hän palaisi tunnistamattomaksi, rakastaisin häntä yhä vain.
Vaatimus?
Livenä oikean ihmisen suusta kuultua: En edes katso alle 180 sentistä miestä. Miesten keskipituus Suomessa 177cm
Tuleeko yllätyksenä, että osa ihmisistä, myös heteronaisista, on urpoja? En minäkään katselisi tuollaista pituusnatsía.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että tyypillinen kommentti on "älä tavoittele jotain ig-typyjä..." Se on se eka ajatus. "Et todellakaan ole kuumien naisten tasolla ja olet lisäksi pinnallinen paska."
No juu itse en kommentoi näihin mitään, mutta kulmat kyllä nousee erikoisille vaatimuksille vaikkapa tietynlaisesta musiikkimausta tai pituusvaatimuksista. Itse 15v onnellisesti naimisissa enkä enää kunnolla edes huomaa vaikka olisi minkä näköinen, kun katson häntä sisimpään. Näen hänet ihmisenä, rakkauden, yhteisen historian ja meidän välisen universumin.
Vaatimus?
Livenä oikean ihmisen suusta kuultua: En edes katso alle 180 sentistä miestä. Miesten keskipituus Suomessa 177cm
No mitä se sinun pyllyäsi kutittaa?
T: N 178 cm
Sinunkaan pyllyäsi ei varmaan kutita, jos mies sanoo haluavansa hoikan naisen vailla mielenterveysongelmia. Vaan tällä palstalla se sitten kuitenkin tuntuukin kutittavan naisten perceitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsijä valittaa ettei löydä kiinnostavaa, riman laskeminen on ihan hyvä ajatus. Jos löytyy muttei tartu, voi miettiä omaa tasoa.
Minusta oleellisena vaatimuksena tulisi olla kiinnostaako toinen ihminen ja aikanaan ihastunko toiseen ihmiseen. Kavereiden kohdalla ei tarvitse olla ihastumista, mutta parisuhteessa ihastuminen minustak uuluu asiaan. Miksi siis alkoisin suhteeseen ihmisen kanssa, joka minua ei kiinnosta tai johon en ihastu?
Vierailija kirjoitti:
Oman tason nostaminen on huomattavasti terveempi ajatus kuin riman laskeminen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää sit yleensä ruikuttaa?
Onko kaikki keskustelu ruikuttamista? Moni sinkku sukupuolesta riippumatta lienee todennut, miten vaikea on vanhemmalla iällä enää tutustua ihmisiin. Moni on huomannut miten vaikea on molemminpuolisen kiinnostuksen syntyminen. Itsellä 75-80% treffeistä ollut sellaisia ettei kumpaakaan kiinnosta toiset treffit. Fiilis on kuin olisit käynyt jonkun työkaverin kanssa kahvilla.
Ruikutathan sinä nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimus?
Sinunkaan pyllyäsi ei varmaan kutita, jos mies sanoo haluavansa hoikan naisen vailla mielenterveysongelmia. Vaan tällä palstalla se sitten kuitenkin tuntuukin kutittavan naisten perceitä.
Ei minua kiinnosta yhtään, millaista naista tämän palstan miehet hakevat. Se, mikä ärsyttää on, että pitää sitten haukkua niitä muita naisia, jotka eivät niihin omiin kriteereihin sovi. En käsitä sellaista.
Mä en kaipaa naiselta kuin seksiä. Onneksi seksiä saa ja tosi harvoin joudun alentamaan rimaa tyydyttääkseni perustarpeet. Eipä ole tullut vielä vastasn naista jolla olisi edes lähelle saman verran annettavaa kun kavereilla. Mihin sitä naista oikein tarvitsee siellä kotona? Pari pidempää suhdetta on tullu kärsittyä sen materialistisen ja syyttelevän naisen kanssa. Kuka jaksaa kuunnella kotona sitä valittamista mitä tämäkin palsta on täynnä?
Älä kokeile alentaa rimaa. Olenko nyt huipputyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Arvon ihmiset. Haluaisin kuulla että mitä muuta riman laskeminen on kuin sitä, että tyydyt johonkin kulissisuhteeseen? Näyttäkää mulle yksikin ihminen, joka on tietoisesti päättänyt ihastua ihmiseen x ja on onnistunut siinä? Minä olen ainakin yrittänyt ja ei siinä kuin tuhlaa toisen aikaa.
Kun lukee näitä joiden mielestä pitää laskea rimaa niin tulee mieleen, että heillä ei ehkä ole kauheasti kokemusta ihmissuhteista.
AP
Riman laskeminen voi tarkoittaa myös sitä, että menet treffeille henkilön kanssa, josta et olettanut voivasi kiinnostua ja kiinnostutkin. Minulla on ainakin mieli muuttunut, kun tutustunut paremmin. Eli annat mahdollisuuden ja jos sitten toteat että ei tule mitään niin siirryt eteenpäin.
Pitäs ottaa vähän paskempaa duunia ja vähän paskempaa kumppania jne
Ja moni istuu kotona ja elää sinkkuna, näin se menee.
Sellaisia huutelee ne riman alapuolelle jääneet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää sit yleensä ruikuttaa?
Onko kaikki keskustelu ruikuttamista? Moni sinkku sukupuolesta riippumatta lienee todennut, miten vaikea on vanhemmalla iällä enää tutustua ihmisiin. Moni on huomannut miten vaikea on molemminpuolisen kiinnostuksen syntyminen. Itsellä 75-80% treffeistä ollut sellaisia ettei kumpaakaan kiinnosta toiset treffit. Fiilis on kuin olisit käynyt jonkun työkaverin kanssa kahvilla.
Ruikutathan sinä nytkin.
Tai sitten sä olet vaan varustettu kiusaajan mielenlaadulla. Koskaan käyny mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oleellisena vaatimuksena tulisi olla kiinnostaako toinen ihminen ja aikanaan ihastunko toiseen ihmiseen. Kavereiden kohdalla ei tarvitse olla ihastumista, mutta parisuhteessa ihastuminen minustak uuluu asiaan. Miksi siis alkoisin suhteeseen ihmisen kanssa, joka minua ei kiinnosta tai johon en ihastu?
Kiinnostuskokonaisuus muodostuu ihmisen yksityiskohdista ja aina voi miettiä uudelleen mitkä yksityiskohdat ovat oikeasti tärkeitä ja mitkä vaan muualta opittuja.
Tuo on muutenkin outo kommentti, koska ne huonot kokemukset johtuu yleensä just nimenomaan siitä, että se rima on jo aiemminkin ollut liian matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimus?
Ei minua kiinnosta yhtään, millaista naista tämän palstan miehet hakevat. Se, mikä ärsyttää on, että pitää sitten haukkua niitä muita naisia, jotka eivät niihin omiin kriteereihin sovi. En käsitä sellaista.
Sinun logiikallasi: Mitä se sinun pyllyäsi kutittaa, jos niitä muita naisia haukutaan? Vai osuuko se omaan nilkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon ihmiset. Haluaisin kuulla että mitä muuta riman laskeminen on kuin sitä, että tyydyt johonkin kulissisuhteeseen? Näyttäkää mulle yksikin ihminen, joka on tietoisesti päättänyt ihastua ihmiseen x ja on onnistunut siinä? Minä olen ainakin yrittänyt ja ei siinä kuin tuhlaa toisen aikaa.
Kun lukee näitä joiden mielestä pitää laskea rimaa niin tulee mieleen, että heillä ei ehkä ole kauheasti kokemusta ihmissuhteista.
AP
Riman laskeminen voi tarkoittaa myös sitä, että menet treffeille henkilön kanssa, josta et olettanut voivasi kiinnostua ja kiinnostutkin. Minulla on ainakin mieli muuttunut, kun tutustunut paremmin. Eli annat mahdollisuuden ja jos sitten toteat että ei tule mitään niin siirryt eteenpäin.
Ei tarkoita, se ettei hätiköi ei tarkoita mitään riman laskua.
AP