Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaetaan lahjavinkkejä

Vierailija
29.11.2022 |

Millaisia lahjasuosituksia tai ajatuksia sinulla on. Onko miehelle tai vaimolle ehdottaa jotain, tai itsellä toiveita mitä haluaisit saada lahjaksi. Entä kouluikäisille lapsille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain mieleen samat kuin vuosittain. Hajuvesi, yöasut, suklaa, alusvaatteet, villasukat, hanskat. Todella tylsää ja aina samat vaihtoehdot. Lahjakortit hierontaan, kasvohoitoon tms. Lapsille lelut joita he eivät todennäköisesti tarvitse. Lautapelit parhaita tai järkevimpiä. Ei mitään älylaitteisiin liittyvää.

Vierailija
2/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä toiselle oikein voi ostaa kuin noita pikkujuttuja, joita tarvii aina. Sitten kaikki kalliimpi kannattaa kysyä tarkkaan mitä toinen haluaa. Joku 1000€ puhelimen osto voi mennä mönkään, jos lahjansaaja ei sitä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tärkeintä on tuntea se lahjan saaja. Esim. itse en ilostuisi mistään hemmotteluhoidosta, mistä tiedän monen muun nauttivan, ja tykkäisin käytännöllisestä lahjasta, mistä taas tiedän että moni pahastusi.

Vierailija
4/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 50v. Missään tapauksessa EN HALUA: hajuvedet, kosmetiikkaa ylipäätään (no, hajusteeton käsirasva ok), mitkään hemmotteluhoidot/hieronta (oksettaa ajatuskin jostain vieraasta koskemassa minuun), kampaamolahjakortit jne. Alkoholi.

Jos joku lahjakortti, niin Hankkijalle (kevään taimiostoksiin) tai ihan Prismaan/S-ketjuun tai Citymarkettiin.

Minulle käy: suklaa, juustot, säilykkeet, käsintehdyt lahjat (nyt olisi tarvetta nuijalle, eli survinnuijalle puolukoiden murskaamista varten). Motti halkoja olisi ihan jees, saan ne itse pätkittyä klapeiksi.

Vierailija
5/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, 50v. Missään tapauksessa EN HALUA: hajuvedet, kosmetiikkaa ylipäätään (no, hajusteeton käsirasva ok), mitkään hemmotteluhoidot/hieronta (oksettaa ajatuskin jostain vieraasta koskemassa minuun), kampaamolahjakortit jne. Alkoholi.

Jos joku lahjakortti, niin Hankkijalle (kevään taimiostoksiin) tai ihan Prismaan/S-ketjuun tai Citymarkettiin.

Minulle käy: suklaa, juustot, säilykkeet, käsintehdyt lahjat (nyt olisi tarvetta nuijalle, eli survinnuijalle puolukoiden murskaamista varten). Motti halkoja olisi ihan jees, saan ne itse pätkittyä klapeiksi.

Myös akkukäyttöinen moottorisaha olisi ihan ok, samoin metsurinsaappaat (vanhat on rikki, ei pidä lainkaan vettä enää, mut kyllä ne sahan pysäyttäisi). Tai edes sellainen moottorisaha, jossa on käynnistys napilla, ettei tartte kiskoa käyntiin.

Vierailija
6/6 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa käydä kerran vieraissa, kun olen sitä itse tehnyt koko ajan kaikki nämä vuodet.