Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonväriset jumppatrikoot, öh

Vierailija
27.11.2023 |

Aika karun näköistä ruokakaupassa. Ihonväriset elämää tiukemmat jumppatrikoot ja lyhyt Juicy-velourhuppari takkina. Yritin kassajonossa katsella muualle. Edestä ja takaa erottui kaikki kummut ja vaot.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. En tiedä mitä näköesteeksi. Miten katsoa muualle sitten, jos joku tunkee koko ajan eteen kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään noi ihonväriset ei kun siis hienosti beiget vaatteet on kammottavia. En ymmärrä miksi jotkut sävyttävät koko pukeutumisensa niihin. 

Vierailija
4/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alennustila on päällä.

Vierailija
5/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että tajuaako noiden käyttäjät, miltä ne näyttää vai onko se tarkoituskin, että kaikki näytetään. Kerrassaan rivon näköiset. 

Vierailija
6/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että tajuaako noiden käyttäjät, miltä ne näyttää vai onko se tarkoituskin, että kaikki näytetään. Kerrassaan rivon näköiset. 

No tietysti se on tarkoitus. Kun ei alasti voi olla, niin tämä on sitä lähimpänä.

Vierailija
7/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihonväriset tiukat trikoot jotenkin voimaannuttava asia tai statement.

Vierailija
8/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko se naisen idea. Vai onko miesystävä pakottanut / kannustanut eli nainen on tossun alla.

Vierailija
9/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi myös alkaa käyttää tuollaisia niin nuo naiset viimein ymmärtäis, miten kummalliselta ne oikeasti näyttää

Vierailija
10/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä kehtaa kunnolla katsella näitä kaupassa.

Vierailija
11/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi myös alkaa käyttää tuollaisia niin nuo naiset viimein ymmärtäis, miten kummalliselta ne oikeasti näyttää

Kannatan!

Vierailija
12/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen enkä silti kehdannut katsoa.  Jestas että voi vaate paljastaakin ihan kaiken. 

Pientä osviittaa vaatteen kummallisuudesta saa, kun katsoo miesbalettitanssijoita ihonvärisissä sukkahousuissa..siis ihan kaikki kyllä näkyy. 

Vierailija
13/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen enkä silti kehdannut katsoa.  Jestas että voi vaate paljastaakin ihan kaiken. 

Pientä osviittaa vaatteen kummallisuudesta saa, kun katsoo miesbalettitanssijoita ihonvärisissä sukkahousuissa..siis ihan kaikki kyllä näkyy. 

Niillä on kyllä alasuojukset tai miksi niitä nyt sanotaan.

Vierailija
14/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivo on oikea sana kuvaamaan tuota tyyliä. On olemassa myös sellaisia salihousuja, jotka tarkoituksella uppoat p ersvakoon... kuvitelkaapas sellaiset beigenä. :D

Anteeksi vain, mutta on vaikea uskoa, että olisi ihan vaan vahinko... että laitanpas tällaiset nakupellehousut jalkaan ja lähden kauppaan katseita keräämään.

Vierailija
15/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoinkin, että pientä osviittaa. Kun tuollaisten pyllytrikoiden alle laittaa stringit, niin ei tartte paljon mielikuvitusta käyttää.

Vierailija
16/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakupelletrikoot 😀

Vierailija
17/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noita ei näe enempää?

Vierailija
18/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä katson siis upeita naisvartaloita noissa erittäin mielelläni. Kiitos käyttäjille.

Vierailija
19/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, mulla ei ole minkään väristä jumppatrikoota.

Vierailija
20/25 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä katson siis upeita naisvartaloita noissa erittäin mielelläni. Kiitos käyttäjille.

Oletko Gai? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi