Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäiseksi, Ossen perheelle hirmuiset onnittelut!

Kandi yritä nyt saada ittes flunssanpoikasesta parantumaan. Itse olen kärsinyt siitä jo kuukauden päivät, ei yhtään mukavaa.. Ja siitä selällään nukkumisesta, mulle myös hyvä asento.

Peipposkalle tervetuloa tänne odottavien joukkoon. Eiköhän meistä, jos ei nyt ihan kaikki niin osa ole enemmän tai vähemmän " pihalla" näistä asioista. Kun rohkeasti kysyy niin luulen, että myös vastauksia saa :)

Tänään on miehen kanssa juostu ympäri Helsinkiä etsimässä kenkiä meille molemmille, miehelle töihin kunnon kenkiä ja itselle ihan vaan käyttöön. Oli pakko ostaa sellaset jotka vähän helpommin saa jalkaan. Vaikka kamala " kenkäfriikki" olenkin, ei sopivia kenkiä tunnu olevan. Nyt sit monen tunnin etsinnän jälkeen löytyi tosi ihanat.

Siinä kun käveltiin niin yhtäkkiä tuntui ala-mahassa ihan kamalaa kipua, sen jälkeen tuolla alhaalla ihan hirveä painon tunne, ihan kun sieltä joku olisi ollut tulossa. Vaikka siis tuskin on mut siltä tuntui. Erittäin ilkeen tuntosta. Noin 15 minuutin seisomisen jälkeen kipu helpotti, mutta edelleen tuolla tuntuu sellainen tunne. Helpottaisi kun tietäisi mitä tämä on, en kuitenkaan viitsi taas soitella taas kättärille ja kysellä, pitävät mua varmaan jo ihan hulluna ja vainoharhaisena kun ihme asioista sinne aina soittelen.

Muuten tänne päin kuuluu hyvää, Iivari touhuaa ja puuhaa vilkkaana ja muutenkin ollut hyvä olo. Jos siis ei tätä päivää lasketa mukaan.

Nyt väsyttää niin paljon, että taidan mennä suihkuun ja sit jos nukkumaan. Huomiseen!

Henna ja Iivari, 24+6

Vierailija
22/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla susta Amy:)) Kaikki tuntuu teillä lähteneen hyvin käyntiin ja olette jo kotiutuneet paremmin kuin hyvin. Ehkäpä me nähdään teidät tytöt humputtelemassa sit reilun viikon kuluttua!

RH83, treffipäivä on siirretty sunnuntaille 26.11, sopisiko se sulle? Jos niin tulehan ilmoittautumaan tuonne treffipinoon!

Nyt sohvalle hetkeksi telkkua katsomaan ja sit nukkumaan. Taas alkaakin viikonloppu=) Kyllä tää 3 viikkoa kotona on mennyt loppujen lopuksi tosi nopeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla